Alternatief voor Belkraker
Alternatief voor Belkraker
Ik zoek een alternatief voor belkraker. Tot eind vorig jaar werkte belkraker zonder veel problemen voor goedkoop bellen naar Thailand, maar nu krijg ik steeds een bezettoon (ook al weet ik dat de lijn aan de andere kant niet bezet is - getest!). Het lukt me soms, 1 keer op 5, om een verbinding te maken maar dan ben ik toch al direct 50 cent kwijt voor ik een woord gesproken heb. Directbellen is een alternatief en werkt momenteel zonder problemen maar ik vind het toch te duur. Kent er iemand een goedkoop alternatief om van een vaste lijn naar een GSM in Thailand (Zuidoost Azië in het bijzonder) te bellen? Geen voip aub. Alvast bedankt!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Re: Alternatief voor Belkraker
Carrier Pre-Select:
Callcheap : 3 cent / min + 5 cent starttik
Of het een alternatief is weet ik niet, want dezelfde eigenaar als van de websites die jij noemt ...
Al de rest schakelt over op VoIP, dat kan je ook met inbelnummers laten werken.
Of het een alternatief is weet ik niet, want dezelfde eigenaar als van de websites die jij noemt ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Van dezelfde eigenaar, maar ik zal het toch eens testen. Bedankt!fdgroote schreef:Carrier Pre-Select:
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Pre paid card "Global One" bellen naar Kenia 25 ct/min van vaste lijn in BE naar gsm in KE is dan toch goedkoper dan ....
uiteraard nog goedkoper is bellen van PC tot PC zelfs videocall .... (Skype, Messenger, ...)

uiteraard nog goedkoper is bellen van PC tot PC zelfs videocall .... (Skype, Messenger, ...)