Ageas
TIP
Re: Ageas
Waar vroeger AG Insurance de claims bij hen op €30M inschatte, wordt nu het cijfer van €70M vooropgesteld.Dvdend schreef:... want stormen en hun gevolgen zullen en zijn er altijd geweest.
De Tijd, dinsdag 24 juni, blz 20
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Volgens mij zijn de solden nu al gestart bij Ageas!
Pakket gekocht aan 28,95 euro.
Pakket gekocht aan 28,95 euro.
het kan precies nog lager, 28,52
en dit omdat het gehageld heeft
en dit omdat het gehageld heeft
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Jammer...te vroeg gekocht.
Er zou geen aanwijsbare reden zijn.
Komt zeker goed!
Er zou geen aanwijsbare reden zijn.
Komt zeker goed!
Het zal misschien andere hagel zijn die sommigen al zien vallen... Er zijn er inderdaad die ver in de toekomst kunnen kijken. Ik oefen al jaren en kan het nog altijd niet...
ben benieuwd hoeveel ageas zal ingekocht hebben!
al een ferm volume gesleten vandaag
al een ferm volume gesleten vandaag
We stevigen af op een nieuwe crisis volgend William White van de OESO.
Ze gaan GOEDKOOP geld pompen in de economie met als doel het terug aan te zwengelen.
Ze gaan GOEDKOOP geld pompen in de economie met als doel het terug aan te zwengelen.
Stormen zullen er altijd zijn en dit is gewoon een stevige correctie die aan de gang is.
Ageas zal series wat aandelen ingekocht hebben.
Best even de pc afzetten en andere leuke dingen doen.
Dit komt goed, maar eerst principe nummer één op de beurs..... geduld, geduld, geduld !
Ageas zal series wat aandelen ingekocht hebben.
Best even de pc afzetten en andere leuke dingen doen.
Dit komt goed, maar eerst principe nummer één op de beurs..... geduld, geduld, geduld !
De vaststelling dat de Pinksterstorm twee maal zoveel claims met zich meebrengt als eerst was verwacht zal hier zeker een rol spelen. Ik denk dat die negatieve reactie slechts een tijdelijk fenomeen zal zijn: schade niet-leven is niet de voornaamste activiteit van ageas (alhoewel men pogingen doet om dit deel op te krikken) en uiteindelijk zal men de meerkost toch recupereren via premie verhogingen. Business as usual in de verzekeringssector.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ageas
Even een nitwit vraagje hierover, maar misschien kan dat wel omdat het volgens jullie toch een must-have aandeel is voor de beginner. Bij welke (online) broker is het het interessantste om dit te kopen? Hangt dat van het bedrag af? Zou degiro een goed idee zijn of eerder binck? Hoe zit het met de kosten?
Laatst gewijzigd door woodpeckerbird op 26 juni 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou voor Binck gaan.bartgo schreef:Even een nitwit vraagje hierover, maar misschien kan dat wel omdat het volgens jullie toch een must-have aandeel is voor de beginner. Bij welke (online) broker is het het interessantste om dit te kopen? Hangt dat van het bedrag af? Zou degiro een goed idee zijn of eerder binck?
Sent from my iPad using Tapatalk
Ageas relativeert de impact van de Pinksterstormen: geen impact van €70M, maar slechts €20M - €25M netto.
...Op basis van de huidige informatie en na herverzekering en belastingen, wordt de financiële impact van deze weergebeurtenissen op het nettoverzekeringsresultaat van Ageas in het tweede kwartaal, geschat op EUR 20 tot 25 miljoen. De halfjaarresultaten van Ageas die op 6 augustus 2014 worden gepubliceerd zullen meer gedetailleerde informatie bevatten.
bron: http://hugin.info/134212/R/1804653/622362.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
...Op basis van de huidige informatie en na herverzekering en belastingen, wordt de financiële impact van deze weergebeurtenissen op het nettoverzekeringsresultaat van Ageas in het tweede kwartaal, geschat op EUR 20 tot 25 miljoen. De halfjaarresultaten van Ageas die op 6 augustus 2014 worden gepubliceerd zullen meer gedetailleerde informatie bevatten.
bron: http://hugin.info/134212/R/1804653/622362.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Denken jullie dat het een goed idee is om nu een pakketje ageas aan te kopen? Limiet 29 zou ik denken. Graag advies.
Ik heb ze in port, dus dat betekent dat ik ze zou aanraden om te kopen.
Anderzijds ben ik dus ook biased
Anderzijds ben ik dus ook biased
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Onder de 30€ is zeker een goede aankoop!jupi schreef:Denken jullie dat het een goed idee is om nu een pakketje ageas aan te kopen? Limiet 29 zou ik denken. Graag advies.
Veel succes met je eventuele aankoop!