Afleveringsdienst bepaalt mijn online koopgedrag
Afleveringsdienst bepaalt mijn online koopgedrag
De Lockdowns vlogen het voorbije jaar om de oren. Dus ook het gebruik van pakjesdiensten.
Heel wat werd geleverd via PostNL. Altijd vriendelijk, soms gehaast, maar correct. Geen problemen. Vaste courier voor de streek.
Ook levering via BPost. Ook hier snelle en correcte levering.
Een pakket via UPS. Pakket na meer dan een maand nog "onderweg" volgens tracking... Vrees dus voor verloren. Niet eenvoudig om bedrijf te contacteren. Telefoon wordt niet (snel) opgenomen. Na 40 minuten wachten heb ik het gehad...
Echt ontgoocheld hoe dat bedrijf werkt. Alvast melding gemaakt aan bedrijf dat ik niks meer koop zolang ze met UPS werken...
Heel wat werd geleverd via PostNL. Altijd vriendelijk, soms gehaast, maar correct. Geen problemen. Vaste courier voor de streek.
Ook levering via BPost. Ook hier snelle en correcte levering.
Een pakket via UPS. Pakket na meer dan een maand nog "onderweg" volgens tracking... Vrees dus voor verloren. Niet eenvoudig om bedrijf te contacteren. Telefoon wordt niet (snel) opgenomen. Na 40 minuten wachten heb ik het gehad...
Echt ontgoocheld hoe dat bedrijf werkt. Alvast melding gemaakt aan bedrijf dat ik niks meer koop zolang ze met UPS werken...
Re: Afleveringsdienst bepaalt mijn online koopgedrag
Als dat van China moet komen is dat + 8 weken onderweg..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zelfs wanneer je in België iets bij een winkel met een eigen leveringsdienst bestelt moet je weken op levering wachten en eerst nog bellen of mailen. Het excuus is altijd dat het zo druk is door covid.
Voor alle duidelijkheid. Het is aangekocht in België... Geen Chinese of Britse site.
Levertijd is bij UPS erg lang. Me bewust zijnde dat mensen meer en sneller een negatieve ervaring zullen delen op internet, valt het me toch op via trustpilot UPS het schaamrood op de wangen moet hebben.
Ik weet niet of ze ook met freelancers werken, en weet dat in sommige streken PostNL minder is, maar ik kan niet klagen. Steeds zelfde, vriendelijke meneer (alleen heel snel alles willen afgeven). Die mensen zullen zwaar onder druk staan...
Maar inderdaad. Het is altijd de schuld van Corona. Yaris, volkomen gelijk!
Levertijd is bij UPS erg lang. Me bewust zijnde dat mensen meer en sneller een negatieve ervaring zullen delen op internet, valt het me toch op via trustpilot UPS het schaamrood op de wangen moet hebben.
Ik weet niet of ze ook met freelancers werken, en weet dat in sommige streken PostNL minder is, maar ik kan niet klagen. Steeds zelfde, vriendelijke meneer (alleen heel snel alles willen afgeven). Die mensen zullen zwaar onder druk staan...
Maar inderdaad. Het is altijd de schuld van Corona. Yaris, volkomen gelijk!
Zelfs al koop je op een Belgische site, kan de order nog altijd van China komen of ander buitenland komen..
Je weet het op de duur niet meer.
Als UPS de verzender is vermoedt ik dat het pakje vanuit het buitenland komt.
Anders zou het DHL of Bpost zijn die levert als het Belgie of Nederland is..
Je weet het op de duur niet meer.
Als UPS de verzender is vermoedt ik dat het pakje vanuit het buitenland komt.
Anders zou het DHL of Bpost zijn die levert als het Belgie of Nederland is..
-
- Hero Member
- Contacteer:
Van al die keren dat ik een pakje heb besteld werd het steeds geleverd door PostNL, Bpost of GLS. Nooit problemen gehad. 1 keer was het UPS. Ik was thuis en kreeg een mail dat het pakje was afgeleverd. Ik had nochtans geen bestelwagen gezien want het was iets duurs en ik zat op de loer.
Naar de brievenbus gelopen, niets te zien. Op de link in de mail stond dat het pakje werd afgeleverd aan een zekere Anton met zelfs een handtekening erbij. In mijn volledige straat (7 huizen) woont geen Anton. Ik heb dan getelefoneerd naar het lokale Acces Point en die hebben de chauffeur opgebeld. Bleek dat hij het had afgeleverd in een andere straat waar ook geen Anton woonde. Voor mij geen UPS meer dank u.
Naar de brievenbus gelopen, niets te zien. Op de link in de mail stond dat het pakje werd afgeleverd aan een zekere Anton met zelfs een handtekening erbij. In mijn volledige straat (7 huizen) woont geen Anton. Ik heb dan getelefoneerd naar het lokale Acces Point en die hebben de chauffeur opgebeld. Bleek dat hij het had afgeleverd in een andere straat waar ook geen Anton woonde. Voor mij geen UPS meer dank u.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik moet zeggen laatst stond bpost hier aan de deur en die was gemist van straat. Is uiteindelijk terecht gekomen maar toch soms niet even makkelijk.
Dat is een van de redenen waarom ik nog altijd de voorkeur geef aan iets kopen in een fysieke winkel en zelf direct mee naar huis nemen boven het bestellen via internet.
Als het mogelijk is, kies ik voor levering bij een postpunt.
Dan kan ik zelf bepalen wanneer ik pakket ophaal.
Dan kan ik zelf bepalen wanneer ik pakket ophaal.
Als je iets groot koopt bij VandenBorre ben je vaak ook gebonden aan hun eigen leverdienst.
Ooit gehad met een wasmachine. Ik mocht het niet ophalen in de winkel.. Elders gekocht dan maar.
Ooit gehad met een wasmachine. Ik mocht het niet ophalen in de winkel.. Elders gekocht dan maar.
Die leveren - plaatsen en sluiten je machine aan zonder meerkost.. en nemen je oude mee als je wil.
LOL. Naar een andere winkel gaan omdat je je wasmachine dan zelf kan/moet ophalen, installeren en de oude wegdoen. Het zou voor mij juist een reden zijn om ergens niet te kopen als je dat allemaal zelf moest doen.
Bwah, een wasmachine uitpakken en aansluiten is nog geen halfuur werk.
Ik ben de mijne ook zelf gaan halen en kreeg 50 euro korting omdat ze hem niet moesten brengen.
De oude heb ik gewoon naar het containerpark gebracht.
Ik ben de mijne ook zelf gaan halen en kreeg 50 euro korting omdat ze hem niet moesten brengen.
De oude heb ik gewoon naar het containerpark gebracht.
Tja... In die tijd had ik geen tijd om daar een halve dag voor thuis te blijven. Drie jobs tegelijk.. die periode.
En geen zin om op de machine te wachten tot ik wel eens tijd had om de heren te ontvangen.
Ik zie eigenlijk niet in waarom ze er bij Vandenborre een probleem moeten van maken als ik de machine wil ophalen. Net of dat ZO moeilijk is voor hen.
Installeren :
Een paar bouten uitdraaien, eventueel een voetje bijregelen, vers water aansluiten, afvalwater ook.. stopcontact insteken. Gedaan. Zo moeilijk is dat.