Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
Dit document circuleert op Facebook. Uiteraard met de nodige (debiele) commentaren eronder als "zie je wel, ze houden ons voor dat het allemaal een mooie belegging is". Kan er niet aan doen, maar wat mij VOORAL opvalt, is het aantal keer dat de woorden "VENNOOTSCHAP" en "AANDEELHOUDER" in die tekst voorkomen.
En dan nog durven zeggen "Wir haben es nicht gewusst"... Effen serieus, hé...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wat baten kaars en bril als de uil niet zien en lezen wil
: Vereffening Arco is rond
http://www.hln.be/hln/nl/38242/Crisis-i ... rond.dhtml
F. Swiggers werkloos.

http://www.hln.be/hln/nl/38242/Crisis-i ... rond.dhtml
F. Swiggers werkloos.

Madame Swiggers heeft eerst nog lekker aan de vetpotten gezeten vooraleer werkloos te worden.
Alles weg in kosten en boetes.
De grootste oplichtingzaak in de Belgische geschiedenis. En niemand zal gestraft worden.
Een grote les voor mij: niemand vertrouw ik nog. NIEMAND.
Alles weg in kosten en boetes.
De grootste oplichtingzaak in de Belgische geschiedenis. En niemand zal gestraft worden.
Een grote les voor mij: niemand vertrouw ik nog. NIEMAND.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
+1 Lukske
Hey! Ben nieuw 'spelerke' dat folder van 'Arcoparactie.be' heeft opgepikt. Volgt een verhaal dat bekend voorkomt? Yep...
Niet lang na de geboorte van onze 2e zoon (°1998) werden ik & mijn vrouw bij de toenmalige bankdirecteur 'M' van Bacob (thuis!) uitgenodigd: déze kans, om voor onze kids te sparen, laten liggen zou wel érg dom zijn! Aldus meneer de bankdirecteur; Gegarandeerde Opbrengst!!! Jonge mensen zo een rad voor ogen draaien, je zou nog denken dat hij per binnengetrokken spaarder een bonus kreeg... Veéele jaren later werd er één mistige opening gelaten in het betonnen gordijn van Arcopar: een welbepaalde politicus wist dat 'gat in de markt' metéén zitten en haalde zijn spaargeld nóg sneller af - en met hem alle ingewijden. Zij zijn ongenaakbaar, want 'onbewust' (?) hadden zij geïncasseerd. Én toen viel de bom op de hoofden van alle andere kameraden. 2008: een sympa top-politicus werd zonder peddels op het doelloos rondzwalkende, al lang van binnen uit vermolmde vlot gezet om het aan wal te proberen krijgen. Aan de oever stonden enkele instellingen, dewelke inhoudelijk volledig leeg bleken maar vooral te lamlendig om een hand te reiken. Wat de handen wél deden was 'bolleke-bolleke spelen' om op het einde te vragen aan de Arco- spaarder: "In wíens zakken zitten nú de centjes van de goedgelovige spaarder?" En dát is voor mij én mijn kinderen een kwalijke vorm van onrecht, tenzij ik hen totaal verkeerd heb opgevoed natuurlijk. Maar zelf heb ik het ook van ergens, dus is mijn vraag tav het Arcopar Actieteam: waar wachten we op?
Niet lang na de geboorte van onze 2e zoon (°1998) werden ik & mijn vrouw bij de toenmalige bankdirecteur 'M' van Bacob (thuis!) uitgenodigd: déze kans, om voor onze kids te sparen, laten liggen zou wel érg dom zijn! Aldus meneer de bankdirecteur; Gegarandeerde Opbrengst!!! Jonge mensen zo een rad voor ogen draaien, je zou nog denken dat hij per binnengetrokken spaarder een bonus kreeg... Veéele jaren later werd er één mistige opening gelaten in het betonnen gordijn van Arcopar: een welbepaalde politicus wist dat 'gat in de markt' metéén zitten en haalde zijn spaargeld nóg sneller af - en met hem alle ingewijden. Zij zijn ongenaakbaar, want 'onbewust' (?) hadden zij geïncasseerd. Én toen viel de bom op de hoofden van alle andere kameraden. 2008: een sympa top-politicus werd zonder peddels op het doelloos rondzwalkende, al lang van binnen uit vermolmde vlot gezet om het aan wal te proberen krijgen. Aan de oever stonden enkele instellingen, dewelke inhoudelijk volledig leeg bleken maar vooral te lamlendig om een hand te reiken. Wat de handen wél deden was 'bolleke-bolleke spelen' om op het einde te vragen aan de Arco- spaarder: "In wíens zakken zitten nú de centjes van de goedgelovige spaarder?" En dát is voor mij én mijn kinderen een kwalijke vorm van onrecht, tenzij ik hen totaal verkeerd heb opgevoed natuurlijk. Maar zelf heb ik het ook van ergens, dus is mijn vraag tav het Arcopar Actieteam: waar wachten we op?
Ik ben ook 1van de 800000 gedupeerden, ik ga waar ik maar kan om druk uit te blijven oefenen,ik snap echter niet waarom zoveel andere gedupeerden er nooooooit bij zijn , of gewoon al maar de moeite doen?
Ik vrees dat het nu echt wel op de lange baan zal geschoven worden,het word een rechterlijk spelletje
Als we ALLEN ons geld weg halen bij Belfius dan zal men wel eens goed beginnen nadenken, maarja wie zal dit doen van de 800000 gedupeerden,ik ben er alvast 1 van die dit reeds gedaan heeft!!!
Jammer dat er zovelen gewoon laten begaan en er gewoon naar kijken en godverdomme zeggen, snap ik niet
Ik vrees dat het nu echt wel op de lange baan zal geschoven worden,het word een rechterlijk spelletje
Als we ALLEN ons geld weg halen bij Belfius dan zal men wel eens goed beginnen nadenken, maarja wie zal dit doen van de 800000 gedupeerden,ik ben er alvast 1 van die dit reeds gedaan heeft!!!
Jammer dat er zovelen gewoon laten begaan en er gewoon naar kijken en godverdomme zeggen, snap ik niet
En heb je ook al je contacten met de betreffende "zuil" (ACW, AC, CM, ...) opgezegd? Dat zou al wat geloofwaardiger klinken.
Dat is de bottom line waar het op neerkomt, en de reden waarom elke "garantieregeling" waarbij enige overheid tussenkomt met algemene belastinggelden zal worden, terecht, afgeknald.
Was er misleidende randcommunicatie? Absoluut maar af deze schuldigen zijn opgedoekt/failliet/.... De feitelijke opvolgers zijn, uit juridisch oogpunt, tot niets verplicht => het zal zo lang mogelijk gerokken worden en hooguit leiden tot een "commerciële geste", een doekje voor het bloeden.
Inderdaad,Fakkel schreef:Dit document circuleert op Facebook. Uiteraard met de nodige (debiele) commentaren eronder als "zie je wel, ze houden ons voor dat het allemaal een mooie belegging is". Kan er niet aan doen, maar wat mij VOORAL opvalt, is het aantal keer dat de woorden "VENNOOTSCHAP" en "AANDEELHOUDER" in die tekst voorkomen.
Voor het debacle: aandeelhouder. Na het debacle: spaarder. Ik geloof graag dat de maffiosi (iets wat eigen is aan de christen-democraten) van het ACW off the record iets heel anders zeiden, maar zulke documenten laten zien dat al zij die "druk" blijven uitoefenen op de overheid hun te laten uitbetalen met belastinggeld, het bij het verkeerde eind hebben.
Feitelijk kan je hoogstens het ACW strafrechtelijk laten vervolgen wegens oplichting. Ze mogen die criminele organisatie dan meteen ook maar ontbinden.
Maar net als in Sicilië zijn misdaad en politiek hier verweven en in de praktijk zal iedereen vrijuit gaan.
Geen geld en geen retributie. Ik zou niet graag een Arco gedupeerde zijn.
Ik ben ARco aandeelhouder, en ben dit geworden toen we een hypotheek afsloten.
Door zogezegd 500e te storten konden we een paar duizend euro meer lenen voor hetzelfde bedrag.
Komt er eigenlijk op neer dat BACOB mijn aandeel gewoon betaald heeft, en daarnaast kreeg je korting op rekeningen etc.
Ik blijf er bij dat ik het helemaal fout zou vinden als de staatskas de zogenaamde gedupeerden gaat vergoeden. Dat mag echt niet gebeuren, en het feit dat Europa hier dwars ligt verheugt me heel erg.
De bankdirecteurs die mensen destijds L&H aandelen aanbevolen... moet de staat dat ook compenseren?
Door zogezegd 500e te storten konden we een paar duizend euro meer lenen voor hetzelfde bedrag.
Komt er eigenlijk op neer dat BACOB mijn aandeel gewoon betaald heeft, en daarnaast kreeg je korting op rekeningen etc.
Ik blijf er bij dat ik het helemaal fout zou vinden als de staatskas de zogenaamde gedupeerden gaat vergoeden. Dat mag echt niet gebeuren, en het feit dat Europa hier dwars ligt verheugt me heel erg.
De bankdirecteurs die mensen destijds L&H aandelen aanbevolen... moet de staat dat ook compenseren?
Nee, maar de vraag die je jezelf altijd moet stellen is:
Kan degene die een belofte maakt die ook nakomen?
Als ik met mijn zoon wed voor "een miljard" dat Anderlecht kampioen wordt, dan weet ik dat ik nooit mijn miljard ga zien....
Als één of andere politicus me nu zegt dat ik op twee oren kan slapen over mijn pensioen, dan weet ik ook dat hij uit zijn nek kletst. Hij gaat het niet betalen hoor.
Kan degene die een belofte maakt die ook nakomen?
Als ik met mijn zoon wed voor "een miljard" dat Anderlecht kampioen wordt, dan weet ik dat ik nooit mijn miljard ga zien....
Als één of andere politicus me nu zegt dat ik op twee oren kan slapen over mijn pensioen, dan weet ik ook dat hij uit zijn nek kletst. Hij gaat het niet betalen hoor.