Argenta doet het weer !
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta doet het weer !
Zonder boe of ba en zonder zijn klanten te informeren is de rente van de Internetrekening verlaagd van 1.5 % naar 0.75 %. (Trouwens die van de Goildenrekening ook).
Bedankt voor de fijne service Argenta !
Bedankt voor de fijne service Argenta !
Re: Argenta doet het weer !
En wetende dat Kaupthing 4,5% bruto (3,82% netto) en Deutsche Bank 4% bruto (3,4% netto) geven op een zichtrekening... 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt Vaganzza, de rekening is snel gemaakt, zeker?
hier zitten precies mensen die hun zichtrekening gebruiken om er geld op te sparen
voor mij persoonlijk zeg ik, zichtrekening moet me eigenlijk niets opleveren, want is een werkrekening waar nooit veel geld opstaat, tenzij ik een aankoop plan of dergelijke
spaarrekeningen brengen uiteindelijk nog altijd meer op
voor mij persoonlijk zeg ik, zichtrekening moet me eigenlijk niets opleveren, want is een werkrekening waar nooit veel geld opstaat, tenzij ik een aankoop plan of dergelijke
spaarrekeningen brengen uiteindelijk nog altijd meer op
Idd pierre, een zichtrekening is een werkrekening. Ik laat daar geen massa geld op staan. Alle geld dat ik niet direct gebruik komt op een spaarrekening. Maar het is toch leuk meegenomen dat een zichtrekening zoveel opbrengt?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Zeker, en als je bij DB betaalt met de gratis Mastercard, brengt zelfs geld dat je eigenlijk niet meer hebt toch nog een leuke rente opVaganzza schreef: Idd pierre, een zichtrekening is een werkrekening. Ik laat daar geen massa geld op staan. Alle geld dat ik niet direct gebruik komt op een spaarrekening. Maar het is toch leuk meegenomen dat een zichtrekening zoveel opbrengt?

... en idem met Argenta en Citi Visa (cash transfer) ... is ook geld dat opbrengt dat je eigenlijk niet hebtTux schreef:Zeker, en als je bij DB betaalt met de gratis Mastercard, brengt zelfs geld dat je eigenlijk niet meer hebt toch nog een leuke rente opVaganzza schreef: Idd pierre, een zichtrekening is een werkrekening. Ik laat daar geen massa geld op staan. Alle geld dat ik niet direct gebruik komt op een spaarrekening. Maar het is toch leuk meegenomen dat een zichtrekening zoveel opbrengt?![]()
Pecunia non olet
Ben het helemaal eens met Vaganzza. Zichtrekening of niet, elk eurootje extra is meegenomen!