Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
wanneer gaat eens eindelijk een eind komen aan dat afgezaagd arco verhaaltje
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Euh, op planeet België zijn het wel de vakbonden die steeds oproepen om in de mensen hun zakken te zitten. Weliswaar in die van de "anderen" maar kom...TNTim schreef:Wat is het nut anders nog om u te syndiceren als telkens alles geslikt moet worden wanneer politici in de mensen hun zakken zitten?
Je hebt gelijk dat het beiden kaduke wetgevingen door onbekwame politici betreft maar in het geval van de bedrijven gaat het niet over subsidies maar wel over dat die (grote) bedrijven iets minder erg wensten beroofd te worden door de roverheid. Ze dreigden mijn inziens terecht om een aantal activiteiten naar het buitenland te verplaatsen.TNTim schreef:Ik zie het verschil ook niet echt tussen het Europees afschieten van de Arcopar-regeling en het afschieten van oversubsidiëring van een aantal grote bedrijven.
Maar inderdaad, Europa heeft gelijk om beiden af te schieten en de politici zouden beter de belastingen voor alle bedrijven ( en burgers) naar een aanvaardbaar peil brengen. Laat ons zeggen een vlaktaks tussen de 5 & 10%?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
@Kameri
Niemand vraagt u om deze topic te lezen.
Niemand vraagt u om deze topic te lezen.
Beweging.net is niet de nieuwe naam van "het ACW". Beweging.net is een recent opgerichte VZW met als leden organisaties van christelijke zuil. Niet alle organistaties van de Christelijke zuil zijn lid van Beweging.net. Het ACV is bijvoorbeeld geen lid, enkel "A.C.V. Informatief" is lid.
Al deze informatie is raadpleegbaar op:
http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Arco bestaat uit verschillende vennootschappen die allen in vereffening zijn. Deze Arco vennootschappen zijn geen lid van Beweging.net
"Het ACW" is een koepelorganisatie zonder rechtspersoonlijkheid. Aangezien het ACW geen rechtspersoonlijkheid heeft blijft deze koepel feitelijk bestaan. De feiten die deze koepel heeft gepleegd tracht men te laten verjaren.
Al deze informatie is raadpleegbaar op:
http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Arco bestaat uit verschillende vennootschappen die allen in vereffening zijn. Deze Arco vennootschappen zijn geen lid van Beweging.net
"Het ACW" is een koepelorganisatie zonder rechtspersoonlijkheid. Aangezien het ACW geen rechtspersoonlijkheid heeft blijft deze koepel feitelijk bestaan. De feiten die deze koepel heeft gepleegd tracht men te laten verjaren.
Laatst gewijzigd door Stier op 17 januari 2016, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
En wat wil je dan in ruil krijgen voor 5% à 10% belastingen?CarpeNoctem schreef:Maar inderdaad, Europa heeft gelijk om beiden af te schieten en de politici zouden beter de belastingen voor alle bedrijven ( en burgers) naar een aanvaardbaar peil brengen. Laat ons zeggen een vlaktaks tussen de 5 & 10%?
Geen sociale zekerheid meer? Geen werkloosheidsuitkeringen, ziekte-uitkeringen, pensioenen, ... meer?
Wil je nog politie, een leger?
Ik zou ook graag minder belastingen betalen, maar 5% à 10% is een utopie.
@StierStier schreef: "Het ACW" is een koepelorganisatie zonder rechtspersoonlijkheid. Aangezien het ACW rechtspersoonlijkheid heeft blijft deze koepel feitelijk bestaan. De feiten die deze koepel heeft gepleegd tracht men te laten verjaren.
Wat is het nu "zonder rechtspersoonlijkheid" of "wel rechtpersoonlijkheid" ?
Met bovenstaand citaat slaat mijn kop open en toe...
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Niet dat ik aan je twijfel maar ook Wikipedia meent dat het ACV lid is?Stier schreef:Beweging.net is niet de nieuwe naam van "het ACW". Het ACV is bijvoorbeeld geen lid,
Zelfs Beweging.net zelf zegt dat het ACV lid is?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

In ruil voor een vlaktaks tussen de 5 & 10 %? En al de verdoken taksen, BTW, accijnzen & tutti quanti ook weg? Waar moet ik tekenen?TNTim schreef:Geen werkloosheidsuitkeringen, ziekte-uitkeringen, pensioenen, ... meer?
Ik vrees het ook...TNTim schreef:Ik zou ook graag minder belastingen betalen, maar 5% à 10% is een utopie.
De essentie - beweging.net is het nieuwe netwerk van elf christelijke en sociale organisaties, ik begrijp niet hoe ze woorden christelijk en sociaal nog durven gebruiken.
Tipfout. Het ACW heeft geen rechtspersoonlijkheid. Er ontbrak "geen" in mijn zin.aossa schreef:@StierStier schreef: "Het ACW" is een koepelorganisatie zonder rechtspersoonlijkheid. Aangezien het ACW rechtspersoonlijkheid heeft blijft deze koepel feitelijk bestaan. De feiten die deze koepel heeft gepleegd tracht men te laten verjaren.
Wat is het nu "zonder rechtspersoonlijkheid" of "wel rechtpersoonlijkheid" ?
Met bovenstaand citaat slaat mijn kop open en toe...
Het klopt dat er een kleine vzw die communicatie voert namens het ACV lid is van de vzw Beweging. Het ACV zelf is een feitelijke vereniging zonder rechtspersoonlijkheid.
Meerderheid in België is vóór het behoud van uitkeringen/sociale zekerheid/defensie/...CarpeNoctem schreef:In ruil voor een vlaktaks tussen de 5 & 10 %? En al de verdoken taksen, BTW, accijnzen & tutti quanti ook weg? Waar moet ik tekenen?
Als laatste redmiddel zou je evt nog kunnen stemmen met uw voeten en verhuizen.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
@Stier
Proficiat ! Je was de enige Spaargidser die de bankencrisis van 2008 juist inschatte.
Wat denk je van het huidige beleggingsklimaat, in het bijzonder de beurs ?
Proficiat ! Je was de enige Spaargidser die de bankencrisis van 2008 juist inschatte.
Wat denk je van het huidige beleggingsklimaat, in het bijzonder de beurs ?
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

True, omdat ze -onterecht- menen dat ze er meer kunnen uithalen dan ze erin moeten steken. Het heeft weinig met altruisme te maken hoor.TNTim schreef:Meerderheid in België is vóór het behoud van uitkeringen/sociale zekerheid
Ik ben daar ondertussen te oud voor geworden. En de staten die hun burgers met rust laten zijn stilaan uitzonderingen aan het worden, of ze leggen -terecht- strenge voorwaarden op aan eventuele immigranten.TNTim schreef:Als laatste redmiddel zou je evt nog kunnen stemmen met uw voeten en verhuizen.
Dus zal ik nog even de luis in de pels blijven spelen hier
Bron? Jouw 'meerderheid' heeft ook geen keus/benul en wil enkel profiteren. Je moet ook voor jezelf eens alles maar dan ook alles opschrijven wat je aan BTW, taksen, accijnzen, bijdragen, enz betaald op een jaar en vergelijk dat met wat het je kost om volledig privé verzekerd te zijn met alles. Wat het stemmen betreft; het feit dat er stemplicht is in een democratie zegt genoeg; als je nu nog zei dat het opheffen van de stemplicht (misschien) het laatste redmiddel is dan kon ik nog volgen. Tegenwoordig is het al normaal dat een vakbond een oorlogskas heeft terwijl ze hun leden verbieden om zwartwerk te doen.
We wijken af; het gaat over arco bla,bla,bla : @ AMA voor het geval dat je het nog niet weet @kameri heeft wel het recht om deze topic te lezen en eventueel een reactie te plaatsen; trouwens niemand vraagt aan jou om zijn reactie te lezen of is het zijn fout dat jij (of familie) 'aandelen' hebt gekocht maar 'vergeten' om de kleine lettertjes te lezen/begrijpen?
We wijken af; het gaat over arco bla,bla,bla : @ AMA voor het geval dat je het nog niet weet @kameri heeft wel het recht om deze topic te lezen en eventueel een reactie te plaatsen; trouwens niemand vraagt aan jou om zijn reactie te lezen of is het zijn fout dat jij (of familie) 'aandelen' hebt gekocht maar 'vergeten' om de kleine lettertjes te lezen/begrijpen?