6 weken gratis De Belegger
Re: De Belegger
Nog nooit gehoord van een stoploss??Wook schreef:Het idee erachter is dat je met de tips van zo'n blaadjes geld verdient. Wanneer er echter iets totaal onverwachts gebeurt en de koersen dalen peilsnel dan kan je evengoed fluiten naar jou geld.
Re: 6 weken gratis De Belegger
Van mij mogen ze het steken waar de zon niet schijnt ,sorry dat ik het zo cru zeg !
Keurig 7 weken De Belegger gratis ontvangen.
Zonet telefoon met de vraag of ik interesse had om een jaarabonnement te nemen met een fikse korting. Ik heb het beleefd afgewimpeld, ze drongen ook niet verder aan waardoor het gesprek vriendelijk bleef
Zonet telefoon met de vraag of ik interesse had om een jaarabonnement te nemen met een fikse korting. Ik heb het beleefd afgewimpeld, ze drongen ook niet verder aan waardoor het gesprek vriendelijk bleef

Stijn1234 schreef:Keurig 7 weken De Belegger gratis ontvangen.
Ik heb ze een fictieve telefoonummer in de trand van 1235467 enz gegeven, ik blijf verlost van hun telefoontjes telkens
Ondanks het telefoongesprek vandaag exemplaar nummer 8 ontvangen. Ik moet dat toch niet op eigen kosten terugsturen veronderstel ik?paul schreef:Stijn1234 schreef:Keurig 7 weken De Belegger gratis ontvangen.
Ik heb ze een fictieve telefoonummer in de trand van 1235467 enz gegeven, ik blijf verlost van hun telefoontjes telkens
Nee hoor, ik heb met het aanbod van 4 weken gratis de tijd deze krant 6,5 weken gekregen. Denk maar niet dat ik 1 eurocent betaald hebStijn1234 schreef:Ondanks het telefoongesprek vandaag exemplaar nummer 8 ontvangen. Ik moet dat toch niet op eigen kosten terugsturen veronderstel ik?paul schreef:

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik heb ook al nr 8 ontvangen en zelfs een rappelfactuur( die al in de prullenmand ligt).
Van hun telefoontjes blijf ik wel verlost.
Van hun telefoontjes blijf ik wel verlost.
Heb je dan 6 of 7 exemplaren gekregen? Of letterlijk 6,5?Vaganzza schreef:
Nee hoor, ik heb met het aanbod van 4 weken gratis de tijd deze krant 6,5 weken gekregen. Denk maar niet dat ik 1 eurocent betaald heb

je moet gewoon een mailtje of briefje terugschrijven dat je die rommel niet verder wenst te ontvangen. Dat je al genoeg verliezen geleden hebt en het over een andere boeg gaat gooien.
Daarna hoor je niets meer van hen.
Daarna hoor je niets meer van hen.
Ik heb het over De Tijd, de krant. Ik heb dus steeds hele kranten gekregen, geen halveStijn1234 schreef:Heb je dan 6 of 7 exemplaren gekregen? Of letterlijk 6,5?Vaganzza schreef:
Nee hoor, ik heb met het aanbod van 4 weken gratis de tijd deze krant 6,5 weken gekregen. Denk maar niet dat ik 1 eurocent betaald heb

vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
- Sr. Member
- Contacteer:
valt nog mee hoor ... heb een paar rappels gehad, zijn trouwens 'uitnodigingen tot hernieuwing van abonnement', dus ben je hoegenaamd niet verplicht om op in te gaan
Heb juist één telefoontje gehad van een vriendelijke jonge kerel waar ik tegen vermeld heb, dat ik het een heel interessant boekje vind, maar ik spijtig genoeg momenteel geen geld meer heb om te beleggen
Ok, geen probleem ga ik noteren, achteraf geen boekje of geen mails meer gehad.

freetotax2005@yahoo.com schreef:valt nog mee hoor ... heb een paar rappels gehad, zijn trouwens 'uitnodigingen tot hernieuwing van abonnement', dus ben je hoegenaamd niet verplicht om op in te gaanHeb juist één telefoontje gehad van een vriendelijke jonge kerel waar ik tegen vermeld heb, dat ik het een heel interessant boekje vind, maar ik spijtig genoeg momenteel geen geld meer heb om te beleggen
En tot binnen een paar maanden ,dat is die vriendelijke jongen vergeten zeggen

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Haha ...
Kan wel waar zijn, maar dan heeft hij 'geen aansluiting meer op dit nummer'

Vike schreef:freetotax2005@yahoo.com schreef:valt nog mee hoor ... heb een paar rappels gehad, zijn trouwens 'uitnodigingen tot hernieuwing van abonnement', dus ben je hoegenaamd niet verplicht om op in te gaanHeb juist één telefoontje gehad van een vriendelijke jonge kerel waar ik tegen vermeld heb, dat ik het een heel interessant boekje vind, maar ik spijtig genoeg momenteel geen geld meer heb om te beleggen
En tot binnen een paar maanden ,dat is die vriendelijke jongen vergeten zeggen
Ik vind De Belegger best een fijn boekje. Ik zou er mij nog op kunnen abonneren. 

Heeft er iemand info over de historische prestaties van de portefeuille van De Belegger ?
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash