ABondEmergingMarkets09/14
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
ABondEmergingMarkets09/14
Hallo,
Op bevenstaande gestructureerde obligatie tekende ik in 2009 in.
Nu kreeg ik een telefoontje van Argenta om eens langs te kom'en om de eventuele verkoop van deze, volgens hen niet aan de verwachtingen voldoende, obligatie te verkopen en te herbeleggen.
Heeft iemand hier enig idee wat dit op de dag van vandaag opbrengt? Of heeft iemand enig vermoeden naar een andere reden voor dit telefoontje.
Ik keek er de koers op na en dat is 103%, ook het onderliggende fonds doet het goed.
Iemand enige ervaring?
Alvast bedankt voor de feedback.
Op bevenstaande gestructureerde obligatie tekende ik in 2009 in.
Nu kreeg ik een telefoontje van Argenta om eens langs te kom'en om de eventuele verkoop van deze, volgens hen niet aan de verwachtingen voldoende, obligatie te verkopen en te herbeleggen.
Heeft iemand hier enig idee wat dit op de dag van vandaag opbrengt? Of heeft iemand enig vermoeden naar een andere reden voor dit telefoontje.
Ik keek er de koers op na en dat is 103%, ook het onderliggende fonds doet het goed.
Iemand enige ervaring?
Alvast bedankt voor de feedback.
Re: ABondEmergingMarkets09/14
Het onderliggende fonds is met 67% gestegen.
Nu moet je in bij Argenta eens gaan vragen waarom hun obligatie maar met 3% is gestegen
En na verkoop herbeleggen in een ongetwijfeld "veel beter" product ?
Nu moet je in bij Argenta eens gaan vragen waarom hun obligatie maar met 3% is gestegen

En na verkoop herbeleggen in een ongetwijfeld "veel beter" product ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, dat vraag ik me ook af. Maar ook vraag ik me af waar mijn 3 vastgeknipte coupons naar toe zijn. Oké, dat rendement van het fonds niet halen had ik verwacht maar het kan toch niet zijn dat ik dit nu hals over kop moet gaan dumpen? En zoals je terecht aangeeft, in ruil voor wat?
Uiteindelijk bracht bovenstaande obligatie me 3,8% op na 4 jaar. Dit benaderd het rendement van een "gewone" spaarrekening. Een termijnrekening bracht me aanzienlijk meer op. De jonge dame kon me geen derails geven omtrent de reden maar ging dit navragen bij de experts. Wordt vervolgd dus....