'aandelen' Rabobank bij Humo
Re: 'aandelen' Rabobank bij Humo
er zitten aandelen met een waarde van 1 euro bij, en sommige van zelfs meer dan 20 euro.
Krijg je telkens maar 1 aandeel, of bijvoorbeeld 20 aandelen van 1 euro/stuk ?
En wat als de waarde de 20 euro overstijgt?
Als ik het goed lees kan je maar vanaf 100 eu fondsen kopen,maar gaat dat niet met 20 eu van bij de humo. heb ik dat juist of versta ik het niet goed.
wie heeft mij uitleg.
wie heeft mij uitleg.
Heel de procedure staat duidelijk uitgelegd op de Humobon.
Kies op http://www.rabobank.be/nl/20euro één fonds uit de lijst van 61 deelnemende fondsen en noteer het nummer dat vóór het fonds van je keuze staat op het deelnameformulier.
De rest doet Rabobank.
Kies op http://www.rabobank.be/nl/20euro één fonds uit de lijst van 61 deelnemende fondsen en noteer het nummer dat vóór het fonds van je keuze staat op het deelnameformulier.
De rest doet Rabobank.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
U mag gerust verschillende ingevulde bons voor verschillende personen samen terugsturen in één enkele enveloppe. Enkel wanneer u (blanco) bons wenst aan te vragen geldt de regel één bon per enveloppe.kiama schreef: mag men verschillende bons (voor verschillende personen) samen in één enveloppe terug sturen of best apart ?
btw Rabobank is echt een voorbeeld voor veel banken op vlak van communicatie !
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
U krijgt telkens voor een waarde van 20 EUR stukken van een bepaald fonds. Is de koers van het fonds 1 EUR per stuk, dan zal u 20 stuks krijgen. Wanneer de koers 100 EUR per stuk is dan zal u 0,20 stuks krijgen.neoboy007 schreef: er zitten aandelen met een waarde van 1 euro bij, en sommige van zelfs meer dan 20 euro.
Het heeft dus geen zin om duurdere of goedkopere fondsen te selecteren. Uw 20 EUR blijft 20 EUR. Door kleine afrondingsverschillen bij de aankoop kan het wel zijn dat er kleine afwijkingen zijn op het exacte bedrag van 20 EUR. Deze zullen echter altijd door de bank naar boven (in uw voordeel) worden afgerond.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Beleggen in fondsen kan in principe inderdaad slechts vanaf 100 EUR. Voor deze actie wordt uiteraard een uitzondering gemaakt. Binnen deze actie kan u intekenen voor 20 EUR, oftewel de waarde van uw bon. U bent dus helemaal niet verplicht om zelf ook nog geld in fondsen te beleggen als u uw 20 EUR wenst te beleggen.willan schreef: Als ik het goed lees kan je maar vanaf 100 eu fondsen kopen,maar gaat dat niet met 20 eu van bij de humo. heb ik dat juist of versta ik het niet goed.
wie heeft mij uitleg.
- Renteshopper
- Jr. Member
- Contacteer:
Rabobank.be schreef:
U mag gerust verschillende ingevulde bons voor verschillende personen samen terugsturen in één enkele enveloppe. Enkel wanneer u (blanco) bons wenst aan te vragen geldt de regel één bon per enveloppe.
Als ik het goed begrijp hoeven we als bestaande klant geen 2 humo's te kopen we sturen 2 brieven met een aan ons gerichte en gefrankeerde brief om zo'n blanco bon te bekomen
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dat klopt. U bent niet verplicht om een Humo te kopen. Zie ook ons voorgaande reactie hierover:Renteshopper schreef:Rabobank.be schreef:
U mag gerust verschillende ingevulde bons voor verschillende personen samen terugsturen in één enkele enveloppe. Enkel wanneer u (blanco) bons wenst aan te vragen geldt de regel één bon per enveloppe.
Als ik het goed begrijp hoeven we als bestaande klant geen 2 humo's te kopen we sturen 2 brieven met een aan ons gerichte en gefrankeerde brief om zo'n blanco bon te bekomen
« Antwoord #9 Gepost op: Gisteren om 11:02:03 »
--------------------------------------------------------------------------------
Het principe van deze actie blijft dat u via een bon die u bij Humo van 29/09/2009 vindt voor 20 EUR aan fondsen van ons cadeau krijgt. Omwille van juridische redenen werd echter ook voorzien dat personen die géén Humo wensen te kopen en toch willen meedoen aan de actie, rechtstreeks een bon kunnen bekomen door aan rabobank.be een voldoende gefrankeerde en aan zichzelf geadresseerde enveloppe toe te sturen. Wij bezorgen de aanvrager dan één enkele bon per aanvraag.
Voor het aantal toegelaten deelnames geldt de regel dat per persoon en per rekening slechts eenmaal geldig kan worden deelgenomen aan deze actie. U màg ons 100 aanvragen met 100 enveloppes toesturen en u zal van ons 100 bonnen krijgen teruggestuurd, en u mag eveneens 100 Humo's kopen indien u dat wenst, maar u zal slechts effectief kunnen deelnemen volgens het principe "één deelname per persoon per rekening".
We raden in elk geval zelf aan om aan de actie deel te nemen via de bon die u bij Humo vindt. De kostprijs van een Humo zal niet veel hoger zijn dan de kostprijs van twee enveloppes met zegel en de moeite die u moet doen om de bon bij ons schriftelijk aan te vragen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Als je geen klant bent moet je dan via de bon van de humo of kan je ook via een aan jezelf gefrankeerde enveloppe werken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Voor rabobank kan je bij jullie rechtstreeks de bon komen afgeven? Tijdens welke uren kan dat dan? Of moet het echt via de post gebeuren. Ik heb nog geen humo en wel een rekening bij jullie. Kan ik ook naar het kantoor in de uitbreidingsstraat komen en een bon aanvragen en daar ter plaatse invullen aub en binnen welek uren kan dat dan?
bedankt
bedankt
Klopt, en dan krijg je thuis een met de hand genummerde kleurenfotokopie van dat in te vullen 'spel' uit Humo, met een originele handtekening van een werknemer van Rabobank.becentjessparen schreef: Als je geen klant bent moet je dan via de bon van de humo of kan je ook via een aan jezelf gefrankeerde enveloppe werken.
In de bus steken bij Rabobank.be zonder postzegel kan uiteraard ook, en ik denk dat Rabobank.be geen ontvangstloketten heeft.centjessparen schreef: Voor rabobank kan je bij jullie rechtstreeks de bon komen afgeven? Tijdens welke uren kan dat dan? Of moet het echt via de post gebeuren. Ik heb nog geen humo en wel een rekening bij jullie. Kan ik ook naar het kantoor in de uitbreidingsstraat komen en een bon aanvragen en daar ter plaatse invullen aub en binnen welek uren kan dat dan?
bedankt
Overigens wel een heel prachtig gebouw helemaal in glas , en op de brievenbus staat er buiten Rabobank.be ook nog rabobank international, ik wist niet dat die laatste bank ook bestond.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De deelnemer dient een aanvraag tot het openen van een gratis rekening bij Rabobank.be in te dienen vóór 31 oktober 2009 (poststempel geldt als bewijs). Enkel correcte en volledige aanvragen vóór deze datum, voorzien van de nodige documenten, worden als geldig aanvaard. Bij de aanvraag dient het correct ingevulde, originele deelnameformulier te worden toegevoegd. Dit deelnameformulier kan zowel de bon zijn die u bij Humo vindt als een u door Rabobank.be toegestuurde bon. Enkel na aanvaarding door Rabobank.be van de aanvraag tot rekeningopening, zal de deelnemer kunnen genieten van deze actie. Indien Rabobank.be vaststelt dat aan alle voorwaarden is voldaan om een rekening te openen en hetcentjessparen schreef: Als je geen klant bent moet je dan via de bon van de humo of kan je ook via een aan jezelf gefrankeerde enveloppe werken.
deelnameformulier correct is ingevuld, zal de tegenwaarde van 20 euro op de eerste vrijdag volgend op de activering van de rekening worden aangekocht. De gehanteerde koers zal de laatst bekende netto inventariswaarde van de eerste donderdag na de activering zijn.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
U kan de aanvraag voor een bon schriftelijk doen, die u dan naar ons opstuurt of in de bus steekt. U bent echter ook welkom op ons kantoor zelf waar we u eveneens een bon kunnen meegeven, of waar u deze rechtstreeks mag invullen. U springt dan best binnen tijdens de kantooruren (weekdagen van 09u00 tot 17u00).centjessparen schreef: Voor rabobank kan je bij jullie rechtstreeks de bon komen afgeven? Tijdens welke uren kan dat dan? Of moet het echt via de post gebeuren. Ik heb nog geen humo en wel een rekening bij jullie. Kan ik ook naar het kantoor in de uitbreidingsstraat komen en een bon aanvragen en daar ter plaatse invullen aub en binnen welek uren kan dat dan?
bedankt
We zijn dan wel een internetbank, onze medewerkers zijn wel degelijk écht en ze zullen u met plezier verderhelpen.
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat indien men geen Humo koopt men van Rabobank.be
1. een kleurenfotokopie van dat papiertje van Humo krijgt
2. die kleurenfotokopie een originele handtekening van een medewerker van
Rabobank.be bevat.
3. die kleurenfotokopie met de hand genummerd is.
Van Rabobank.be heb ik nu een
NIET getekende en NIET genummerde kleurenfotokopie ontvangen.
Is dit ook geldig ?
( Er was wel een begleidende standaardbrief van Rabobank.be bij )
1. een kleurenfotokopie van dat papiertje van Humo krijgt
2. die kleurenfotokopie een originele handtekening van een medewerker van
Rabobank.be bevat.
3. die kleurenfotokopie met de hand genummerd is.
Van Rabobank.be heb ik nu een
NIET getekende en NIET genummerde kleurenfotokopie ontvangen.
Is dit ook geldig ?
( Er was wel een begleidende standaardbrief van Rabobank.be bij )
Laatst gewijzigd door paul op 6 oktober 2009, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.