Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
181 berichten
  • Pagina 2 van 13
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 13
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

Re: ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 30 juli 2019, 10:34

anonymous schreef: ↑30 juli 2019, 10:31
platin schreef: ↑30 juli 2019, 09:51
Geen vertrouwen in de lege Belgische doos.
Maar wel vertrouwen in de grote lege Franse doos ?
MoneYou was NL spaargarantie
Mijn comment verwees naar de keuze tussen MeDirect en Keytrade

GreenDean
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door GreenDean » 30 juli 2019, 10:46

anonymous schreef: ↑30 juli 2019, 10:31 MoneYou was NL spaargarantie
Wie van een mooi gespreide depositogarantie over 2 banken en 2 landen naar 1 gaat, en hiermee boven de 100.000€ komt, moet toch even nadenken of hij/zij alles wel bij KT wil laten staan.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 30 juli 2019, 10:50

anonymous schreef: ↑30 juli 2019, 10:33 Zeg nooit nooit, maar heb iets gelezen dat NIBC binnenkort een uitrol gaat doen van nieuwe beveiligde omgeving. Ze hebben hierin dus nog geïnvesteerd. Wil dan toch zeggen dat ze nog potentieel zien.
Dat klopt, ik heb een mail ontvangen:
"We hebben goed en we hebben groot nieuws. Het goede nieuws is dat uw beveiligde bankomgeving binnenkort een make-over krijgt. Het grote nieuws: we lanceren ook een app!"

Hun "bankomgeving" was dan ook precies ontwikkeld door een puber op zijn zolderkamer ;)
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 30 juli 2019, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 30 juli 2019, 10:53

anonymous schreef: ↑30 juli 2019, 10:33
SMGGM schreef: ↑30 juli 2019, 09:59 Rabobank, PSA en nu MoneYou :o
Bij alle 3 was ik klant. Misschien wel opsteker, ik heb niets meer op de MoneYou rekening staan dus veel valt daar niet van over te dragen.

Zolang het volgend slachtoffer niet NIBC, MeDirect, Santander of ING is ben nog safe :D
(alhoewel, NIBC ligt wel in een gelijkaardige trend als PSA en MoneYou).
Zeg nooit nooit, maar heb iets gelezen dat NIBC binnenkort een uitrol gaat doen van nieuwe beveiligde omgeving. Ze hebben hierin dus nog geïnvesteerd. Wil dan toch zeggen dat ze nog potentieel zien.
Zie ik niet snel gebeuren. NIBC ligt trouwens helemaal niet in dezelfde trend. Is bij de weinig banken die dit jaar nog de rente optrok. Heeft nu de hoogste basisrente(flex rekening). Dan zie ik in nog vlugger Izola bank als volgende kandidaat.

NIBC gaat dit jaar zijn inlogprocedure veranderen en er komt een app. Al had ik toch liever nog iets meer rente dan een app ::)

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 30 juli 2019, 11:08

haelewyn schreef: ↑30 juli 2019, 09:59 Is de grootste vraag hier niet wat er met de rentes gaat gebeuren ?

Als ze van die 0,36 % per jaar wat gaan afpeuteren... wat voor zin heeft het dan om voor KT te kiezen ?
Voor mij geen enkele.

Ik heb eerder de keuze gemaakt om met KT geen zaken meer te doen en ik ben redelijk standvastig in mijn keuzes.
Maar na oktober heb ik intrest op het volledige kapitaal op mijn rekening. Als ik het daarna nog een jaar laat staan (net op tijd) mogen ze ondertussen nog veranderen wat ze willen : de getrouwheidspremie heb ik dan toch aan het oude tarief (0,35 %)
Ik ga alleszins eens beginnen kijken wat mijn plan voor 2020 gaat worden en dan haal ik het, als ik mezelf daarmee niet in de vingers snijd, toch nog allemaal op tijd weg. ;D

Voor SMGMM , ...het stond er al trouwens :
""""""Heb je op de dag van overdracht geen spaargeld op je rekening staan? Dan gaan je klantgegevens niet over naar Keytrade Bank en zal Moneyou je spaarrekening automatisch sluiten. """"""
Ik was klant bij PSA en Fortuneo. De dagen nadat de overdracht was gebeurd naar KT waar ik ook klant was en ben, werden de rentevoeten verlaagd naar de KT rentevoeten. De lopende getrouwheidsperiode blijft uiteraard gegarandeerd maar daarna was het afgelopen.

Het ligt in de lijn der verwachtingen dat dit nu ook gebeurt.

Bijkomend nadeel: KT is bijhuis van Franse bank en de Franse toezichthouder (vergelijkbaar met onze FSMA) is verantwoordelijk. Ik heb al 2 keer klacht neergelegd bij de Franse toezichthouder (telkens in het Frans, volledig gedocumenteerd met o.a. mijn klacht bij KT en het volkomen foutieve antwoord van hun juridische dienst) en ik heb nooit de minste reactie gehad, zelfs niet om de ontvangst te bevestigen. Het ging telkens over duidelijke overtredingen van de klantenbescherming waarbij KT weigerde om de wettelijk verplichte info te verschaffen. Maar je kunt dus nergens verhaal halen; de FSMA heeft mij bij de 2 keer laten weten dat ze niet bevoegd waren.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 30 juli 2019, 11:17

Die zet van NIBC snapt dan ook niemand, de marktrente (OLO 10Y) is dit jaar al meer dan 50 basispunten gedaald en de trend blijft dalend, dan heb je ofwel een moedervennootschap die héél veel cash nodig heeft (en mogelijks een liquiditeitsprobleem heeft) of een compleet gebrek aan marktkennis.

Deutsche Bank dacht ook het warm water te hebben uitgevonden; van hun "hoogste" rente blijft ondertussen niets over. Hopen dat er op vandaag een bank zijn rente nog gaat verhogen is pure waanzin ...

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 30 juli 2019, 11:31

Denfi schreef: ↑30 juli 2019, 10:53Zie ik niet snel gebeuren. NIBC ligt trouwens helemaal niet in dezelfde trend. Is bij de weinig banken die dit jaar nog de rente optrok. Heeft nu de hoogste basisrente(flex rekening). Dan zie ik in nog vlugger Izola bank als volgende kandidaat.

NIBC gaat dit jaar zijn inlogprocedure veranderen en er komt een app. Al had ik toch liever nog iets meer rente dan een app ::)
Een app... Oh nee...
Waarom? Om elke dag je spaargeld te tellen?

Tenzij ze meer willen worden dan een bank met spaarrekeningen lijkt mij een app pure geldverspilling. Een bank die wel wat nood heeft aan een app is MeDirect.
Hun website werkt wel op smartphone, maar hun inlogproces is te omslachtig om gebruiksvriendelijk te zijn op mobiel.

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 30 juli 2019, 11:33

@Jiraisking)Die bedenking kun je ook maken voor Satander.Wrrm naar hier komen met een rente ver boven het gemiddelde. Of Medirect die in december nog iets hoger gaat. Ik denk dat ze zich hebben laten vangen door Amerika die eerst van plan was om de rente te verhogen. Dus waarschijnlijk wouden ze hierop al anticiperen. Alleen hint de amerikaanse centrale bank nu opeens op een rente verlaging...

haelewyn schreef: ↑30 juli 2019, 09:59 Is de grootste vraag hier niet wat er met de rentes gaat gebeuren ?
Ik ben zef geen klant bij Moneyou maar vroeg mij af wat met hun ongereglementeerde spaarrekening? KT heeft dit type rekening niet.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 30 juli 2019, 11:36

Denfi schreef: ↑30 juli 2019, 11:33 @Jiraisking)Die bedenking kun je ook maken voor Satander.Wrrm naar hier komen met een rente ver boven het gemiddelde. Of Medirect die in december nog iets hoger gaat. Ik denk dat ze zich hebben laten vangen door Amerika die eerst van plan was om de rente te verhogen. Dus waarschijnlijk wouden ze hierop al anticiperen. Alleen hint de amerikaanse centrale bank nu opeens op een rente verlaging...

Ik ben zef geen klant bij Moneyou maar vroeg mij af wat met hun ongereglementeerde spaarrekening? KT heeft dit type rekening niet.
Uiteraard, zelfde bedenking voor die 2. Het is duidelijk dat Santander geld nodig heeft voor zijn Spaanse kredietmarkt draaiende te houden, hoelang nog is de vraag ... MeDirect heb ik geen idee waarom zij nog steeds zoveel cash nodig hebben ... Ik blijf erbij dat het maar weinig gezond kan zijn voor hun resultaten en als aandeelhouder zou ik hiermee moeilijk kunnen leven :) Maar de spaarder zit er (voorlopig) natuurlijk goed ...

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 30 juli 2019, 11:38

Niet gereglementeerde spaarrekening : Het is nooit te laat om er mee te beginnen ?
Of ...gewoon stopzetten na x tijd en er een gereglementeerde spaarrekening van maken ?

Als de intrest beduidend zakt (alhoewel ... nu 0,20 % als ik met niet vergis) heeft het ook al niet veel zin meer om dat te doen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 juli 2019, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 30 juli 2019, 11:39

CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2019, 10:50 Dat klopt, ik heb een mail ontvangen:
"We hebben goed en we hebben groot nieuws. Het goede nieuws is dat uw beveiligde bankomgeving binnenkort een make-over krijgt. Het grote nieuws: we lanceren ook een app!"

Hun "bankomgeving" was dan ook precies ontwikkeld door een puber op zijn zolderkamer ;)
Om eerlijk te zijn, meer hoeft dat niet te zijn voor mij. De vroegere Argenta vind ik al beter dan de huidige. Ge kunt niet geloven hoeveel keer ik al op de Groene knop 'meer informatie' heb geduwd ipv de rode knop 'inloggen'. Contra-intuïtief :D

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 30 juli 2019, 11:42

Jiraisking schreef: ↑30 juli 2019, 11:36 Uiteraard, zelfde bedenking voor die 2. Het is duidelijk dat Santander geld nodig heeft voor zijn Spaanse kredietmarkt draaiende te houden, hoelang nog is de vraag ...
Santander biedt bv ook een volledige bankservice aan in UK, net als kredieten voor verkoop op afbetaling van goederen hier in BE via de kleinhandel.

Ze moeten ook hun buitenlandse markten voeden.. Geld binnenhalen en direct weer uitlenen.
Een must tegenwoordig. Beter dan er een belasting op betalen.

kweeni
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door kweeni » 30 juli 2019, 11:51

SMGGM schreef: ↑30 juli 2019, 09:59 Iemand die overigens weet of je een rekening kan verwijderen bij Keytrade? Door al die overnames heb ik 3 spaarrekeningen waar telkens €0 op staat.
Heb ik net gisteren nog gedaan. Staat een formulier 'Afsluiting Rekening' op hun website. Heb ik ingevuld, gescand en doorgemaild samen met recto verso identiteitskaart naar een specifiek adres dat op het formulier staat vermeld. En enkele uren later waren mijn 3 rekeningen (ook nog van de PSA bank) netjes geannuleerd.
het gras is altijd groener aan de overkant

Nightwolf
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nightwolf
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nightwolf » 30 juli 2019, 12:45

Hoe gaat dat dan praktisch in zijn werk ivm soort spaarrekening en intrest?
Ik heb momenteel bij moneyou een direct spaarrekening, dus enkel basisrente en geen getrouwheidsrente. Keytrade heeft zo'n rekening niet. Neemt keytrade dan die rekening over met dezelfde intrest of wordt het geld zomaar op een bestaande spaarrekening van keytrade gestort?
Toch wel een vervelende situatie dit aangezien ik ook zoveel mogelijk wou spreiden over verschillende banken en niet direct weet waarnaartoe met dat geld.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 30 juli 2019, 13:09

Nightwolf schreef: ↑30 juli 2019, 12:45 Hoe gaat dat dan praktisch in zijn werk ivm soort spaarrekening en intrest?
Ik heb momenteel bij moneyou een direct spaarrekening, dus enkel basisrente en geen getrouwheidsrente. Keytrade heeft zo'n rekening niet. Neemt keytrade dan die rekening over met dezelfde intrest of wordt het geld zomaar op een bestaande spaarrekening van keytrade gestort?
Toch wel een vervelende situatie dit aangezien ik ook zoveel mogelijk wou spreiden over verschillende banken en niet direct weet waarnaartoe met dat geld.
Mij lijkt de kans groot dat ze ofwel zo'n type rekening zullen aanmaken en beperkt in tijd de rente nog aanbieden (maximum 1 jaar) of ze lichten je in dat ze de rekening zullen overzetten naar een andere formule.

Gezien er toch een groot verschil is in interest dat je krijgt op de MoneYou Flex rekening en de meest interessante Keytrade rekening denk ik dat de tijd dat ze die rente zullen aanhouden zeer beperkt zal blijven (als het optie 1 zal zijn).
Mijn gevoel zegt dat je beter gewoon overstapt naar NIBC Direct Sparen als je graag zo'n type rekening wilt houden. NIBC biedt ook zo'n ongereglementeerde rekening aan met een netto interest die zelfs iets hoger ligt als MoneYou.
Wil je meer rente (maar dan minder flexibiliteit wat betreft beschikbaarheid van je geld) kan je ook zoeken naar een andere bank (MeDirect, Santander bieden op dit moment nog vrij "hoge" interesten aan maar dan enkel als je geld voor minstens 1 jaar op de rekening blijft staan).
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html

Als je overstapt, wacht even tot de communicatie van Keytrade of MoneYou met de exacte details. Ze zijn verplicht je een optie te geven tot verzet en je boeltje naar een andere bank te brengen. Daarin zal ook informatie moeten staan betreffende je verworven interest.
kweeni schreef: ↑30 juli 2019, 11:51 Heb ik net gisteren nog gedaan. Staat een formulier 'Afsluiting Rekening' op hun website. Heb ik ingevuld, gescand en doorgemaild samen met recto verso identiteitskaart naar een specifiek adres dat op het formulier staat vermeld. En enkele uren later waren mijn 3 rekeningen (ook nog van de PSA bank) netjes geannuleerd.
Bij deze dan gedaan voor mijn 3 overtollige rekeningen.
Laatst gewijzigd door SMGGM op 30 juli 2019, 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

181 berichten
  • Pagina 2 van 13
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 13
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy