Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Volgens mij gaat die gewoon voorstellen van hem in te wisselen (mogelijk zodra d'er nieuwe zijn).
Argentor is de eerste site waar ik zie dat ze een onderscheid maken tussen nieuw en beschadigd. Maar wat is beschadigd? Volgens mij als je d'er met 'n bijtend product hebt opgezeten om het blinkend te houden. Kleine krasjes op een 999.9-munt zullen daar voor mijn part niet bij horen. Maar je kan inderdaad op zeker spelen. Meestal betaal je voor UNC-munten ook iets meer bij aankoop.
Ziehier de verschillende gradaties.
Argentor is de eerste site waar ik zie dat ze een onderscheid maken tussen nieuw en beschadigd. Maar wat is beschadigd? Volgens mij als je d'er met 'n bijtend product hebt opgezeten om het blinkend te houden. Kleine krasjes op een 999.9-munt zullen daar voor mijn part niet bij horen. Maar je kan inderdaad op zeker spelen. Meestal betaal je voor UNC-munten ook iets meer bij aankoop.
Ziehier de verschillende gradaties.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
En daarom koop ik dus bij sites waar de jaartallen vermeld worden. Vaak ook verschillende prijzen.
Bvb coininvestdirect.com
Bvb coininvestdirect.com
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Reeds reactie janus?
Iemand ervaring met de gewichtsrekening van Argentor?
nee, heb wel een een account aangemaakt maar het waren nogal hoge spreads (weet niet meer hoeveel) heb het uiteindelijk maar zo gelaten...udi schreef:Iemand ervaring met de gewichtsrekening van Argentor?
spreads eens nagezien, 1% tussen aankoop & verkoop (goud), lijkt me zeer aanvaardbaar
al een tijdjen geleden. Dan denk ik dat het zilver was waar de spreads hoog lagen. Allesinds, heb het liever fysiek...udi schreef:spreads eens nagezien, 1% tussen aankoop & verkoop (goud), lijkt me zeer aanvaardbaar
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Jaja, heb reactie gehad. Maar het verloopt toch een beetje traag en moeizaam want het ligt nog niet exact vast wat de oplossing gaat zijn... Vandaar dat ik nog even wou wachten met reageren, maar dit is hoe ver het uiteindelijk staat:Frisse Freddy schreef:Reeds reactie janus?
Heb een mail gekregen dat ze verbaasd waren dat er een beschadiging aan was, maar dat ik ervoor kon kiezen om het stuk in te ruilen of m'n geld terug te vragen. Dus toch wel begripvol voor het probleem. In beide gevallen zou ik echter zelf het stuk (op mijn kosten moeten terugsturen) of bij voorkeur zelf ter plaatse moeten gaan door de week (dagje verlof en 2x een uur verplaatsing). Men stelde ook voor dat zij thuis konden langskomen maar dit zou dan zijn wanneer er iemand toevallig in de buurt zou moeten zijn en hiervoor konden ze geen tijdsindicatie geven. Ik had aangegeven dat ik dit wel goed vond, maar naderhand lijkt het mij het beste om zelf ter plaatse te gaan voor de zekerheid dus denk dat ik er toch een daguitstap van ga maken
Ik had hen ook gevraagd of het eventueel mogelijk was om anders het muntstuk van 2011 tegen eentje zonder kras van 2011 om te ruilen en ik er dan nog een van 2012 en eventueel 2013 bij te nemen (m'n datarange dus uitbreiden tot 2011). Dit zou ook gaan maar mogelijk dien ik dan iets extra te betalen voor het stuk van 2012. Men zou overleggen en mij tegen het einde van vorige week hun antwoord laten weten maar ik heb geen reactie meer gehad.
Ik ga maandag zelf nog eens proberen contact op te nemen en voorstellen om het stuk van 2011 dan om te ruilen tegen eentje van 2011 zonder kras als ik een stuk van 2012 erbij kan kopen en vragen om de meerkost te laten vallen ter compensatie om zelf ter plaatse te gaan. Zal jullie zeker nog op de hoogte houden van de afloop
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
En zo wordt dat krasje een mooie hobby zeg.
We mogen u zelfs al als verzamelaar beschouwen, janus, en niet belegger. Jaartallen sparen, munten in BU conditie,...
De 2012 duurder omdat goudprijs toen duurder was zeker?
We mogen u zelfs al als verzamelaar beschouwen, janus, en niet belegger. Jaartallen sparen, munten in BU conditie,...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
En eens is het OP=OP hoor.
Met 10.000 in de rij om goud te kopen.
En als het mis gaat hebben de grote kapitalen een Speedy Pass om het laatste goud op te kopen.
Met 10.000 in de rij om goud te kopen.
En als het mis gaat hebben de grote kapitalen een Speedy Pass om het laatste goud op te kopen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Heb niet het volledige topic doorgenomen, maar is het vandaag interessant om goud te kopen?
Loop je daar veel risico mee?
Loop je daar veel risico mee?
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Dat magreppiepeppie schreef:En zo wordt dat krasje een mooie hobby zeg.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Wie is op dit moment de echte prijsbreker? Liefst zelf af te halen.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Bartgo, allemaal zeker aan deze bradeerprijzen? En misschien worden t nog solden en uitverkoop ook.
Janus, klopt, niet vergeten als je deze ooit zal verkopen aan een dealer die niet naar t jaartal zal kijken. Dus steeds zo laag mogelijk tegen spot!
Janus, klopt, niet vergeten als je deze ooit zal verkopen aan een dealer die niet naar t jaartal zal kijken. Dus steeds zo laag mogelijk tegen spot!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Tenzij Janus een double eagle van 1933 in z'n bezit heeft.reppiepeppie schreef:Janus, klopt, niet vergeten als je deze ooit zal verkopen aan een dealer die niet naar t jaartal zal kijken. Dus steeds zo laag mogelijk tegen spot!
Die zijn allemaal vernietigd (FDR) met uitzondering van twee die door slimmeriken uit het vernietigingscircuit zijn gehaald.