Actie Argenta: 3% gedurende 3 maanden
TIP
Re: Actie Argenta: 3% gedurende 3 maanden
Waar heb je die gevonden? Op mijn dexia account kan ik een termijnrekening enkel kiezen voor 1 tot 5 maand of 1,2, ... 10 jaar.Hector schreef:Actie Dexia: 3,348% gedurende 6 maanden, lijkt mij toch iets beter.
Op de site van dexia bij sparen en beleggen > tijdelijk aanbod staat het ook niet en op hun site bij termijnrekeningen minder dan 1 jaar staan geen rentevoeten.
inderdaad, die termijnrekening op 6 maanden heeft tot en met vorige zondagavond op Dexia Direct Net gestaan!
Maandagmorgen was het weg, helaas ! Reden
?? Overintekening 
Maandagmorgen was het weg, helaas ! Reden

Ik heb het nergens gevonden of gelezen, maar ben vorige woensdag opgebeld geweest door de kantoorhouder, om te horen of ik geen interesse had.BartVW schreef:Waar heb je die gevonden? Op mijn dexia account kan ik een termijnrekening enkel kiezen voor 1 tot 5 maand of 1,2, ... 10 jaar.Hector schreef:Actie Dexia: 3,348% gedurende 6 maanden, lijkt mij toch iets beter.
Op de site van dexia bij sparen en beleggen > tijdelijk aanbod staat het ook niet en op hun site bij termijnrekeningen minder dan 1 jaar staan geen rentevoeten.
Men zou dus nog wel via het kantoor kunnen intekenen! Ik ga maandag eens informeren!Hector schreef:Ik heb het nergens gevonden of gelezen, maar ben vorige woensdag opgebeld geweest door de kantoorhouder, om te horen of ik geen interesse had.BartVW schreef:
Waar heb je die gevonden? Op mijn dexia account kan ik een termijnrekening enkel kiezen voor 1 tot 5 maand of 1,2, ... 10 jaar.
Mijn Dexia-kantoordirecteur wist me te vertellen dat de tijdelijke actie inderdaad nog loopt, en dat het rentetarief gelijk is aan Euribor op 6 maanden (op datum van storting), verhoogd met 150 basispunten. Vandaag zou dit 3.339% zijn.
En welk minimubedrag hanteren ze om zo'n termijnrekening te openen?PatS schreef:Mijn Dexia-kantoordirecteur wist me te vertellen dat de tijdelijke actie inderdaad nog loopt, en dat het rentetarief gelijk is aan Euribor op 6 maanden (op datum van storting), verhoogd met 150 basispunten. Vandaag zou dit 3.339% zijn.
Voor alle Dexia-termijnrekeningen geldt een minimum van 1.250 Eur.
Die tijdelijke actie zou nog lopen tot het einde van de week !