Aanslagbiljet belastingen 2019
Re: Aanslagbiljet belastingen 2019

Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Vriendelijke ambtenaren bij FOD financiën. Ik vond dat ik nu wel lang genoeg gewacht had op mijn aanslagbiljet en stuurde gisteren via MyMinfin een bericht. Vandaag, was het aanslagbiljet beschikbaar ...
Zie dat vandaag eindelijk mijn aanslagbiljet opgemaakt is, aangifte werd ingediend op 2/05/2019, das een 10 maand om uit te betalen wat bij aangifte reeds door de myminfin berekend werd.
De voorbije 5 jaren kreeg ik mijn aanslagbiljet telkens in september of augustus.
Nu nog hopen dat ik nog mijn 'behome-premie' vlug terug krijg, sinds 2018 wordt die zogezegd automatisch op aanslagbiljet KI toegepast, maar voor 2019 niet, op mijn bezwaar zelfs geen antwoord ontvangen...
(voor zij die dit niet kennen, in 2017 werd de onroerende voorheffing in het Brussels gewest verhoogd, en gedeeltelijk gecompenseerd voor bewoners van de eigen woning met een premie: de 'behome-premie')

De voorbije 5 jaren kreeg ik mijn aanslagbiljet telkens in september of augustus.
Nu nog hopen dat ik nog mijn 'behome-premie' vlug terug krijg, sinds 2018 wordt die zogezegd automatisch op aanslagbiljet KI toegepast, maar voor 2019 niet, op mijn bezwaar zelfs geen antwoord ontvangen...
(voor zij die dit niet kennen, in 2017 werd de onroerende voorheffing in het Brussels gewest verhoogd, en gedeeltelijk gecompenseerd voor bewoners van de eigen woning met een premie: de 'behome-premie')
Hier nog geen aanslagbiljet ontvangen.
Ik zit er ook niet op te wachten
Ik zit er ook niet op te wachten

Wij ontvingen de brief 6 dagen geleden met minder goed nieuws. Gelieve > 1000,- te betalen voor eind maart. Wellicht door deeltijds te werken zodat te weinig voorheffing van de wedde afging. Ga het nog vergelijken met inkomstenjaar 2017.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
-
- VIP member
- Contacteer:
ontvangen, betalen voor 20/03 

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
uitbetaling was voorzien voor 31/1 maar al op 29/1 op de rekening 

Ik moet spijtig genoeg ook terug trekken van de belastingen. Mijn renteloze lening aan de staat tbv. € 600.15 wordt op 31/3 eindelijk terug betaald. Een schande dat dit zo lang moet duren.
Had je liever moeten bijbetalen dan?
-
- Newbie
men kan al wel alles pre-invullen, maar waarom kan men geen voorspellingen doen van je status? Z weten toch alles?
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Ik geef niet graag renteloze leningen aan de staat. Ik had die € 600.15 kunnen weg zetten op een Medirect spaarboekje en had dan toch enkele euro extra interest ontvangen over die 15 maanden.
in Thailand kennen ze dat nietMarcoborro schreef: ↑31 januari 2020, 18:12 men kan al wel alles pre-invullen, maar waarom kan men geen voorspellingen doen van je status? Z weten toch alles?
ben ik de enige die zijn aanslagbiljet nog moet krijgen ? Normaal heb ik mijn ASB altijd in jan of begin februari, nu nogsteeds niets gezien...