Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
@inmaken: ik feliciteer u voor uw zeer heldere kijk op deze zaak, ondanks uw persoonlijke betrokkenheid en financieel nadeel hierbij.
Hopelijk komen (eindelijk) de meeste arcopar-betrokkenen tot deze conclusie. Het is dringend tijd dat de benadeelden een definitief antwoord krijgen dat hun geld helaas verloren is. Niemand heeft baat bij een nog jarenlang getouwtrek om uiteindelijk tot hetzelfde resultaat te komen.
Hopelijk komen (eindelijk) de meeste arcopar-betrokkenen tot deze conclusie. Het is dringend tijd dat de benadeelden een definitief antwoord krijgen dat hun geld helaas verloren is. Niemand heeft baat bij een nog jarenlang getouwtrek om uiteindelijk tot hetzelfde resultaat te komen.
Dat getouwtrek is er enkel op politieke redenen (stemmetjes ), de overgrote meerderheid van de arcopar-gedupeerden hoor je niet. Dus zullen wijzelijk berusten in de situatie
Een overzichtje http://beurs.com/2015/02/12/arco-een-le ... ande/59553" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben geen schaap, maar ik blijf me verbazen hoe de corrupte politici elite nog vrij lopen
Ik ben geen schaap, maar ik blijf me verbazen hoe de corrupte politici elite nog vrij lopen
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het is alvast geen alleenstaand geval dat beleggers alleen maar aandacht hebben voor de voordelen. Overal zijn er mensen die intekenen op zaken die ze niet begrijpen en waar ze de moeite niet voor doen om de fiches te lezen.
Nog 'n geluk dat de Arco-aandeelhouders slechts beperkt zijn tot het verlies van hun inbreng.
Nog 'n geluk dat de Arco-aandeelhouders slechts beperkt zijn tot het verlies van hun inbreng.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Die reportage bewijst volgens mij dat (heel veel) bankiers witteboordcriminelen zijn die enkel uit zijn op winst ten koste van alles.
Liegen en bedriegen: dat is wat een bank het best kan.
Een bank doet mij denken aan Poetin of zo.
Liegen en bedriegen: dat is wat een bank het best kan.
Een bank doet mij denken aan Poetin of zo.
Erfgenamen: vergeet niet uw Arcopar aandelen aan te geven aan de fiscus. Bij vergetelheid kunt u een boete oplopen!
cfr: Trends
cfr: Trends
Volgens Deminor in TrendsWe weten allemaal dat de opbrengst van de vereffening van Arco vrijwel volledig naar de schuldeisers zal gaan, en dat er niets of nauwelijks iets zal overblijven voor de coöperanten
Zojuist gelezen op website hln: Belfius legt geen geld opzij voor zaak-Arco.
Van die kant moet je dus niets verwachten.
Als er nog arco-clienten klant zijn bij Belfius, dan wordt het hoog tijd om...
Van die kant moet je dus niets verwachten.
Als er nog arco-clienten klant zijn bij Belfius, dan wordt het hoog tijd om...
http://arcoparactieteam.be/index.php?op ... =component" onclick="window.open(this.href);return false;
vereffenaars
---
Laatste oproep: algemene vergadering
Ieder jaar is Arcopar verplicht van een aandeelhoudersvergadering te organiseren. Dit is het enige moment in het jaar dat coöperanten vragen kunnen stellen aan de vereffenaars. Een unieke kans dus om je vragen te stellen en je frustraties te ventileren. Het Arcopar Actieteam probeert ieder jaar met zoveel mogelijk coöperanten aanwezig te zijn. Jouw aanwezigheid is zeer belangrijk!
Ook via onze mailing wensen wij een laatste oproep te organiseren om deel te nemen aan de algemene vergadering. Wij zetten alles op een rijtje.
Waar? De maatschappelijke zetel van Groep Arco, Urbain Britsierslaan 5, 1030 Brussel. Vlot bereikbaar met de trein/tram of met de auto. Betalende parkeerplaatsen beschikbaar. Je vindt alle informatie hier.
Wanneeer? Op donderdag 25 juni om 15u00.
Verzamelplaats? Het Arcopar Actieteam verzamelt om 13u45 in de inkomhal van Brussel-Noord. Daarna gaan wij met de tram naar de maatschappelijke zetel van Arco.
Inschrijven is verplicht!
Inschrijven is verplicht! Je inschrijving dient ten laatste twee dagen voor de algemene vergadering aan te komen op de maatschappelijke zetel van Arco.
Alle documenten en instructies vinden jullie op onze website.
http://www.arcoparactieteam.be" onclick="window.open(this.href);return false; | contact | Facebook | Twitter | Blog
vereffenaars
---
Laatste oproep: algemene vergadering
Ieder jaar is Arcopar verplicht van een aandeelhoudersvergadering te organiseren. Dit is het enige moment in het jaar dat coöperanten vragen kunnen stellen aan de vereffenaars. Een unieke kans dus om je vragen te stellen en je frustraties te ventileren. Het Arcopar Actieteam probeert ieder jaar met zoveel mogelijk coöperanten aanwezig te zijn. Jouw aanwezigheid is zeer belangrijk!
Ook via onze mailing wensen wij een laatste oproep te organiseren om deel te nemen aan de algemene vergadering. Wij zetten alles op een rijtje.
Waar? De maatschappelijke zetel van Groep Arco, Urbain Britsierslaan 5, 1030 Brussel. Vlot bereikbaar met de trein/tram of met de auto. Betalende parkeerplaatsen beschikbaar. Je vindt alle informatie hier.
Wanneeer? Op donderdag 25 juni om 15u00.
Verzamelplaats? Het Arcopar Actieteam verzamelt om 13u45 in de inkomhal van Brussel-Noord. Daarna gaan wij met de tram naar de maatschappelijke zetel van Arco.
Inschrijven is verplicht!
Inschrijven is verplicht! Je inschrijving dient ten laatste twee dagen voor de algemene vergadering aan te komen op de maatschappelijke zetel van Arco.
Alle documenten en instructies vinden jullie op onze website.
http://www.arcoparactieteam.be" onclick="window.open(this.href);return false; | contact | Facebook | Twitter | Blog
Voilà, de vereffenaars zijn bij Arco goed bezig
:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150622_01742799" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150622_01742799" onclick="window.open(this.href);return false;
We zijn weer weg voor een aantal jaren. Ondertussen kunnen nog wat clienten sterven en daalt het aantal van 1.000.000 naar nog 600.000.
Tegen de volgende verkiezingen wordt weer het één en ander beloofd en we zijn terug weg voor 4 jaar.
De engiste bedoeling is uitstellen, uitstellen, tijd winnen, nog eens tijd winnen en de boel laten verrotten.
Dat is de CDenV., Belfius, AVC, ACW en consoorten.
Tegen de volgende verkiezingen wordt weer het één en ander beloofd en we zijn terug weg voor 4 jaar.
De engiste bedoeling is uitstellen, uitstellen, tijd winnen, nog eens tijd winnen en de boel laten verrotten.
Dat is de CDenV., Belfius, AVC, ACW en consoorten.
Europa doet net hetzelfde met Griekenland (uitstellen ), niets nieuws onder de zon
Droevig maar waar, de zaak moet meer in de pers komen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
In de pers komt alleen nieuws, geen oude koeien.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.