ArcelorMittal
TIP
Re: ArcelorMittal
Ik had vorige maand minder geluk. Ik kocht ze aan 12,97 euro . Maar geen paniek dat is historisch gezien nog altjd laag.
Nu maar hopen dat de grondstoffenmarkt weer eens een boost krijgt.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
hei Brugse Leeuw,
wat is een pakketje? is dat 2500€ 5000€ of druk je een pakketje anders uit? 10,20 .....100?
als ik iets koop is dat meestal voor een 2000€
wat is een pakketje? is dat 2500€ 5000€ of druk je een pakketje anders uit? 10,20 .....100?
als ik iets koop is dat meestal voor een 2000€
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb er 120 gekocht = voor zo'n 1400 euro.
Dit noem ik een klein pakketje.
Meestal koop ik pakketten net onder 2500 en 5000 euro om de transactiekosten te drukken.
Hoger dan 5000 euro ga ik nooit.
Dit noem ik een klein pakketje.
Meestal koop ik pakketten net onder 2500 en 5000 euro om de transactiekosten te drukken.
Hoger dan 5000 euro ga ik nooit.

Ik heb er ook gekocht rond die koers, op de dag van de resultaten niet?criticus schreef:Ik had vorige maand minder geluk. Ik kocht ze aan 12,97 euro . Maar geen paniek dat is historisch gezien nog altjd laag.
Kwamen met een gematigde positieve vooruitblik & vanaf dan enkel maar naar beneden gegaan... maar maak me allerminst zorgen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Helaas te vroeg ingestapt...
Ben benieuwd hoe diep Arcelor nog gaat zakken!
Een tweede pakketje aan soldenprijzen kopen zit er wel in!
Ben benieuwd hoe diep Arcelor nog gaat zakken!
Een tweede pakketje aan soldenprijzen kopen zit er wel in!

PERSBERICHT MAANDAG 10 MAART 2014
ARCELORMITTAL BEVESTIGT OUTLOOK VOOR 2014
LUXEMBURG (AFN) - Staalconcern ArcelorMittal verwacht dat de wereldwijde staalvraag dit jaar met 3,5 tot 4 procent zal groeien en houdt vast aan zijn verwachting voor een stijging van het bedrijfsresultaat tot circa 8 miljard dollar (5,8 miljard euro) in 2014. Dat maakte het bedrijf maandag bekend in aanloop naar een investeerdersdag.
De verwachtingen komen overeen met de prognoses die ArcelorMittal in februari naar buiten bracht. Volgens topman Lakshmi Mittal is een fundament voor groei dit jaar gelegd en wordt een positief momentum naar volgend jaar waargenomen.
ARCELORMITTAL BEVESTIGT OUTLOOK VOOR 2014
LUXEMBURG (AFN) - Staalconcern ArcelorMittal verwacht dat de wereldwijde staalvraag dit jaar met 3,5 tot 4 procent zal groeien en houdt vast aan zijn verwachting voor een stijging van het bedrijfsresultaat tot circa 8 miljard dollar (5,8 miljard euro) in 2014. Dat maakte het bedrijf maandag bekend in aanloop naar een investeerdersdag.
De verwachtingen komen overeen met de prognoses die ArcelorMittal in februari naar buiten bracht. Volgens topman Lakshmi Mittal is een fundament voor groei dit jaar gelegd en wordt een positief momentum naar volgend jaar waargenomen.
Arcelor gaat vandaag enigszins onderuit, maar ik volg ook nog Boliden, Glencore, Johnson mattey en Nyrstar. 3 van die vijf 2.5% tot 3% omlaag. Slechte dag voor de metallo's.
Komt in zicht voor tweede pakket. MT wordt volgens mij onterecht afgestraft de laatste weken.
Hier ook 2e pakket in zicht, anderzijds moet er toch een reden zitten achter de nu reeds wekenlange daling?jens_dev schreef:Komt in zicht voor tweede pakket. MT wordt volgens mij onterecht afgestraft de laatste weken.
ArcelorMittal ziet impact Oekraiense crisis op vraag naar staal
http://drimble.nl/economie/19739619/arc ... staal.html
http://drimble.nl/economie/19739619/arc ... staal.html
Het aandeel ArcelorMittal heeft inderdaad een moeilijke periode achter de rug, terwijl opmerkelijk Aperam het veel beter doet.
Helaas heb ik 3maal zo veel ArcelorMittal dan Aperam.
Helaas heb ik 3maal zo veel ArcelorMittal dan Aperam.
Onderstaande link de moeite waard om lezen.
http://www.beursduivel.be/lezersvragen/ ... ragen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.beursduivel.be/lezersvragen/ ... ragen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
analisten hebben dit jaar arcelor en ageas in hun top drie gezet
what a joke!!
arcelor heeft zojuist zijn prognoses (weeral) verlaagd!!
en ageas.....tja....iedereen weet wat hiermee aan de hand is....
what a joke!!
arcelor heeft zojuist zijn prognoses (weeral) verlaagd!!
en ageas.....tja....iedereen weet wat hiermee aan de hand is....

Resultaten waren zeker niet slecht, maar onder de verwachtingen van ArcelorMittal. Daarbij komt nog dat de verwachtingen voor de komende periode ook naar beneden zijn bijgesteld.
Allee, ArcelorMittal maakt terug winst. Voor mij is dit een aandeel voor iemand die heel veel geduld heeft. Potentieel is zeer hoog. Risico echter ook maar aan huidige koersen lijkt mij dat risico meer dan aanvaardbaar.
Allee, ArcelorMittal maakt terug winst. Voor mij is dit een aandeel voor iemand die heel veel geduld heeft. Potentieel is zeer hoog. Risico echter ook maar aan huidige koersen lijkt mij dat risico meer dan aanvaardbaar.
Aan dergelijke lage koersen zou ik dat persoonlijk nooit doen, maar soit. Elk zijn keuzes.nicknamesucks schreef:ik heb daarstraks mn Arcelor Mittal buitengesmeten