Adres op online uittreksel
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Adres op online uittreksel
Soms wordt er door een officiële instantie al eens gevraagd om een bewijs van adres. Dat kan dan bijvoorbeeld een factuur zijn, maar ook een bankafschrift.
Als huurder heb je dikwijls geen enkele factuur op je eigen naam omdat deze voor de eigenaar zijn, waardoor bankuittreksel als enige optie overblijft. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat bij Record Bank het adres nergens op de uittreksels verneld staat. Enkel naam en IBAN-nummer. Is er een optie om ergens toch uittreksels van Record te zien te krijgen met je adres op? Of bij welke banken staat je adres er wel duidelijk op? Ik heb het wel enkel over de online pdf's van de uittreksels. Op VISA-facturen staat dikwijls wel het adres vermeld, maar dat wordt dan weer hier en daar niet aanvaard als bewijs...
Als huurder heb je dikwijls geen enkele factuur op je eigen naam omdat deze voor de eigenaar zijn, waardoor bankuittreksel als enige optie overblijft. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat bij Record Bank het adres nergens op de uittreksels verneld staat. Enkel naam en IBAN-nummer. Is er een optie om ergens toch uittreksels van Record te zien te krijgen met je adres op? Of bij welke banken staat je adres er wel duidelijk op? Ik heb het wel enkel over de online pdf's van de uittreksels. Op VISA-facturen staat dikwijls wel het adres vermeld, maar dat wordt dan weer hier en daar niet aanvaard als bewijs...
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Adres op online uittreksel
factuur GSM, geel klevertje ziekenbond,...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
op gemeente of distriktshuis, ( bewijs van woonst of inschrijving in de gemeente ) kan je bij de meeste zelfs online aanvragen.
Als je een kaartlezer hebt voor de eID kan je zelf het formulier met adres afdrukken.
Sommige gemeenten geven dat formulier ook mee als je je eID afhaalt.
De software vind je hier:
http://eid.belgium.be/nl/je_eid_gebruik ... stalleren/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sommige gemeenten geven dat formulier ook mee als je je eID afhaalt.
De software vind je hier:
http://eid.belgium.be/nl/je_eid_gebruik ... stalleren/" onclick="window.open(this.href);return false;