Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
Dit.Ik hoop echt dat jullie allemaal jullie geld terugkrijgen, maar dan van de schuldigen
Als je pissed off bent omdat je je centen kwijt bent, ga dan wat Belfius ramen ingooien want de belastingbetaler heeft niks, nada, nul komma nul met dit probleem te zien.
Maar het is wel de overheid die aandeelhouder is van Belfius...Inmaken schreef:Dit.Ik hoop echt dat jullie allemaal jullie geld terugkrijgen, maar dan van de schuldigen
Als je pissed off bent omdat je je centen kwijt bent, ga dan wat Belfius ramen ingooien want de belastingbetaler heeft niks, nada, nul komma nul met dit probleem te zien.
Swat het is een dunne lijn. Er is destijds veel gebakken lucht verkocht door de kantoorhouders. Veel zaken bewust/onbewust achtergehouden voor de gewone klant. Laat het een les zijn voor iedereen: Vertrouw banken voor geen haar. Gelukkig bestaat het internet zodat mensen sneller info kunnen opzoeken (Ergo iemand)
-
- VIP member
- Contacteer:
We praten natuurlijk wel over een andere tijdsgeest, waarin het onmogelijk werd geacht dat het onmogelijke (banken dichtbij faling - systeemcrisis) zich ooit zou voordoen.
Idem met de pensioenproblematiek, wie had dit 20 of 30 jaar terug voorspeld?
Zonder iets goed te praten, achteraf is het altijd makkelijk schuldigen aan te duiden.
Idem met de pensioenproblematiek, wie had dit 20 of 30 jaar terug voorspeld?
Zonder iets goed te praten, achteraf is het altijd makkelijk schuldigen aan te duiden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik weet niet of zoiets zou goed komen. Ons Sabientje Hagedoren voorspelt overstromingen in je streek, je gaat naar je verzekeringsagent en sluit een brandverzekering af maar je betaalt nog niet. Persoonlijk denk ik dat je een probleem gaat hebben om tot een uitbetaling te komen. Er zullen aan een aantal voorwaarden moeten voldaan zijn om deze overeenkomst in werking te laten gaan. De bijdrage betaald hebben zal d'er één van zijn.J Lawieck schreef:Hoe kom je daar bij?Vergelijk het met een brandverzekering. Jij kan een aanvraag doen bij een verzekeringsmaatschappij, maar als je nog geen cent betaald hebt, moet je ook niet proberen om er beroep op te doen.
Vanaf het moment dat de partijen akkoord zijn, is er een overeenkomst. Ik heb langs de kant van de staat tussen 2008 en 2011 niet vernomen dat de overeenkomst (nog) niet zou gelden wegens nog niet in dat fonds gestort (of een andere reden).
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Arcopar gedupeerde waren wellicht onwetend over de gevaren van het 'spaar'product. Maar wat ik mij afvraag is hoeveel zijn er nu in de val getrapt met het Belfius High Equity Funds pensioen'sparen' bij diezelfde bank. Onze Roverheid en de banksters zitten dat pensioen'sparen' (aandelen fonds van met hoog risico 6/7) te promoten maar dachten jullie nu echt dat dit in uw voordeel zal uitlopen ? En wanneer (niet wat als) er terug een bankencrisis ontstaat ? Er vallen dagelijks nog lijken uit de kast. Waar ze overigens die rendementen vandaan halen in hun prospectus weet ik niet maar ik kan zwart op wit bewijzen dat die niet hoger zijn dan 1% / jaar over een periode van 12 jaar. En niemand die wellicht stilstaat bij het feit dat de eindbelasting zal berekend worden op het (wettelijk bepaalde) FICTIEVE rendement van 4,75 % / jaar ?!!! + 10% eindbelasting (die men mettertijd uiteraard zal verhogen) + instapkosten + jaarlijkse kosten + WERKELIJKE inflatie. Pensioen'sparen' is gewoon een extra belasting op uw inkomsten.
Zoals het er nu uitziet gaat de ECB vanwege de zogezegd dure EURO ook nog eens massaal meer printers aanzetten. Ik ben benieuwd wat uw pensioenspaarbedrag op het einde van de rit en na belasting nog effectief gaat waard zijn.
Zoals het er nu uitziet gaat de ECB vanwege de zogezegd dure EURO ook nog eens massaal meer printers aanzetten. Ik ben benieuwd wat uw pensioenspaarbedrag op het einde van de rit en na belasting nog effectief gaat waard zijn.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad Me, ook hier kijken ze enkel naar het snel gewin (fiscaal voordeel) ipv het risico en het latere kostenplaatje.
Iets wat ik hier destijds ook al heb neergeschreven bij de teloorgang van KE, iedereen was hier aan het razen over het feit of ze hun intrest wel zouden krijgen, niemand stelde zich de vraag of ze hun kapitaal wel zouden terugkrijgen, wat m.i. veel belangrijker was.
Iets wat ik hier destijds ook al heb neergeschreven bij de teloorgang van KE, iedereen was hier aan het razen over het feit of ze hun intrest wel zouden krijgen, niemand stelde zich de vraag of ze hun kapitaal wel zouden terugkrijgen, wat m.i. veel belangrijker was.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Geens op de rooster over BNP Paribas en Arco
http://www.tijd.be/r/t/1/id/9522013" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/r/t/1/id/9522013" onclick="window.open(this.href);return false;
Leterme hekelt Europese njet voor Arco-waarborg
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... borg.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... borg.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Had je een andere reactie verwacht?AMA schreef:Leterme hekelt Europese njet voor Arco-waarborg...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Façade...AMA schreef:Leterme hekelt Europese njet voor Arco-waarborg

Letherme beweert dat Europa alle vele fouten gemaakt heeft ( ook in Arco ? ) . Over bepaalde toekomste europese jobkes voor Yves zal hij nu wel zeker al een streep kunnen trekken
Het is natuurlijk wel "moedig "om een aantal jaren even tussen de soepen en de patatten door op het vtm-journaal te beweren dat de arcopargarantie er 100% zeker komt, en dan vlug met de staart tussen de benen naar Parijs voor een luxejobke te vertrekken
Het is natuurlijk wel "moedig "om een aantal jaren even tussen de soepen en de patatten door op het vtm-journaal te beweren dat de arcopargarantie er 100% zeker komt, en dan vlug met de staart tussen de benen naar Parijs voor een luxejobke te vertrekken
Leterme gelooft zelf niet meer in de Arco waarborgregeling:
"...in heb voor mezelf mijn Arco-aandelen afgeschreven....
De Tijd, zaterdag 12 juli 2014, blz 4
Noteer ook, en passant, dat hij van aandelen spreekt...
"...in heb voor mezelf mijn Arco-aandelen afgeschreven....
De Tijd, zaterdag 12 juli 2014, blz 4
Noteer ook, en passant, dat hij van aandelen spreekt...
Leterme zegt veel waarheden in dat interview, zeker wat betreft Europa. Ge moet de ander niet de les spellen als je zelf niet zuiver op de graat bent. Iemand dat interview met de gucht gezien? De gucht moest zijn eigen interview stilleggen omdat hij uit zijn nek zat te kletsen over zijn eigen dossiers. Zo'n mensen gaan dus aan ons zeggen wat de waarheid is.paul schreef:Letherme beweert dat Europa alle vele fouten gemaakt heeft ( ook in Arco ? ) . Over bepaalde toekomste europese jobkes voor Yves zal hij nu wel zeker al een streep kunnen trekken
in "Europa" zitten helaas een hoop knoeiers, en Europa wordt ook gebruikt als bliksemafleider voor zaken die belgie liever niet zelf beslist.
Als iemand wordt veroordeeld voor bv een verkeersovertreding of voor een moord, dan is het makkelijk om te beweren dat de rechters en de jury zich "vergist hebben".
Veroordeeld is veroordeeld, punt . Al dan niet terecht doet eigenlijk NIETS terzake helaas, na uitputting van alle rechtsmiddelen
Als iemand wordt veroordeeld voor bv een verkeersovertreding of voor een moord, dan is het makkelijk om te beweren dat de rechters en de jury zich "vergist hebben".
Veroordeeld is veroordeeld, punt . Al dan niet terecht doet eigenlijk NIETS terzake helaas, na uitputting van alle rechtsmiddelen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Voor mij is dat "Europa" gedoe (samen met al die zogenaamde "instituten met geleerden" zoal OESO), niets anders dan façades voor de regeringen om zich achter weg te steken. Om zaken door te voeren die ze d'er zelf niet zouden door krijgen zonder opstand van het volk.
Het is van alle tijden dat men in zo'n gevallen altijd 'n zondebok zoekt om ideeën/beslissingen door te drijven waarvoor men onvoldoende achterban heeft. Het is van alle tijden.
Het is van alle tijden dat men in zo'n gevallen altijd 'n zondebok zoekt om ideeën/beslissingen door te drijven waarvoor men onvoldoende achterban heeft. Het is van alle tijden.