afhalingen spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
afhalingen spaarrekening
Welke zijn de mogelijkheden om geld (andere dan cashafhaling) van een spaarrekening op te nemen indien men bij dezelfde instelling geen zichtrekening heeft ?
Bankcheque ook mogelijk maar daar worden dikwijls kosten op afgerekend, in ieder geval door de grootbanken.
Kan men de bankinstelling verplichten van het opgenomen bedrag over te schrijven naar een eigen rekening bij een andere bank?
Bankcheque ook mogelijk maar daar worden dikwijls kosten op afgerekend, in ieder geval door de grootbanken.
Kan men de bankinstelling verplichten van het opgenomen bedrag over te schrijven naar een eigen rekening bij een andere bank?
Re: afhalingen spaarrekening
Een tijdelijke zichtrekening (voor 1 transactie) is zelfs bij de grootbanken een gratis alternatief om geld over te schrijven.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zijn er dan banken waar je een spaarrekening kunt hebben zonder een zichtrekening?
Bij centea,ook bij argenta heb ik tot 2009 zonder zichtrekening een maxi rekening gehad,eenmaal de e-spaar er was van argenta heb ik een zicht bijgenomen om een kaart te hebben om in te kunnen loggen.
ja zeker, je bent absoluut niet verplicht om een zichtrekening te hebben als je een spaarrekening hebt. Zo heb ik bij een grootbank zelfs mijn spaarrekening (met een minimaal bedrag) gekoppeld aan een effectenrekening. Spaarrekening kost niks en de zichtrekening moest betaald worden.
Waarom niet, heb nog altijd een spaarrekening als huurwaarborg bij Dexia zonder zichtrekening. Had daar vroeger wel een zichtrekening maar die werd mij te duur en heb ik zo'n 10 tal jaar geleden opgezegd. Had er tot vorig jaar ook nog een gewone slapende spaarrekening die diende voor de verkoop van mijn pensioenspaarfondsen. Heb die spaarrekening toen gewoon opgezegd en het saldo werd probleemloos doorgestort naar mijn zichtrekening bij een andere bank. Misschien is dat het antwoord op de oorspronkelijke vraag.Yaris schreef:Zijn er dan banken waar je een spaarrekening kunt hebben zonder een zichtrekening?
Ik heb bij KBC enkel een spaarrekening zonder zichtrekening. Ik zou liefst alles weghalen maar ik mag mijn hypotheek alleen maar afbetalen via een KBC-rekening
Spaarrekening is gratis (nadat ik expliciet gevraagd heb om die idiote nutteloze verzekering stop zetten).
Zichtrekening kost geld.
Gek genoeg kreeg ik wel nog een digipass toegestuurd, hoewel ik geen bankkaart heb

Spaarrekening is gratis (nadat ik expliciet gevraagd heb om die idiote nutteloze verzekering stop zetten).
Zichtrekening kost geld.
Gek genoeg kreeg ik wel nog een digipass toegestuurd, hoewel ik geen bankkaart heb

Bij CKV en GOFFIN zijn er zelfs geen zichtrekeningen.
CE werkt met een "tegenrekening" bij een andere bank.
Bij Ethias krijg je wel automatisch een zichtrekening bij het openen van de spaarekening
CE werkt met een "tegenrekening" bij een andere bank.
Bij Ethias krijg je wel automatisch een zichtrekening bij het openen van de spaarekening