Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Arcopar Actieteam

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1585 berichten
  • Pagina 57 van 106
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • …
  • 106
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
FinanceGeek
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer FinanceGeek
Verstuur privébericht

Re: Arcopar Actieteam

• Citeer

Bericht door FinanceGeek » 8 februari 2015, 13:14

sava schreef:ik ben in 1990 vennoot geworden van arcopar. toen was er geen sprake van een aandelenrekening. pas in 1997 is het vennotenregister omgevormd tot een aandelenrekening!
Een 'aandeelhouder' van een cooperatief vennootschap kan je ook helemaal niet vergelijken met iemand die aandelen koopt op de beurs. Iemand die aandelen koopt op de beurs kan zelf beslissen wanneer hij/zij de aandelen aankoopt en wanneer hij/zij deze aandelen verkoopt.
In een cooperatief vennootschap kan dit niet. Aankopen kan slechts op bepaalde ogenblikken en verkopen kan ook maar tijdens een beperkte periode.

bij de bankencrisis in 2008 heeft men aan de arco groep gevraagd om extra kapitaal in de dexia bank te stoppen, om de bank recht te houden. arco heeft dit toen gedaan en de regering leterme heeft toen gezegd dat de arcopar spaarders onder de staatsgarantie zouden vallen.
ook is er toen een staatsgarantie gekomen voor de firstrekening van ethias. de firstrekening is ook geen spaarrekening maar een verzekeringsrekening. ik heb nog niemand kritiek horen geven op deze waarborgregeling? Gaat men deze nu ook herroepen?
ook is destijds het gewaarborgd bedrag opgetrokken van 25.000 euro naar 100.000 euro.

Je kan dus moeilijk de arcopar spaarders' iets verwijten.
Aandeelhoouders van Dexia daarentegen wisten dat ze met risicokapitaal bezig waren, en konden ook op elk ogenblik beslissen om hun aandelen te verkopen, met winst of verlies

Ook een aandeel in een coöperative vennootschap is een aandeel. Aandelen in bvba's of nvs zijn ook aandelen. Het feit of ze nu beursgenoteerd zijn of niet, dagelijks verkoopbaar of niet maakt niets uit. Aandeelhouders hebben een claim op de resterende waarde nadat alle andere partijen zijn betaald. Indien er niets overschiet, ben je dus je geld kwijt. Ook vennotenregister moet al een belletje doen rinkelen?!

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 8 februari 2015, 13:29

Geen enkele politieke partij is tegenstander van overheidsgarantie voor de particuliere Arco-vennoten. Verkiezingen zijn er reeds over dit thema geweest en nieuwe verkiezingen gaan niets veranderen.

Een massale opkomst bij de algemene vergaderingen van Arco kan wel de zaken doen veranderen. De media spelen hier echter samen de politieke macht en durven niet massaal oproepen om deze vergaderingen bij te wonen.

Het is Roularta media die Francine Swiggers in 2008 tot 's lands machtigste vrouw uitriep. Francine Swiggers en haar entourage gebruiken hun macht om de algemene vergaderingen van groep Arco uit de belangstelling te houden. In Roularta media werd regelmatig over Arco geschreven maar nooit een oproep gelanceerd om de algemene vergaderingen bij te wonen. Ook werd ook geen duiding geven hoe je praktisch jezelf kan registreren voor de vergaderingen of jezelf te laten vertegenwoordigen bij volmacht. Ook de andere media durven dergelijke eenvoudige informatieberichtgeving niet aan.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 8 februari 2015, 14:41

Stier schreef:In Roularta media werd regelmatig over Arco geschreven maar nooit een oproep gelanceerd om de algemene vergaderingen bij te wonen. Ook werd ook geen duiding geven hoe je praktisch jezelf kan registreren voor de vergaderingen of jezelf te laten vertegenwoordigen bij volmacht. Ook de andere media durven dergelijke eenvoudige informatieberichtgeving niet aan.
Ik ben zelf (nog) geen arcopar-vennoot maar het is mij in het verleden ook al opgevallen dat er een artikel in 'het nieuwsblad' (= groep mediahuis) over die algemene vergadering verscheen terwijl ik mij niet kon herinneren dat er ergens geschreven werd dat die eerstdaags zou plaatsvinden.
Arco stuurde in elk geval geen oproepingsbrief.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 8 februari 2015, 15:09

paul schreef:een premie retroactief betalen ,nadat het huis is afgebrand dat lijkt mij nu niet de gebruikelijk werkwijze te zijn
( ik zeg niet dat het niet mogelijk is )
Hoe doe jij dat dan met je autoverzekering als je een wagen aanschaft?
Uit de mail van mijn verzekeringsagent:
"Je mag de auto gaan afhalen. Ik bezorg jou vandaag in de voormiddag de polis, met afrekening via overschrijving."

Op dat moment ben ik verzekerd en heb ik nog niet betaald.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 8 februari 2015, 15:24

J Lawieck schreef:Geldt dat van die kaars en bril ook over die bijdrage die nog niet betaald is?
Want daarover zijn hier ook al tot in den treure berichten gepost dat je niet moet betaald hebben om toch een verzekering te hebben...
Het is voldoende dat 2 partijen een overeenkomst hebben. Met de "Arco krijgt staatsgarantie" berichten in de pers leek mij dat het geval te zijn.
Als alle beloftes van politici die in de media verschenen zijn effectief waar (of wet) moesten zijn, de wereld zou d'er gans anders uit zien, niet?
Men pikt er de uitspraak uit die men kan gebruiken en dat moet dan maar als bewijs dienen.
J Lawieck schreef:Hoe doe jij dat dan met je autoverzekering als je een wagen aanschaft?
Uit de mail van mijn verzekeringsagent:
"Je mag de auto gaan afhalen. Ik bezorg jou vandaag in de voormiddag de polis, met afrekening via overschrijving."

Op dat moment ben ik verzekerd en heb ik nog niet betaald.
Maar wel al een overeenkomst (contract) getekend. ;)
Trouwens "afhalen" is niet hetzelfde als "je bent verzekerd om je op de openbare weg te begeven".
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 8 februari 2015, 19:04

Spruitekop schreef:
J Lawieck schreef:Geldt dat van die kaars en bril ook over die bijdrage die nog niet betaald is?
Want daarover zijn hier ook al tot in den treure berichten gepost dat je niet moet betaald hebben om toch een verzekering te hebben...
Het is voldoende dat 2 partijen een overeenkomst hebben. Met de "Arco krijgt staatsgarantie" berichten in de pers leek mij dat het geval te zijn.
Als alle beloftes van politici die in de media verschenen zijn effectief waar (of wet) moesten zijn, de wereld zou d'er gans anders uit zien, niet?
Het gaat om meer dan een belofte. Ook al tot in den treure gepost.
Maar wel al een overeenkomst (contract) getekend.
Om van een overeenkomst te spreken, hoeft er in principe niks op papier te staan/getekend te zijn.
http://www.lancelots.nl/bedrijfsvoering ... eenkomsten" onclick="window.open(this.href);return false;
Trouwens "afhalen" is niet hetzelfde als "je bent verzekerd om je op de openbare weg te begeven".
Ik weet niet waar jij woont, hier is het de gewoonte dat als men een gekochte wagen afhaalt, men die personenwagen zelf naar huis rijdt.

john32
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer john32
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door john32 » 8 februari 2015, 20:00

Je krijgt geen nummerplaat zonder bewijs van verzekering... Als er dus een nummerplaat op hangt, of inschrijvingsbewijs in ligt, is de auto dus verzekerd

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 8 februari 2015, 21:24

J Lawieck schreef:
Ik weet niet waar jij woont, hier is het de gewoonte dat als men een gekochte wagen afhaalt, men die personenwagen zelf naar huis rijdt.
Maar wel al een overeenkomst (contract) getekend.
Om van een overeenkomst te spreken, hoeft er in principe niks op papier te staan/getekend te zijn.
http://www.lancelots.nl/bedrijfsvoering ... eenkomsten" onclick="window.open(this.href);return false;
In woon in België, laat het dus maar zo met wetten boven te halen volgens het Nederlandse rechtssysteem.
Het is zo al complex genoeg. ;)

Ik stel mij de vraag of een politicus door iets "mondeling" te beloven in de media zomaar aanzien worden als zijnde dat die een mondelinge overeenkomst heeft gesloten. Kan hij in naam spreken van Arco? Kan hij in naam spreken van het garantiefonds? Of blijft hij gewoon een derde ... tenslotte is het geen wet, maar een mondelinge belofte in de media.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 februari 2015, 22:53

Een mondeling contact kan ongeldig/nietig verklaard worden door een rechtelijke instantie Oa Grondwettelijk Hof heeft er een aantal vragen over

De wetgever maakt helaas GEEN contracten, maar wetten die EENZIJDIG wijzigbaar zijn

Geen enkele verzekering gaat iets uitbetalen, als 8 jaar NA de feiten de premie nog niet betaald is.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 9 februari 2015, 08:24

Spruitekop schreef:
In woon in België, laat het dus maar zo met wetten boven te halen volgens het Nederlandse rechtssysteem.
Het is zo al complex genoeg. ;)
Groot gelijk ;)
http://tremmery.be/default.aspx?level1= ... eenkomsten" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik stel mij de vraag of een politicus door iets "mondeling" te beloven in de media zomaar aanzien worden als zijnde dat die een mondelinge overeenkomst heeft gesloten. Kan hij in naam spreken van Arco? Kan hij in naam spreken van het garantiefonds? Of blijft hij gewoon een derde ... tenslotte is het geen wet, maar een mondelinge belofte in de media.
Het principe van staatsgarantie voor bepaalde coöperatieven is goedgekeurd in het parlement, begin 2009, samen met dat van tak21.
Voor zover mij bekend, want dat dacht ik van de arco-garantie ook, is de tak21 staatsgarantie er gekomen.
Voor arco werd in de pers gecommuniceerd (leterme, reynders, swiggers, ...) dat die garantie er ook voor arco was.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 9 februari 2015, 08:26

john32 schreef:Je krijgt geen nummerplaat zonder bewijs van verzekering...
De nummerplaat had ik al van mijn vorige wagen.
Als er dus een nummerplaat op hangt, of inschrijvingsbewijs in ligt, is de auto dus verzekerd
Niet altijd.

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 9 februari 2015, 10:36

J Lawieck schreef:Voor arco werd in de pers gecommuniceerd (leterme, reynders, swiggers, ...) dat die garantie er ook voor arco was.
Heeft diezelfde pers gecommuniceerd wanneer de algemene vergaderingen van Arco plaatsvinden ? Dit is geciteerd uit de Arcopar statuten.

ARTIKEL 21 - SAMENSTELLING
De Algemene Vergadering bestaat uit al de vennoten. Zij komt ten minste eenmaal per jaar bijeen, op de laatste donderdag van de maand juni met dien verstande dat indien deze dag een feestdag is, de vergadering zal doorgaan op de eerste daaropvolgende werkdag, de zaterdag exclusief. Zij zal aanvatten om vijftien (15.00) uur op de zetel van de vennootschap of op elke andere plaats in het Brussels
Hoofdstedelijk Gewest, zoals vermeld in de oproeping. Om te worden toegelaten tot de Algemene Vergadering dienen de vennoten hun
voornemen de Algemene Vergadering bij te wonen per ondertekende brief of per ondertekende fax te melden aan de vennootschap.
Deze melding moet om geldig te zijn op de zetel van de vennootschap toekomen in voormelde vorm, ten laatste twee werkdagen voor de
datum van de Algemene Vergadering, met vermelding van hun adres enaandeelhoudersnummer.
ARTIKEL 22 - OPROEPING
De Raad van Bestuur roept de Algemene Vergaderingen en de buitengewone Algemene Vergaderingen bijeen. De oproeping, met vermelding van de agenda punten, geschiedt uiterlijk vijftien dagen voor de geplande vergadering, door publicatie in een
Nederlandstalige, in een Franstalige en in een Duitstalige krant met ruime verspreiding in België,
telkens in de taal van de betrokken krant.

Ik vraag me af in welke media Groep Arco de oproeping ooit heeft gepubliceerd. De media nemen doorgaans elkaars berichtgeving in enkele seconden over. Ik heb in geen enkele krant of weekblad ooit de oproeping om de algemene vergadering bij te wonen zien verschijnen. Gezien het groot aantal vennoten en het feit dat Arco reeds jaren in vereffening lijkt het mij aangewezen dat Groep Arco zijn oproeping publiceerde in media met een groot bereik.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

arco een levende schande ?

• Citeer

Bericht door paul » 13 februari 2015, 11:19

http://beurs.com/2015/02/12/arco-een-le ... ande/59553" onclick="window.open(this.href);return false;

de politieke afkomst van die rechters staan in dat artikel

Leemans-broertje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Leemans-broertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Leemans-broertje » 13 februari 2015, 12:44

En zeggen dat het ACW veel van zijn vakantieverblijven verkocht (aan de regering Verafstoodt) om toch maar zoveel mogelijk waardeloze Dexia aandelen te kunnen kopen. Kent u de enig mooie vallei van de Ninglingspo (Remouchamp) ? Mijn hart doet telkens pijn als ik daar het voormalige verblijf zie, dat nu bevolkt is door gelukszoekers uit 's heren landen. De ACW leden komen er nog steeds wandelen hoor. Ze doen me denken aan wespen die radeloos boven hun uitgeroeide nest cirkelen.

AMA
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer AMA
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AMA » 13 februari 2015, 12:54

Het is allang duidelijk hoe de politiek werkt, spijtig zien de meeste mensen het nog steeds niet in.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1585 berichten
  • Pagina 57 van 106
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • …
  • 106
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy