ARCOgaranties nietig?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: ARCOgaranties nietig?
ook ingeschreven,
heb me ook ingeschreven maar kan niets met die vragenlijst, is dan ook al 40 jaar geleden dat ze mij zo'n Arcopar A aandeeltje hebben aangesmeerd.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
toch maar inschrijven iedereen , voor deminor zeer belangrijk dat ze zoveel mogelijk bewijzen van corrupt aansmeren door ... verzamelen
heb anders weinig vertrouwen in deminor, overweeg me zelfs terug uit te schrijven
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Ook ingeschreven. We zien wel. We zijn ze tenslotte nog niet kwijt.
800.000 arcopars + familie blijft een groot leger.
800.000 arcopars + familie blijft een groot leger.
Lukske,
Ook grote legers moeten regelmatig met de staart tussen hun poten afdruipen.
Denk maar eens aan USA in Vietnam

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
U vergelijkt de VBF en de europese commissie met de communistische Vietkong.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Zo had ik het nog niet bekeken.
wat een vergelijking...vlo schreef:Lukske,
on topic blijven aub
Tevens ingeschreven bij Deminor en weet van nog een resem medeslachtoffers:-)
geduld...
Bemerk wel dat Deminor geen woord rept over de staatsgarantie (in tegenstelling tot test aankoop), maar eerder of Arco of Dexia geen foutieve informatie hebben verstrekt.
Voor diegenen die hopen dat Deminor achter die garantie gaat aangaan, trek niet te snel die conclusie.
Voor diegenen die hopen dat Deminor achter die garantie gaat aangaan, trek niet te snel die conclusie.
't is maar wanneer de staat niet zou uitkeren dat er dan eventueel kan gekeken worden naar de veroorzakers van het debacle.
En als we nu eens een Facebook-groep opstarten van mensen die geen Arcopar-aandelen hebben en die ook niet willen dat hun belastinggeld gebruikt wordt om een paar mensen geld toe te stoppen ?
Dan zijn we met 11.000.000 - 800.000 coöperanten = 10.200.000 mensen die niet akkoord zijn ...
Dan zijn we met 11.000.000 - 800.000 coöperanten = 10.200.000 mensen die niet akkoord zijn ...
Uitstekend idee, Al Fonds.Al Fonds schreef:En als we nu eens een Facebook-groep opstarten van mensen die geen Arcopar-aandelen hebben en die ook niet willen dat hun belastinggeld gebruikt wordt om een paar mensen geld toe te stoppen ?
Als jij of iemand anders zo'n groep opstart, wil ik wel van de partij zijn!
Ik ben wel <nog niet> verzuurd... is dat een probleem, denk je?

Ooit was "Europa" een mooi project!