Apple gaat skyhigh
TIP
Apple gaat skyhigh
het aandeel van apple hou ik al jaren in de gaten, maar de laatste tijd gaat het stijl omhoog!
dit jaar komt de iphone5 en de ipad3, mogelijks een appletv, vernieuwingen op het bestaand assortiment, ...
waar gaat dit eindigen?
iemand al meegeprofiteerd van deze winst?
heb ik het juist voor dat je hier ook nog kon profiteren van de usd - euro koersverschillen?
dit jaar komt de iphone5 en de ipad3, mogelijks een appletv, vernieuwingen op het bestaand assortiment, ...
waar gaat dit eindigen?
iemand al meegeprofiteerd van deze winst?
heb ik het juist voor dat je hier ook nog kon profiteren van de usd - euro koersverschillen?
Re: Apple gaat skyhigh
the sky is the limit bij Apple my friend ! Ik kocht in 1997 ooit Apple aandelen voor $17 het stuk ....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
mag ik aannemen dat je ze nog altijd hebt?
ik hoop het voor u, my friend!
ik hoop het voor u, my friend!
neen jammer genoeg niet maar ik heb ze wel maal 14 gedaan !!!! had ik ze gehouden dan was het nogmaals zoveel geweest .... maar ja .... dan was ik God nietwaar !
Ik was wat later: in juli 2006 kocht ik mijn eerste aandelen Apple voor $53.
Heb sindsdien af en toe wat verkocht, dan weer wat meer aangekocht...
Nu heb ik nog steeds flink wat aandelen
, terwijl ik al een veelvoud van mijn eerste aankoopbedrag heb opgenomen.
Vanavond staan ze op $468+
De koers van de dollar heeft ook invloed gehad, maar is zeer gering in vergelijking tot de koersstijging.
Heb sindsdien af en toe wat verkocht, dan weer wat meer aangekocht...
Nu heb ik nog steeds flink wat aandelen
Vanavond staan ze op $468+
De koers van de dollar heeft ook invloed gehad, maar is zeer gering in vergelijking tot de koersstijging.
De vraag is natuurlijk, zit het aandeel aan zijn max, of is er nog groei te verwachten.
Ergens denk/hoop ik van wel, aangezien ze nog veel nieuws gaan brengen.
Ergens denk/hoop ik van wel, aangezien ze nog veel nieuws gaan brengen.
http://appleweetjes.be/2011/12/apple-aa ... 12-met-50/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
anonymous
lol. Uit het artikel:
M.a.w. Apple is MIJN INZIENS ook een gevaarlijk aandeel, zoals velen in die categorie (apple, google, facebook, ....) Het kan alle kanten uit.
Kan Apple zijn marktwaarde staande houden? Gaat nieuwe iPad, iPhone etc uitkomen? Gaan deze een groot success worden? Of komen er concurrenten op de proppen met iets beters en kan Apple afdruipen?
Idem met Nokia in het verleden. Tot enkele jaren geleden was er maar 1 echt gsm-merk: Nokia. 90% van de mensen had een Nokia. Wat stelt het vandaag nog voor?
M.a.w. dit doet me denken aan een waarzegster op de kermis. Die gooit er ook 10tallen voorspellingen uit, en enkele daarvan zullen mogelijks wel uitkomen. Na een jaar kan je dan zeggen: "Zie je wel: ze had gelijk op al deze 3 punten", zonder rekening te houden met de 7 voorspellingen die niet zijn uitgekomen...Het Apple aandeel gaat in vrije val volgens Saxo bank. Hun voorspellingen zijn gebaseerd op de Black Swan theorie. De voorspellingen zijn meestal buitensporig maar toch kwamen er vorig jaar 3 van de 10 gevallen uit.
M.a.w. Apple is MIJN INZIENS ook een gevaarlijk aandeel, zoals velen in die categorie (apple, google, facebook, ....) Het kan alle kanten uit.
Kan Apple zijn marktwaarde staande houden? Gaat nieuwe iPad, iPhone etc uitkomen? Gaan deze een groot success worden? Of komen er concurrenten op de proppen met iets beters en kan Apple afdruipen?
Idem met Nokia in het verleden. Tot enkele jaren geleden was er maar 1 echt gsm-merk: Nokia. 90% van de mensen had een Nokia. Wat stelt het vandaag nog voor?
De verkoopcijfers van Apple blijven maar stijgen. En in vele markten (bijv. China) zijn ze nog maar net begonnen met de verkoop van de iPhone.
Daarbij staat er goed nieuws aan te komen:
- Apple HD TV, eindelijk een TV/recorder die gebruiksvriendelijk werkt (stembediening), dat heeft veel marktpotentieel...
http://www.macworld.co.uk/apple-busines ... 97&olo=rss" onclick="window.open(this.href);return false;
- Apple gaat waarschijnlijk dividend uitbetalen, dat maakt het aandeel aantrekkelijk omdat veel partijen (bijv. sommige pensioenfondsen) geen aandelen mogen aanhouden die geen jaarlijks dividend uitbetalen.
http://www.macrumors.com/2012/02/07/app ... ince-2005/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeg niet dat er geen risico aan is, maar de vooruitzichten blijven erg goed.
Daarbij staat er goed nieuws aan te komen:
- Apple HD TV, eindelijk een TV/recorder die gebruiksvriendelijk werkt (stembediening), dat heeft veel marktpotentieel...
http://www.macworld.co.uk/apple-busines ... 97&olo=rss" onclick="window.open(this.href);return false;
- Apple gaat waarschijnlijk dividend uitbetalen, dat maakt het aandeel aantrekkelijk omdat veel partijen (bijv. sommige pensioenfondsen) geen aandelen mogen aanhouden die geen jaarlijks dividend uitbetalen.
http://www.macrumors.com/2012/02/07/app ... ince-2005/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeg niet dat er geen risico aan is, maar de vooruitzichten blijven erg goed.
- Higherdemon
- Jr. Member

- Contacteer:
Wereldwijd lees ik wel overal over de slechte arbeidsvoorwaarden in de Apple fabrieken in China.
Dit kan ook omslaan in een algemene antipathie tov Apple.
Maar ik vermoed dat aandeelhouders hier niet echt mee inzitten meer met hoe goed de nieuwe toestellen zullen zijn.
Maar ik vermoed dat aandeelhouders hier niet echt mee inzitten meer met hoe goed de nieuwe toestellen zullen zijn.
Geldt zeker niet voor alle aandeelhouders.Higherdemon schreef:Wereldwijd lees ik wel overal over de slechte arbeidsvoorwaarden in de Apple fabrieken in China.
Deze berichten zijn er ook:
Apple is het eerste technologie bedrijf dat toetreedt bij de Fair Labor Association:
http://appleweetjes.be/2012/01/fair-lab ... omt-apple/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou - indien ik apple aandelen had - nu toch zeker een deel verkopen, maar niet alles bijhouden. Je verzekert een stuk van je winst en je houdt bv de helft bij om nog mee te kunnen surfen op mogelijke hogere koersen.
500$ is in zicht!
Zolang je je aandelen bijhoudt is dat papieren winst. Echte winst maak je pas bij verkoop.
dagen voor release apple tv zou het wel keer interessant zijn om te kopen ?