Aphilion
Aphilion
Ik ben aangenaam verrast dat jullie de fondsen van Aphilion verdelen.
Is het mogelijk dat het instapbedrag verkleind wordt, want 5.000 euro vind ik toch wat hoog, zeker als je gespreid wil instappen ?
Is het mogelijk dat het instapbedrag verkleind wordt, want 5.000 euro vind ik toch wat hoog, zeker als je gespreid wil instappen ?
Re: Aphilion
Dat minimum bedrag komt van de fondsbeheerder, m.i.
Ik had vroeger via Binck ook eens een aankooporder ingegeven voor een lager bedrag, en Binck heeft toen gemeld dat dit order geweigerd was door het fondshuis.
Overigens, hou hier ook rekening mee: je kan soms niet direct reageren, bijv. bij koersval, omdat er slechts één koers per week wordt bepaald (op woensdag), plus evt. een extra koers per de laatste beursdag van de maand.
Ik had vroeger via Binck ook eens een aankooporder ingegeven voor een lager bedrag, en Binck heeft toen gemeld dat dit order geweigerd was door het fondshuis.
Overigens, hou hier ook rekening mee: je kan soms niet direct reageren, bijv. bij koersval, omdat er slechts één koers per week wordt bepaald (op woensdag), plus evt. een extra koers per de laatste beursdag van de maand.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Aphilion
Beste, we hadden de vraag even uitgezet bij onze verdeler van fondsen en vervolgens ook het fondsenhuis zelf. Het is momenteel spijtig genoeg niet mogelijk om de minimale aankoopprijs te verlagen voor de fondsen van Aphilion. Vaak lukt dit wel, maar niet voor Aphilion. Aphilion heeft ons wel bevestigd dit te bekijken om eventueel in de toekomst het instapbedrag te verlagen.lucca schreef:Ik ben aangenaam verrast dat jullie de fondsen van Aphilion verdelen.