100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
patrick, als jij ooit op het kerkhof komt te liggen, ga je wel de rijkste van 't hele gezelschap daar zijn denk ik. 
helles schreef:patrick, als jij ooit op het kerkhof komt te liggen, ga je wel de rijkste van 't hele gezelschap daar zijn denk ik.
Ik heb er plezier in om zuinig te leven, koopjes te doen, te consuminderen, te besparen, zelf dingen ineen te knutselen, luxe interesseert me niet, waarom, als ik kan gaan fietsen, bollen, petanque spelen en bridgen, en een lekkere trappist en cognac drinken, meer verlang ik niet van het leven, en gezond blijven, maar, ik eet bewust gezond, en ach, je mag het gerust weten, ik schenk regelmatig aan goede doelen, ik kan het toch missen, mijn vader is aan kanker overleden, dus steun ik met plezier kankeronderzoek, daar voel ik me veel beter mee, dan dat ik luxe producten koop
En gelijk heb je Patrick1 !
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
Patrick, je hebt volkomen gelijk. Ik moet alleen eens kijken hoe ik dit allemaal praktisch moet aanpakken. Vertrek vanaf maandag weer iedere dag om 8 uur om de kids naar school te doen en kom tegen iets voor 19 thuis van het werk. Daarbij komt het huishouden nog en wat sporten. Dus moet het eens kijken hoe ik het in de planning krijg. Als ik lees wat de mensen allemaal besparen op een jaar dan is het wel de moeite waard om er wat tijd in te steken. 
Ik ben er een tijd geleden ook eens mee begonnen maar ondertussen is het weer uitgedoofd. Eerlijk gezegd vind ik het iets zieligs en kneuterigs hebben. De bedoeling van die acties is ook puur op nog meer consumptie gericht dus zo positief is dat ook weer niet. En om mee te doen aan een soort rat-race om zo snel en zo veel mogelijk gratis producten binnen te halen daar doe ik ook niet graag aan mee. Ik heb andere hobby's die een pak meer geld opbrengen.
Kijk, momenteel zijn er in de supermarkten onder andere volgende producten 100 % terugbetaald te vinden
- Coffeepads, sausen, afwas- en poets producten, smeerkaas, twee soorten tandpasta. verschillende soorten koekjes, oplos soep enzoverder.
Met de krant de standaard heb ik me in de boekhandel een gratis fles lekkere champagne gehaald ! er waren 5.000 gratis flessen !
- Coffeepads, sausen, afwas- en poets producten, smeerkaas, twee soorten tandpasta. verschillende soorten koekjes, oplos soep enzoverder.
Met de krant de standaard heb ik me in de boekhandel een gratis fles lekkere champagne gehaald ! er waren 5.000 gratis flessen !
eerst krant kopen (€ 3,25), hoeveel is deze fles waard, ook zoveel?patrick1 schreef: Met de krant de standaard heb ik me in de boekhandel een gratis fles lekkere champagne gehaald ! er waren 5.000 gratis flessen !
dit vond ik niet zo'n goede actie
http://www.leefgratis.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
@ treetje
Als je de krant toch als abonnement neemt, is de fles champagne gratis !
Als je de krant toch als abonnement neemt, is de fles champagne gratis !
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
@treetje: Waarom staat er alleen maar reclame op de website die jij vaak adverteert?
reclame?AndrewBourgeois schreef:@treetje: Waarom staat er alleen maar reclame op de website die jij vaak adverteert?
dat is van bloggen.be zelf denk ik?
om de kosten van hun servers te kunnen betalen denk ik
-
anonymous
Treetje, ik denk dat er iets mis is met je tk forwarder. Ik kom inderdaad niet op jouw blog via die link.
domain is cancelled bij dot.tkanonymous schreef:Treetje, ik denk dat er iets mis is met je tk forwarder. Ik kom inderdaad niet op jouw blog via die link.
ik heb hun gecontacteerd,
voorlopig is http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false; de beste oplossing
ik krijg geen toegang, not authorized
dat is normaal, je moet de gebruikersnaam en paswoord hebben om toegang te krijgen
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
Hey Patrick, ben vandaag via verschillende winkels geweest maar geen afwas middels gevonden of koffietabs . Waar winkel jij?