2900 euro netto om niks te doen al 15 jaar lang
Re: 2900 euro netto om niks te doen al 15 jaar lang
Als zelfstandige?DoubleDigitsOrBust schreef: ↑26 november 2017, 18:01 Ik doe al 15 jaar niets in bijberoep, waar is mijn half miljoen?
Sociale bijdragen wel betaald?
Wat een heisja. Denk dat er veel mensen enkel maar " aanwezig " zijn op het werk, loon ontvangen en er verder ook geen arbeid verrichten.
Goh, was dat even schrikken, ik dacht even dat het over mij ging toen ik de titel zag en ze er eindelijk achter gekomen waren.
Maar gelukkig kan ik me bezig houden op fora zoals dit. Een probleem heb ik er dus niet mee.

Maar gelukkig kan ik me bezig houden op fora zoals dit. Een probleem heb ik er dus niet mee.

Nu gooien ze de andere kant van het verhaal in de media. Veel van mijn vermoedens komen dus uit. Tenzij haar oversten allemaal leugenaars zijn ... Enfin, de wereld draait door.
Doet me denken aan een drinkebroeder hier in het dorp. Een generaal van de abbl op rust die ettelijke jaren in Brussel zijn voornaamste verdienste er uit bestond in het uitschenken van koffie en thee en niemand zijn positie bedreigen of tegen de schenen stampen.Yaris schreef: ↑26 november 2017, 17:28 Ja zeg, als ze geen werk voor haar hebben, hebben ze geen werk voor haar. Ze hebben haar voorgesteld om koffie in te schenken tijdens vergaderingen maar dat vond ze beneden haar capaciteiten. Dan moet ze zich maar op een stoel zitten vervelen. Ze had al 15 jaar geleden ander werk kunnen zoeken toen ze nog kracht, energie en zelfvertrouwen had, maar daar heeft ze geen moeite voor gedaan. Had ze veel minder verdiend dan was ze al lang weg geweest. Haar zelfbeklag klinkt hypocriet.
Die z'n loonpakket bestond uit iets meer dan €2900. Zijn privéchauffeur heeft me meerdere keren vriendelijk thuis afgezet op een donderdagavond sessie in de kroeg.