Acceptatie voorwaarden (spaar) levensverzekering
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Acceptatie voorwaarden (spaar) levensverzekering
LS,
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een schoolverklaring voor mijn dochter moet inleveren als ik een (spaar)levensverzekering voor mijn dochter wil afsluiten? Mijn dochter is in dit geval de verzekerde en de begunsitgde. als ze komt te overlijden ben ik de begunstigde en ik ben de premie betaler. Waarom moet mijn dochter dan bewijzen dat ze student is? Ik krijg hier helaas nergens een eenduidig antwoord op.
Alvast bedankt
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een schoolverklaring voor mijn dochter moet inleveren als ik een (spaar)levensverzekering voor mijn dochter wil afsluiten? Mijn dochter is in dit geval de verzekerde en de begunsitgde. als ze komt te overlijden ben ik de begunstigde en ik ben de premie betaler. Waarom moet mijn dochter dan bewijzen dat ze student is? Ik krijg hier helaas nergens een eenduidig antwoord op.
Alvast bedankt
- Florentino
- Newbie

- Contacteer:
Re: Acceptatie voorwaarden (spaar) levensverzekering
ik heb voor mijn kinderen al meerdere tak 21 verzekeringen afgesloten zonder een dergelijke verklaring te moeten voorleggen ;
over welk product heb je het precies ?
over welk product heb je het precies ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Acceptatie voorwaarden (spaar) levensverzekering
Zoiets heb ik ook nog nooit gezien.
Wat is de juiste naam van het attest dat men vraagt en over welk product gaat het ?
Wat is de juiste naam van het attest dat men vraagt en over welk product gaat het ?