ARCOgaranties nietig?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: arcopar of anders?
Op de agenda van die vergadering staat ondermeer dit:Arkimedes schreef:Inderdaad, de Algemene Vergadering waarop het dividend wordt goedgekeurd vindt pas plaats op de laatste donderdag van juni.
Ik verwacht net als vorig jaar slechts een schamele 3%. Juist genoeg om de grote meute niet wakker te maken om weg te lopen, maar een "op"brengst zelfs nog onder de inflatie. In hun begeleidend briefke zullen ze dit met mooie woorden wel weer "marktcomform" noemen.
3 d).Inlassing van volgende paragraaf in fine van artikel 10 van de statuten :
"Er kan evenwel geen uitkering gebeuren als daardoor het netto-actief van de vennootschap zou dalen beneden het bedrag van het in de statuten vermelde vaste gedeelte van het kapitaal of van het gestorte kapitaal, wanneer dit minder bedraagt dan het vaste gedeelte van het kapitaal, vermeerderd met de reserves die niet mogen worden uitgekeerd. De uittredende vennoot zal in zulk geval worden verwittigd van de niet-uitkering in een aangetekende brief. In het aandelenregister zal melding worden gemaakt van de niet-uitkering."
Ze zijn zich al aan het indekken voor het geval er teveel willen uittreden.
Ik ben vorig jaar ergens rond juni uitgestapt en mijn geld stond een tijdje erna ook op een niet-dexia rekening.
Heb deze maand toch nog een dividend gekregen op diezelfde rekening.
Massaal uitstappen!
Heb deze maand toch nog een dividend gekregen op diezelfde rekening.
Massaal uitstappen!
Ben meer dan een jaar en half voor ongeveer 90% uitgetreden. Onlangs het laatste gedeelte ook opgevraagd. Ging niet zo vlotjes. Ik moet nog even wachten op de centen. Ze gingen kijken of ik mijn centen zou terugkrijgen. Ben benieuwd. Gelukkig gaat het niet om veel geld.Bartd schreef:Op de agenda van die vergadering staat ondermeer dit:Arkimedes schreef:Inderdaad, de Algemene Vergadering waarop het dividend wordt goedgekeurd vindt pas plaats op de laatste donderdag van juni.
Ik verwacht net als vorig jaar slechts een schamele 3%. Juist genoeg om de grote meute niet wakker te maken om weg te lopen, maar een "op"brengst zelfs nog onder de inflatie. In hun begeleidend briefke zullen ze dit met mooie woorden wel weer "marktcomform" noemen.
3 d).Inlassing van volgende paragraaf in fine van artikel 10 van de statuten :
"Er kan evenwel geen uitkering gebeuren als daardoor het netto-actief van de vennootschap zou dalen beneden het bedrag van het in de statuten vermelde vaste gedeelte van het kapitaal of van het gestorte kapitaal, wanneer dit minder bedraagt dan het vaste gedeelte van het kapitaal, vermeerderd met de reserves die niet mogen worden uitgekeerd. De uittredende vennoot zal in zulk geval worden verwittigd van de niet-uitkering in een aangetekende brief. In het aandelenregister zal melding worden gemaakt van de niet-uitkering."
Ze zijn zich al aan het indekken voor het geval er teveel willen uittreden.
ARCOgaranties nietig?
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 7_00383399" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ARCOgaranties nietig?
Dat wist toch iedereen ?
De regering hoefde destijds alleen maar tijd te kopen en dit kon door de burgers opnieuw met een gladgestreken verhaaltje als een kluitje in het riet te sturen.
De regering hoefde destijds alleen maar tijd te kopen en dit kon door de burgers opnieuw met een gladgestreken verhaaltje als een kluitje in het riet te sturen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
...zodat ze gesust het kieshokje konden binnenstappen. 
Vergeet maar je geld, met dank aan CD V, de politieke afrekening komt bij de verkiezingen in 2014
Leterme had al hetzelfde truukje gedaan met de Fortisaandeelhouders : die beloofde hij ook minstens 10 euro per aandeel in 2014
Wetende dat hij ging teruggefloten worden, maar de massa was gesust.
Tja, iedereen denkt er het zijne/hare van maar ik koop geen enkel aandeel/obligatie meer met een Belgische stempel en ik vaar er al enkele jargen goed bij
Wetende dat hij ging teruggefloten worden, maar de massa was gesust.
Tja, iedereen denkt er het zijne/hare van maar ik koop geen enkel aandeel/obligatie meer met een Belgische stempel en ik vaar er al enkele jargen goed bij
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Politiekers en bankiers zijn de meest corrupte mensen op aard, hou dus zoveel mogelijk je centen weg bij hen. 
Toch zal het de staat veel geld kosten. Mss geen uitbetaling van waarborgen, maar velen zullen belfius de rug toekeren wanneer dit effectief wordt. En Belfius is van ................. de staat. Daarom verwacht in binnenkort een goed bericht ten voordele van de coöperanten om.............. tijd te kopen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat ze het de lange baan zullen opschuiven... een mens vergeet héél snel.
ewel, kdenk juist tzelfdeSpruitekop schreef:Ik denk dat ze het de lange baan zullen opschuiven... een mens vergeet héél snel.
De meeste Belfius klanten hebben Arcopar aandelen, als deze klanten hun zuurverdiende centjes kwijt zijn, zullen er velen Bdlfius uit woede en frustratie verlaten,de concurrentie staat klaar, om de gefrustreerde Belfus klanten over te nemen.
Nadat de meeste klanten weggelopen zijn, kan Belfius voor een appel en een ei overgenomen worden, en is de cirkel rond.
Nadat de meeste klanten weggelopen zijn, kan Belfius voor een appel en een ei overgenomen worden, en is de cirkel rond.
Dat helpt allemaal geen fluit.
Francine Swiggers staat daar boven.
Zij heeft nog altijd haar postje in de raad van bestuur van de Nationale Bank van Belgie.
Francine Swiggers staat daar boven.
Zij heeft nog altijd haar postje in de raad van bestuur van de Nationale Bank van Belgie.
Als het zover komt, dan zal Dexia-bank ( nu Belfius) op een week tijd 800.000 klanten verliezen. Waar staan we dan? Wie gaat dan opdraaien voor het faillissement van Belfius? inderdaad, de belastingbetaler, jij en ik.