2900 euro netto om niks te doen al 15 jaar lang
Re: 2900 euro netto om niks te doen al 15 jaar lang
Ja zeg, als ze geen werk voor haar hebben, hebben ze geen werk voor haar. Ze hebben haar voorgesteld om koffie in te schenken tijdens vergaderingen maar dat vond ze beneden haar capaciteiten. Dan moet ze zich maar op een stoel zitten vervelen. Ze had al 15 jaar geleden ander werk kunnen zoeken toen ze nog kracht, energie en zelfvertrouwen had, maar daar heeft ze geen moeite voor gedaan. Had ze veel minder verdiend dan was ze al lang weg geweest. Haar zelfbeklag klinkt hypocriet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er zijn zelfs zat mensen die een hoog diploma hebben en iets doen wat totaal niet aan de verwachtingen voldoet van waarvoor ze hebben gestudeerd.
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
gaan ze het verschil met een leefloon terug vorderen dan?
Waarom zouden ze dat terug vorderen? Als er niks te doen is, dan is er niks te doen. En als de overheid daarvoor wil betalen..
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Ik doe al 15 jaar niets in bijberoep, waar is mijn half miljoen?
Ik volg de visie van Yaris. Als bepaalde personen profiteren "omdat het kan", zullen anderen daar voor bijwerken/betalen. Perverse instelling van deze dame en bij uitbreiding allicht tienduizenden anderen. 

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Moest ik 2900 euro krijgen om niets te doen dan zou ik dat dankbaar aanvaarden. En ik denk met mij 99 procent van de andere mensen ook. Diegenen die beweren dat ze zelf ontslag zouden nemen of wel zouden aanvaarden om koffie te schenken of de afwas te doen sorry maar die geloof ik niet.
En ik zou het zeker niet vertellen op tv want morgen moet dat mens naar de bakker en zal ze met de nek worden aangekeken.
En ik zou het zeker niet vertellen op tv want morgen moet dat mens naar de bakker en zal ze met de nek worden aangekeken.
Zou het niet beter kunnen verwoorden.
[quote=pukkie007 post_id=326700 time=1511716848 user_id=8159]
Ik volg de visie van Yaris. Als bepaalde personen profiteren "omdat het kan", zullen anderen daar voor bijwerken/betalen. Perverse instelling van deze dame en bij uitbreiding allicht tienduizenden anderen.
[/quote

[/quote
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 26 november 2017, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb altijd gewerkt als zelfstandige, "vergeef" me dus dat ik bij die 1% behoor. Onbegrijpelijk dat 99% van de belgen niet rood stemt ... Alles kaat koet. Ja hallo ! Stop dan ook maar met af te geven op de politiek, jullie zijn in sé geen haar beter. Hopelijk hoor ik op dit forum straks nog andere bellen luiden, want dit is echt wel schrikken. Zelfs in het huidige ik-wil-nu tijdperk.anonymous schreef: ↑26 november 2017, 18:54 Moest ik 2900 euro krijgen om niets te doen dan zou ik dat dankbaar aanvaarden. En ik denk met mij 99 procent van de andere mensen ook. Diegenen die beweren dat ze zelf ontslag zouden nemen of wel zouden aanvaarden om koffie te schenken of de afwas te doen sorry maar die geloof ik niet.
dit is een goede, hou ons op de hoogte héDoubleDigitsOrBust schreef: ↑26 november 2017, 18:01 Ik doe al 15 jaar niets in bijberoep, waar is mijn half miljoen?

Ik snap de frustratie wel maar ik zou proberen een 2e job te doen.
Je kan toch wel wat administratie doen tijdens je job. Desnoods vrijwilligerswerk. Vzw's genoeg die iemand zoeken voor hun administratie.
Ik zou zeker en vast ook elke dag met de fiets gaan werken.
Rusten en douchen kan je toch tijdens je uren.
Je kan toch wel wat administratie doen tijdens je job. Desnoods vrijwilligerswerk. Vzw's genoeg die iemand zoeken voor hun administratie.
Ik zou zeker en vast ook elke dag met de fiets gaan werken.
Rusten en douchen kan je toch tijdens je uren.