Arcadis: ingenieursbureau
TIP
Re: Arcadis: ingenieursbureau
Ik heb al lang niets meer gelezen over dit aandeel op het forum, maar dit aandeel is destijds wel door het forum bij mij op de radar gekomen. Na een zeer matig parcours in de periode 2015-2018, met als dieptepunt een dip eind 2018 rond de €10,50, is het aandeel het afgelopen jaar zeer sterk bezig, met vandaag een ATH van €34,46. 
Vorige week een positie genomen in Arcadis, een gezond bedrijf dat focust op de megatrends van de toekomst (klimaarverandering, urbanisatie en energietransitie) aan een redelijke waardering.
Hun orderboek is goed gevuld (€ 3,5 miljard backlog)
Voor 2025 zal de winst per aandeel ongeveer € 3 zijn en zal het dividend rond € 1 uitkomen. (ze hebben een dividendpolitiek met een payout tussen de 30% à 40%)
Momenteel is er een aandeleninkoop van €175 miljoen, vermoedelijk zullen ze binnenkort ook opgenomen worden in de AEX als JET en JDE Peet's de AEX verlaten.
Komende jaren zullen ze normaal ook organisch als door overnames groeien waardoor de winst per aandeel in 2027 naar mijn verwachting rond de € 4 zal liggen.
Zijn er nog mensen die het aandeel volgen en hun mening of visie willen delen?
Hun orderboek is goed gevuld (€ 3,5 miljard backlog)
Voor 2025 zal de winst per aandeel ongeveer € 3 zijn en zal het dividend rond € 1 uitkomen. (ze hebben een dividendpolitiek met een payout tussen de 30% à 40%)
Momenteel is er een aandeleninkoop van €175 miljoen, vermoedelijk zullen ze binnenkort ook opgenomen worden in de AEX als JET en JDE Peet's de AEX verlaten.
Komende jaren zullen ze normaal ook organisch als door overnames groeien waardoor de winst per aandeel in 2027 naar mijn verwachting rond de € 4 zal liggen.
Zijn er nog mensen die het aandeel volgen en hun mening of visie willen delen?
En de prijs is redelijk.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.