afgesloten rekening - bankkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
afgesloten rekening - bankkaart
Misschien wat een bizarre vraag,
november - rekening afgesloten bij bank x
maart storting gedaan op een depositkaart van dezelfde bank zoals afgesloten rekening - pin code dezelfde (dom)
maand nadien ontdekt dat kaart van afgesloten rekening nog steeds in portemonee zat
indien verkeerd gestort (kaart van afgesloten rekening in betaalterminaal ingevoerd) zou hij deze verrichting niet mogen toelaten?
wat gebeurt er juist met debitkaarten van afgesloten rekeningen? ik neem aan dat dit onmogelijk is en de "vervallen" kaart van de gesloten rekening meteen zou ingeslikt worde?
weinig over te vinden
november - rekening afgesloten bij bank x
maart storting gedaan op een depositkaart van dezelfde bank zoals afgesloten rekening - pin code dezelfde (dom)
maand nadien ontdekt dat kaart van afgesloten rekening nog steeds in portemonee zat
indien verkeerd gestort (kaart van afgesloten rekening in betaalterminaal ingevoerd) zou hij deze verrichting niet mogen toelaten?
wat gebeurt er juist met debitkaarten van afgesloten rekeningen? ik neem aan dat dit onmogelijk is en de "vervallen" kaart van de gesloten rekening meteen zou ingeslikt worde?
weinig over te vinden
Re: afgesloten rekening - bankkaart
Als je de kaart van een afgesloten rekening zou gebruiken zou de machine je geen geld mogen laten storten.
Het lijkt me onmogelijk dat men je gewoon zou toelaten om te storten.
Of ze je kaart inhouden lijkt me niet absoluut zeker.
Het kan ook zijn dat je de kaart terugkrijgt na een foutmelding.
Kaarten van een afgesloten rekening worden normaal gezien niet terug gevraagd. De gebruiker houdt die gewoon bij of vernietigt ze.
Je kan online een rekening stopzetten, bv bij ING. Dan kan je ook de kaart niet terug geven.
Het lijkt me onmogelijk dat men je gewoon zou toelaten om te storten.
Of ze je kaart inhouden lijkt me niet absoluut zeker.
Het kan ook zijn dat je de kaart terugkrijgt na een foutmelding.
Kaarten van een afgesloten rekening worden normaal gezien niet terug gevraagd. De gebruiker houdt die gewoon bij of vernietigt ze.
Je kan online een rekening stopzetten, bv bij ING. Dan kan je ook de kaart niet terug geven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.