ARGENTA en nog een keer
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
ARGENTA en nog een keer
Ik kreeg dus net volgend bericht van Argenta. Ik had gehoopt dat het een nep-bericht was maar dus (naar alle waarschijnlijkheid) niet.
Door een technisch probleem op donderdag 30 mei werd een aantal overschrijvingen naar Argenta-rekeningen geweigerd. Helaas is ook jouw rekening hier bij.
Heb dus mijn rekening gecontroleerd en transactie van bedrag van 5 cijfers is dus idd ontbrekende. Heel leuk, nu kan ik als pieter puk de firma gaan contacteren die mij geld verschuldigd is en vragen of ze hun transacties willen controleren.
Ben zelfs te zwaar teleurgesteld in zoveel onkunde om mij écht kwaad te maken.
Door een technisch probleem op donderdag 30 mei werd een aantal overschrijvingen naar Argenta-rekeningen geweigerd. Helaas is ook jouw rekening hier bij.
Heb dus mijn rekening gecontroleerd en transactie van bedrag van 5 cijfers is dus idd ontbrekende. Heel leuk, nu kan ik als pieter puk de firma gaan contacteren die mij geld verschuldigd is en vragen of ze hun transacties willen controleren.
Ben zelfs te zwaar teleurgesteld in zoveel onkunde om mij écht kwaad te maken.
Laatst gewijzigd door wvdb1 op 3 juni 2019, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ARGENTA en nog een keer
Zou vooreerst toch kontakt opnemen met Argenta ter kontrole als ik van U was..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
vandaag rond 12 uur was er ook al een technisch probleem met argenta, en kon men geen overschrijvingen doen.
Heb de indruk dat het regelmatig voorkomt
Heb de indruk dat het regelmatig voorkomt
Heb dezelfde mail gehad. Nu moet ik gaan uitzoeken wie de opdrachtgever had kunnen zijn want veel zeggen ze niet in hun mail. Een bedrag zou helpen.
toch geen oplichting zeker ?
( bedoel of argenta is opgelicht ?)
Vrees dat er honderden zulke mails gaan verzonden zijn
wat een afgang voor argenta
( bedoel of argenta is opgelicht ?)
Vrees dat er honderden zulke mails gaan verzonden zijn
wat een afgang voor argenta
Technisch probleem staat er, Paul. Ik weet inmiddels dat je een aluminium hoedje draagt, maar hou je eens wat in 
"Wat is er gebeurd?
Heel concreet heb je een overschrijving van een externe opdrachtgever niet ontvangen. De opdrachtgever zal de betaling terug op zijn eigen rekening zien verschijnen met als melding 'niet-uitvoerbare overschrijving'.
Het gaat enkel om overschrijvingen van donderdag 30 mei 2019. Het werd pas op 3 juni duidelijk dat deze overschrijvingen niet zijn doorgegaan.
Wat doen wij?
We stellen alles in het werk om contact op te nemen met de opdrachtgevers van de geweigerde overschrijvingen. Zij moeten de betalingen opnieuw invoeren."

"Wat is er gebeurd?
Heel concreet heb je een overschrijving van een externe opdrachtgever niet ontvangen. De opdrachtgever zal de betaling terug op zijn eigen rekening zien verschijnen met als melding 'niet-uitvoerbare overschrijving'.
Het gaat enkel om overschrijvingen van donderdag 30 mei 2019. Het werd pas op 3 juni duidelijk dat deze overschrijvingen niet zijn doorgegaan.
Wat doen wij?
We stellen alles in het werk om contact op te nemen met de opdrachtgevers van de geweigerde overschrijvingen. Zij moeten de betalingen opnieuw invoeren."
Die volledige uitleg stond niet in de tekst van de topicstarter
Heb bvb bij KBC geen overschrijving ontvangen van Timpiece bank , zelfde probleem , wie weet.
Benieuwd wat Kbc gaat vertellen.
Benieuwd wat Kbc gaat vertellen.
Estate Guru believer.
'k Heb de mail ook gekregen. En ik verwachtte juist 2 betalingen... Maar weet niet precies wanneer die gestort gaan worden, aangezien zaterdag de 1e was. Het kan even goed zijn dat morgen alles op mijn rekening staat.
plezant als je juist je huishuur of belastingen moest betalen
of je allerlaatste herinnering die een deurwaarder heeft gestuurd wou betalen, en het nu niet kon
of je allerlaatste herinnering die een deurwaarder heeft gestuurd wou betalen, en het nu niet kon
Of misschien heeft de Nationale Loterij net je miljoenenwinsten willen overschrijven. Die ben je nu onherroepelijk kwijt.
Ach, het komt wel in orde zeker.
Maar mijn werkgever gaat dat een toffe puzzel vinden, al die geweigerde betalingen. Dat zullen er nogal wat zijn
Maar mijn werkgever gaat dat een toffe puzzel vinden, al die geweigerde betalingen. Dat zullen er nogal wat zijn

Ik ben ook bij de gelukkigen
Mailtje ontvangen, vroeg me al af waar die betaling bleef.

Mailtje ontvangen, vroeg me al af waar die betaling bleef.
Jaja .. toch fijn om klant te zijn bij een bank die qua elektronisch bankieren en bankieren in het algemeen altijd vooraan in het peloton zit... maar regelmatig materiaalpech heeft in het zicht van de aankomst.

Misschien kreeg De Croo wel 570.000 euro op zijn rekening gestort en is het nu niet doorgegaan. Stel je voor dat hij straks nog niet de helft krijgt (233.000 euro).