Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
Als de mensen die voor financiën werken hun boekje eens open doen wat de heer Reynders uitgespookt heeft toen hij het daar voor het zeggen had, en hoe hij het daar heeft achter gelaten, dan zouden veel mensen hun ogen open trekken en dan is het boekje van Reynders vlug toe.
"Verder heeft hij het over ACW en de Arco-coöperanten, een kwestie die hem naar eigen zeggen uit het zadel lichtte."
Maar wat het precies betekent?
In elk geval ik herinner mij nog goed dat Reynders op tv meermaals gezegd heeft dat er staatsgarantie is voor Arcopar-vennoten.
Maar wat het precies betekent?
In elk geval ik herinner mij nog goed dat Reynders op tv meermaals gezegd heeft dat er staatsgarantie is voor Arcopar-vennoten.
Didier Reynders wou een nieuwe termijn doen als minister van Financiën. Het zou ons land meer stabiliteit gegeven hebben. Geloof het of niet maar Didier Reynders heeft internationaal gezien een uitstekende reputatie.
Destijds zijn die niet als aandelen verkocht aan de brave burgers, maar als het u moest interesseren kan u heel het Arco dossier eens doornemen en zeker wat de hele politiek er van gebakken heeft.susu schreef:enig relevant criterium in heel dit verhaal is welk onderliggend product je gekocht hebt...
Aandelen ? => geen garantie, net zoals voor alle andere "verliezers" op de beurs
De medeburger moet niet opdraaien voor het debacle, maar wel de verantwoordelijken en als dat potje helemaal opengedaan wordt zal het vreselijk stinken.
dat klopt Ama ivm alles wat "rond" het Arco-verhaal hangt, maar het blijven aandelen.
Zo kunnen we ons het verlies van onze dexia-aandelen ook gaan terug vragen, enz...enz...
Zo kunnen we ons het verlies van onze dexia-aandelen ook gaan terug vragen, enz...enz...
Die man zou z'n eigen moeder verkopen voor het premierschap. De grootste opportunist in de Belgische politiek. Nu wat uithalen naar CD&V terwijl die laatste alles in handen heeft. Ik heb hem overschat.Stier schreef:Didier Reynders wou een nieuwe termijn doen als minister van Financiën. Het zou ons land meer stabiliteit gegeven hebben. Geloof het of niet maar Didier Reynders heeft internationaal gezien een uitstekende reputatie.
Reynders haalt keihard uit naar CD&V.
http://www.tijd.be/r/t/1/id/9472319" onclick="window.open(this.href);return false;
Reynders suggereert in het boek dat CD&V hem opzijgeschoven heeft op Financiën, zodat de Vlaamse christendemocraten het Arco-dossier in handen kregen. ‘Ik had snel door dat ik de redding van Dexia niet kon afronden als er geen oplossing kwam voor de Arco-coöperanten. (…). Niet ik, maar Karel De Gucht (Open VLD) nam toen de woorden chantage in de mond.
Hij is vlgs mij de sluwste vos in de huidige politiek, maar zijn resultaten in het verleden ?
http://www.tijd.be/r/t/1/id/9472319" onclick="window.open(this.href);return false;
Reynders suggereert in het boek dat CD&V hem opzijgeschoven heeft op Financiën, zodat de Vlaamse christendemocraten het Arco-dossier in handen kregen. ‘Ik had snel door dat ik de redding van Dexia niet kon afronden als er geen oplossing kwam voor de Arco-coöperanten. (…). Niet ik, maar Karel De Gucht (Open VLD) nam toen de woorden chantage in de mond.
Hij is vlgs mij de sluwste vos in de huidige politiek, maar zijn resultaten in het verleden ?
kijk ook maar eens hoe de "arco-pionnen" het huidige belfius zijn binnengeslopen...
Ik ben het programma "het failliet van financien" nog bijlange niet vergeten.
Reynders is een superhaai, een foefelaar en een opportunist 1e klasse. Voor geen haar te betrouwen.
Zo'n figuur die er voor zorgt dat financien mank draait ten voordele van zijn rijke zakenvriendjes.
Het feit dat financien tegenwoordig nog niet goed draait is grotendeels zijn schuld.
Reynders is een superhaai, een foefelaar en een opportunist 1e klasse. Voor geen haar te betrouwen.
Zo'n figuur die er voor zorgt dat financien mank draait ten voordele van zijn rijke zakenvriendjes.
Het feit dat financien tegenwoordig nog niet goed draait is grotendeels zijn schuld.
Voorstel tot vergoeding kleine aandeelhouders door P. Huyberechts voorzitter VFB:
...Hij stelt voor dat al wie kan aantonen effectief een kleine bescheiden spaarder/belegger te zijn, kan rekenen op een waarborgfonds. Op lange termijn wordt dat gespijsd door de meerwaarde die we mogen verwachten op de verkoop van het genationaliseerde Belfius ...
bron: http://de-bron.org/content/schadevergoe ... B6peranten" onclick="window.open(this.href);return false;
...Hij stelt voor dat al wie kan aantonen effectief een kleine bescheiden spaarder/belegger te zijn, kan rekenen op een waarborgfonds. Op lange termijn wordt dat gespijsd door de meerwaarde die we mogen verwachten op de verkoop van het genationaliseerde Belfius ...
bron: http://de-bron.org/content/schadevergoe ... B6peranten" onclick="window.open(this.href);return false;
.. Het Brussels parket-generaal vraagt extra onderzoek naar de veelbesproken constructie die het ACW heeft opgezet met de vennootschap Sociaal Engagement...
bron: http://www.tijd.be/nieuws/politiek_econ ... 8-3136.art" onclick="window.open(this.href);return false;
bron: http://www.tijd.be/nieuws/politiek_econ ... 8-3136.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij (veel) momenten zou je denken dat De Tijd het propagandablad van de NVA is geworden....
Wat heeft dat nu met de NVA te maken? Durf de waarheid onder ogen zien: ACW is (en blijft) een foefelaar.
Heeft het ACW "gefoefeld"; mogelijks wel; misschien niet.
Maar telkens wordt deze zaak tot vervelends toe weer opgerakeld; is het nietdoor de NVA zelf dan is het wel weer door "hun spreekbuis" De Tijd die deze zaak "constant opvolgt". Zelfs als er niks te zeggen is wordt er om de zoveel tijd wel iets over gepubliceerd.
Als ik straks mogelijks 2500 euro lichter ben en mijn vader 7500 Euro, zullen jullie zich dan beter voelen?
Want uiteindelijk draait alles om die Arcoparregeling die de NVA de ogen uitsteekt.
Maar telkens wordt deze zaak tot vervelends toe weer opgerakeld; is het nietdoor de NVA zelf dan is het wel weer door "hun spreekbuis" De Tijd die deze zaak "constant opvolgt". Zelfs als er niks te zeggen is wordt er om de zoveel tijd wel iets over gepubliceerd.
Als ik straks mogelijks 2500 euro lichter ben en mijn vader 7500 Euro, zullen jullie zich dan beter voelen?
Want uiteindelijk draait alles om die Arcoparregeling die de NVA de ogen uitsteekt.
Blijkbaar is de ontduiking niet alleen De Tijd opgevallen: gerecht-bijt-zich-vast-in-strafdossier- ... ml#p184121" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ja, Knack zal na het Vdelanotte nummer (VDL vecht terug 12 maart) ook wel door lukske tot de NV-A clan gerekend worden.
Maar ja, Knack zal na het Vdelanotte nummer (VDL vecht terug 12 maart) ook wel door lukske tot de NV-A clan gerekend worden.