Vraag Getrouwheidspremie
Vraag Getrouwheidspremie
Geachte,
Ik heb vorig jaar een geldsom met valutadatum 22/05/2012 op de Fortuneo Plus Fidelity spaarrekening gestort.
Mijn vraag : Wanneer mag ik ten vroegste dit bedrag (of een gedeelte ervan) van deze rekening afhalen (overboeken) zonder mijn getrouwheidspremie te verliezen ?
Op 22/05/2013 of moet ik wachten tot 23/05/2013 ?!
Ik heb vorig jaar een geldsom met valutadatum 22/05/2012 op de Fortuneo Plus Fidelity spaarrekening gestort.
Mijn vraag : Wanneer mag ik ten vroegste dit bedrag (of een gedeelte ervan) van deze rekening afhalen (overboeken) zonder mijn getrouwheidspremie te verliezen ?
Op 22/05/2013 of moet ik wachten tot 23/05/2013 ?!
Re: Vraag Getrouwheidspremie
Ik zou voor de veiligheid wachten tot 23/05...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Berichten: 97
- Lid geworden op: 23 mar 2011
- Contacteer:
Re: Vraag Getrouwheidspremie
Geachte,
U kan op 23/05/2013 het saldo of een gedeelte ervan van uw rekening overschrijven zonder verlies aan getrouwheidspremie.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
U kan op 23/05/2013 het saldo of een gedeelte ervan van uw rekening overschrijven zonder verlies aan getrouwheidspremie.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
Re: Vraag Getrouwheidspremie
Waarom maar pas op 23/05/2013? De getrouwheidspremie dient 12 opeenvolgende maanden op de rekening te staan.Fortuneo Bank schreef:Geachte,
U kan op 23/05/2013 het saldo of een gedeelte ervan van uw rekening overschrijven zonder verlies aan getrouwheidspremie.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
Vertrek valutadatum (datum waarop de belegging opbrengt) is 22/05/2012, twaalf maanden later is valutadatum (datum waarop het geld niet meer opbrengt) 22/05/2013. Dus mag het geld zonder getrouwheidspremie verlies op 22/5/2013 afgehaald worden!
Re: Vraag Getrouwheidspremie
OPGELET!Flytox schreef: Waarom maar pas op 23/05/2013?
Fortuneo past systeem "D+1" toe!
Zie algemene voorwaarden (blz. 16): http://www.fortuneo.be/fhome-gui-webapp ... g-vsnl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hoofdstuk IV - Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op de spaarrekeningen.
De stortingen brengen interesten op vanaf de bankwerkdag die volgt op de dag van de storting .
De getrouwheidspremie is verschuldigd vanaf de eerste werkdag die volgt op de bankwerkdag van de storting, voor zover de bedragen die interesten opbrengen gedurende 12 maanden onafgebroken op de spaarrekening gebleven zijn.
Voor storting op 22/05/2012 begint interest en getrouwheidspremie pas op 23/05/2012 te lopen en is inderdaad pas verworven op 23/05/2013.
Re: Vraag Getrouwheidspremie
Tyler kondigt aan in zijn post "Valuta 22/05/2012" dus kan ik besluiten dat hij minstens daags te voren stortte.
Het gaat hier niet over de stortingsdag maar over de valutadag.
Het gaat hier niet over de stortingsdag maar over de valutadag.
Re: Vraag Getrouwheidspremie
Aan de Fortuneo Bank Woordvoerder,
Heeft u nog een respons op het tegenstrijdige antwoord van Flytox ?
Heeft u nog een respons op het tegenstrijdige antwoord van Flytox ?

