Aanslagbiljet belastingen 2019
Re: Aanslagbiljet belastingen 2019
Lol.
Toevallig gisteren nog met iemand gesproken die tot vorig jaar in Wallonië werkte.
Werkt nu in Vlaanderen en verdiende een stuk minder ondanks zelfde brutoloon. Via sociaal secretariaat erachter gekomen dat ze zijn vrouw als werkloos hadden opgegeven op vorige job.
Dus als uw personeel om loonsverhoging vraagt, kan je zo'n truuk uithalen...
Mooiste was nog dat hij tegen mij begon 'had ik geweten dat ik daardoor zoveel belasting moest bijbetalen, we hadden voor onze nieuwe keuken niet geleend'. Heb hem maar gezegd dat hij er toch een goede zaak aan gedaan heeft om te lenen, net het fiscaal voordeel voor 15 jaar natuurlijk. Staat betaalt de keuken voor bijna 50pct .....
Toevallig gisteren nog met iemand gesproken die tot vorig jaar in Wallonië werkte.
Werkt nu in Vlaanderen en verdiende een stuk minder ondanks zelfde brutoloon. Via sociaal secretariaat erachter gekomen dat ze zijn vrouw als werkloos hadden opgegeven op vorige job.
Dus als uw personeel om loonsverhoging vraagt, kan je zo'n truuk uithalen...
Mooiste was nog dat hij tegen mij begon 'had ik geweten dat ik daardoor zoveel belasting moest bijbetalen, we hadden voor onze nieuwe keuken niet geleend'. Heb hem maar gezegd dat hij er toch een goede zaak aan gedaan heeft om te lenen, net het fiscaal voordeel voor 15 jaar natuurlijk. Staat betaalt de keuken voor bijna 50pct .....
Er zijn toch wel wat tricks om minder te betalen, onderhoud geld aan bejaarde ouders die dit cash terug betalen. Je moet maar eens simulaties ervan maken ,je zult versteld staan.
De belastingen daarop voor bejaarde ouders weegt niet op tegen uw voordeel.
De belastingen daarop voor bejaarde ouders weegt niet op tegen uw voordeel.
-
- Jr. Member
Mag ik de 2 voorgaanden erop wijzen dat dit fraude is! diefstal!
En denkt u dat bedrijven en politiekers binnen de lijntjes kleuren?
Probeer maar eens een bedrijf of zanger te strikken voor goede doelen juist na nieuwjaar. Geen enkele!
-
- Jr. Member
Dan zal u daar moeten zingen
Ik moet betalen en heb het aanslagbiljet ook nog niet ontvangen.
Heb de vereenvoudigde aangifte ingediend via tax on web zoals ik normaal doe.
Het enige verschil is dat ik nu gemeld heb meer dan één effectenrekening te hebben.
Voorgaande jaren kreeg ik aanslag steeds in september. En nu is de status nog steeds in behandeling.
Heb de vereenvoudigde aangifte ingediend via tax on web zoals ik normaal doe.
Het enige verschil is dat ik nu gemeld heb meer dan één effectenrekening te hebben.
Voorgaande jaren kreeg ik aanslag steeds in september. En nu is de status nog steeds in behandeling.

-
- Jr. Member
ik wis niet dat je effectenrekeningen moest aangeven...verduidelijk uab?
Moet je die als Thaise inwoner ook aangeven dan ?
ge moest nochthans op meerdere plaatsen een kruiske zetten.YelitBiros schreef: ↑28 december 2019, 15:38 ik wis niet dat je effectenrekeningen moest aangeven...verduidelijk uab?
als ge die allemaal vergeten bent .........
Estate Guru believer.
platin schreef: ↑29 december 2019, 09:32ge moest nochthans op meerdere plaatsen een kruiske zetten.YelitBiros schreef: ↑28 december 2019, 15:38 ik wis niet dat je effectenrekeningen moest aangeven...verduidelijk uab?
als ge die allemaal vergeten bent .........
De laatste dagen worden hier veel vragen gesteld met een " Thaise" achtergrond.
Veel van die nicknames zijn ze aan het opkuisen
heb iemand vandaag het belastinggeld gekregen, ik heb het nog steeds niet gekregen, mijn bank is bnp