Argenta combi-campagne
TIP
Argenta combi-campagne
Zie: http://www.argenta.be/NR/rdonlyres/8A5C ... f_0802.pdf
Combi campagne Argenta.
Onderstaande voorwaarde lijkt me echter niet duidelijk:
Het bedrag van uw termijndeposito mag echter niet groter zijn dan dat van uw inschrijving op DEZE producten.
Wat er met deze wordt bedoeld =>
Mvg,
Bart
Combi campagne Argenta.
Onderstaande voorwaarde lijkt me echter niet duidelijk:
Het bedrag van uw termijndeposito mag echter niet groter zijn dan dat van uw inschrijving op DEZE producten.
Wat er met deze wordt bedoeld =>

Mvg,
Bart
Re: Argenta combi-campagne
Volgens mij moet je investeren in bepaalde beleggingen van Argenta en dan mag je voor hetzelfde bedrag een termijnrekening nemen die 4% bruto op jaarbasis gedurende 3 maanden opbrengt.
Lijkt me niet interessant
Lijkt me niet interessant
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wanneer je minstens 20.000 € plaatst bij Argenta, krijg je op je termijnrekening van 3 maand,
4 %, indien je minimum voor 10.000 € in fondsen gaat beleggen.
Ik heb deze info reeds meer dan 3 weken terug gekregen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Klopt, 3 weken gelden deed je deze mededeling al. Maar als ik het me goed herinner is ze toen verwijderd omdat er van nergens een confirmatie kwam.Stier schreef: Wanneer je minstens 20.000 € plaatst bij Argenta, krijg je op je termijnrekening van 3 maand,
Argenta is in mijn ogen echt verkeerd bezig.
Sinds ze de fondsen-man van KBC hebben binnegehaald komen ze steeds meer met zulke belachelijke producten die er echt niet zijn om de gewone spaarder een plezier te doen die zijn spaarcentjes op een veilige en eenvoudige manier wil zien vermeerderen.
Waar is de tijd gebleven van eenvoud en hogere rentes ??
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Koppelverkoop is niet meer verboden.meerkens schreef: Koppelverkoop?
Onlangs is Belgie door het ( europeese ) Hof van Justitie veroordeeld omdat zij koppelverkoop verboden.
Zolang de wet niet is aangepast blijft koppelverkoop verboden in België. Hier is totaal geen sprake van koppelverkoop. Beide producten zijn appart verkrijgbaar.paul schreef:Koppelverkoop is niet meer verboden.meerkens schreef: Koppelverkoop?
Onlangs is Belgie door het ( europeese ) Hof van Justitie veroordeeld omdat zij koppelverkoop verboden.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
mensen , mensen ,
Als je het moet hebben van 4% op 3 maand + je moet investeren in een fonds , kijk je liever een tijdje de kat uit de boom . Geduld , het is nu misschien het goede moment nog niet , maar beter op een spaarboekje laten staan waar je er altijd aankan in moeilijke en onverwachte tijden , dan uw geld te moeten missen aan zo 'n voorwaarden !
Als je het moet hebben van 4% op 3 maand + je moet investeren in een fonds , kijk je liever een tijdje de kat uit de boom . Geduld , het is nu misschien het goede moment nog niet , maar beter op een spaarboekje laten staan waar je er altijd aankan in moeilijke en onverwachte tijden , dan uw geld te moeten missen aan zo 'n voorwaarden !
Brederode, IWDA, Niocorp Ltd
Degene die tot nu de kat uit de boom hebben gekeken hebben reeds veel kansen verspeeld om hun centen vast te leggen aan 5%-6% op termijnrekeningen, kasbons, achtergestelde certificaten en/of obligaties.patje schreef: mensen , mensen ,
Ben je wel zeker dat de kat nog uit de boom gaat komen door er blijven naar te kijken ?
Daar heb je zeker een punt, er zijn er die de rendementen van 5-6% veel te weinig vonden.Stier schreef:Degene die tot nu de kat uit de boom hebben gekeken hebben reeds veel kansen verspeeld om hun centen vast te leggen aan 5%-6% op termijnrekeningen, kasbons, achtergestelde certificaten en/of obligaties.patje schreef: mensen , mensen ,
Ben je wel zeker dat de kat nog uit de boom gaat komen door er blijven naar te kijken ?
Maar in dit geval zou ik hetz eker gewoon links laten liggen. Je vindt genoeg andere en betere alternatieven.
Ik krijg zo de indruk dat iedereen hier een spaarrekening wil met 4 of 5% intrest; men wil dagelijks aan zijn spaargeld kunnen en wil daar dan ook nog eens een hoge vergoeding voor. Vandaag laat de marktsituatie dit niet toe (en naar mijn gevoel zal dit de komende maanden/jaren niet grondig wijzigen).
Wil men hogere rendementen dan zal men zich moeten toespitsen op andere producten (beurs). Daar moet men dan een keuze maken tussen (eenvoudig gesteld) hoog risico met kans op hoge rendementen maar met kans op kapitaalverlies en laag risico met kans op lagere rendementen (meestal wel hoger dan de klassieke spaar- en termijnrekeningen) en eventueel met kapitaalbescherming. Dit is een keuze die ieder voor zich dient te maken.
Dat Argenta nu net deze 2 combineert (hoog rendement op korte termijn en mogelijkheid om hoger rendement te halen op lange termijn) lijkt mij alleszins een goede keuze: het is aan de klant (of niet-klant) om hier al dan niet gebruik van te maken. Als ik de Argenta site even doorloop zie ik dat er toch een grote diversiviteit aan beleggingen beschikbaar is.
Kortom, ik vind dit persoonlijk een goede opportuniteit en misschien wel instappen.
Wil men hogere rendementen dan zal men zich moeten toespitsen op andere producten (beurs). Daar moet men dan een keuze maken tussen (eenvoudig gesteld) hoog risico met kans op hoge rendementen maar met kans op kapitaalverlies en laag risico met kans op lagere rendementen (meestal wel hoger dan de klassieke spaar- en termijnrekeningen) en eventueel met kapitaalbescherming. Dit is een keuze die ieder voor zich dient te maken.
Dat Argenta nu net deze 2 combineert (hoog rendement op korte termijn en mogelijkheid om hoger rendement te halen op lange termijn) lijkt mij alleszins een goede keuze: het is aan de klant (of niet-klant) om hier al dan niet gebruik van te maken. Als ik de Argenta site even doorloop zie ik dat er toch een grote diversiviteit aan beleggingen beschikbaar is.
Kortom, ik vind dit persoonlijk een goede opportuniteit en misschien wel instappen.
Trekt idd op niets wat ze daar nu weer aanbieden .
Heb begrepen bij het vragen naar inlichtingen bij de kantoorhouder
dat de inbreng in fondsen ook kan gebeuren door intekening op kasbons .. en dat zij niet noodzakelijk bedoelen dat u moet intekenen op fondsen
De intekening zou ook kunnen gebeuren aan een verhoogd tarief 0,25 % meer dan op hun tarief lijst.
Heeft iemand hiervan bevestiging???
dat de inbreng in fondsen ook kan gebeuren door intekening op kasbons .. en dat zij niet noodzakelijk bedoelen dat u moet intekenen op fondsen
De intekening zou ook kunnen gebeuren aan een verhoogd tarief 0,25 % meer dan op hun tarief lijst.
Heeft iemand hiervan bevestiging???
even vergelijken:
termijnrekening: 4% bruto = 3,4% netto (jaarbasis)
spaarboekje: 2,4% + 0,6% = 3,0% netto (jaarbasis, en < € 1.730)
verschil op jaarbasis = 0,4%
verschil op 3 maanden: 0,1%
Laat u niet verleiden met zo'n cijfertje.(0,1%)
mgv rud
termijnrekening: 4% bruto = 3,4% netto (jaarbasis)
spaarboekje: 2,4% + 0,6% = 3,0% netto (jaarbasis, en < € 1.730)
verschil op jaarbasis = 0,4%
verschil op 3 maanden: 0,1%
Laat u niet verleiden met zo'n cijfertje.(0,1%)
mgv rud
De rente's op spaarrekeningen brengen meer op dan termijnrekeningen.
Op spaarrekening 3% en geen RV 15%.
Op termijnrekening moet je om hetzelfde netto te krijgen al meerdere jaren je geld vastzetten.
Vraagje: wat als je je kapitaal verdeeld over meerdere spaarrekeningen, bij verschillende banken tot telkens het vrijgesteld bedrag, zodat je ontsnapt aan de RV van 15%.
Wat als de fiscus je hierover vragen stelt?
Welke boetes staan hierop?
En kan de fiscus dit achterhalen?
Normaal moet je dit aangeven in je bel.aangifte, maar als je dit nu niet doet? en de fiscus komt erachter?????
Op spaarrekening 3% en geen RV 15%.
Op termijnrekening moet je om hetzelfde netto te krijgen al meerdere jaren je geld vastzetten.
Vraagje: wat als je je kapitaal verdeeld over meerdere spaarrekeningen, bij verschillende banken tot telkens het vrijgesteld bedrag, zodat je ontsnapt aan de RV van 15%.
Wat als de fiscus je hierover vragen stelt?
Welke boetes staan hierop?
En kan de fiscus dit achterhalen?
Normaal moet je dit aangeven in je bel.aangifte, maar als je dit nu niet doet? en de fiscus komt erachter?????
Zolang ons bankgeheim overeind blijft, zal de fiscus hier niet snel achter komen.