Argenta geld afhalen ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta geld afhalen ?
Kan ik in eender welk Argenta kantoor geld gaan afhalen of eventueel een cheque ?
Argenta geld afhalen ?
Je kan met je kaart van Argenta bij iedere bankautomaat kostenloos geld afhalen. Een bankcheque kan je volgens mij enkel bij je eigen kantoor afhalen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Argenta geld afhalen ?
Neen.karine schreef:Kan ik in eender welk Argenta kantoor geld gaan afhalen of eventueel een cheque ?
Je kan enkel in je kantoor terecht waar je klant bent. Als je in een ander Argenta kantoor geld wil afhalen hangt het een beetje af van de goede wil van het kantoor. Ze hebben er meer interne administratie mee.
Bovendien moeten ze Uw kantoor contacteren als ze zich willen vergewissen dat je een rekening niet 2x leeg haalt. ( Eerst bij je eigen kantoor en dan bij een ander). Argenta werkt met batch verwerking waarbij de verwerkingen van een lokaal kantoor 2x per dag worden verwerkt met het centraal systeem. In de nabije toekomst is het voorzien dat de kantoren alles online gaan verwerken.
jaja bankieren bij Argenta is een beetje terugkeren naar de middeleeuwen 
Inderdaad, alleen in het eigen kantoor kan dit.zerre schreef:jaja bankieren bij Argenta is een beetje terugkeren naar de middeleeuwen
Dan toch liever een "middeleeuwse" bank, dan zo'n "goktent" die je pluimt.zerre schreef:jaja bankieren bij Argenta is een beetje terugkeren naar de middeleeuwen
Dan toch liever een "middeleeuwse" bank, dan zo'n "goktent" die je pluimt.[/quote]
ieder bank probeert tenslotte zijn klanten te pl,,men groot of klein !!
ieder bank probeert tenslotte zijn klanten te pl,,men groot of klein !!
Vike schreef:Dan toch liever een "middeleeuwse" bank, dan zo'n "goktent" die je pluimt.
ieder bank probeert tenslotte zijn klanten te pl,,men groot of klein !![/quote]
Zal wel kloppen, maar er zijn gradaties hé. Bij de goktenten (= grootbanken), heeft iedereen mogen bijspringen om hun gokverliezen bij te passen, klant of geen klant.
Men kán er tenminste nog geld of een bankcheque afhalen.
Dat kan men niet zeggen van de internetbanken.
Toen ik mijn duurbetaalde grootbank vaarwel gezegd heb, om mijn spaarcentjes te verdelen over een paar (gratis) internetbanken, ben ik voor alle zekerheid toch ook klant geworden bij de (eveneens gratis) Argenta.
Zo kan ik, indien nodig, nog altijd profiteren van de service van een bankkantoor.
Dit kan bijvoorbeeld nuttig zijn voor een bankcheque bij betaling van een auto, of voor bestellen van dollars die men nodig heeft voor reizen naar bepaalde landen.
En zulke dingen weet je toch een tijdje op voorhand, zodat je het kantoor tijdig kunt verwittigen.
Dat kan men niet zeggen van de internetbanken.
Toen ik mijn duurbetaalde grootbank vaarwel gezegd heb, om mijn spaarcentjes te verdelen over een paar (gratis) internetbanken, ben ik voor alle zekerheid toch ook klant geworden bij de (eveneens gratis) Argenta.
Zo kan ik, indien nodig, nog altijd profiteren van de service van een bankkantoor.
Dit kan bijvoorbeeld nuttig zijn voor een bankcheque bij betaling van een auto, of voor bestellen van dollars die men nodig heeft voor reizen naar bepaalde landen.
En zulke dingen weet je toch een tijdje op voorhand, zodat je het kantoor tijdig kunt verwittigen.
Tiens, dit is de eerste keer dat ik hoor dat je USD (of andere valuta) kan afhalen bij Argenta ...Louise schreef:... ben ik ... klant geworden bij ... Argenta. ... voor ... bestellen van dollars ...
Ik zit ook bij Argenta, maar voor buitenlandse valuta heb ik me speciaal een Lion Account bij ING geopend.
fdgroote schreef:Tiens, dit is de eerste keer dat ik hoor dat je USD (of andere valuta) kan afhalen bij Argenta ...Louise schreef:... ben ik ... klant geworden bij ... Argenta. ... voor ... bestellen van dollars ...
Ik zit ook bij Argenta, maar voor buitenlandse valuta heb ik me speciaal een Lion Account bij ING geopend.
OF Argenta dollars verkoopt ?
zal eerder de kantoorhouder zijn die de welbepaalde service aanbied aan zijn klanten.
als problemen Argenta zal zeer zeker niet thuis geven.
Dit is niet alleen bij Argenta.Heb het destijds bij het "grote" Fortis ook mee gemaakt dat ik in een andere gemeente geld wou afhalen en niet kreeg omdat ik geen klant was in hun kantoor.karine schreef:Inderdaad, alleen in het eigen kantoor kan dit.zerre schreef:jaja bankieren bij Argenta is een beetje terugkeren naar de middeleeuwen
Maar ja.Het "grote" Fortis behoort ondertussen ook in de middeleeuwen na hun faillisement.
Begrijp mij niet verkeerd : ik heb niet gezegd dat ik dit reeds geprobeerd heb.fdgroote schreef:Tiens, dit is de eerste keer dat ik hoor dat je USD (of andere valuta) kan afhalen bij Argenta ...Louise schreef:... ben ik ... klant geworden bij ... Argenta. ... voor ... bestellen van dollars ...
Met het bestellen van vreemde valuta heb ik nog geen ervaring bij Argenta, maar ik was wél in de veronderstelling dat dit kón.
Hopelijk heb ik mij dus niet vergist met mijn keuze voor Argenta....
Ik probeer tijdens vakanties zoveel mogelijk mijn vreemde valuta ter plaatse aan een ATM af te halen, of in een wisselkantoor op de luchthaven.
Sinds ik klant ben bij Argenta, ben ik nog niet in dat geval geweest, maar binnenkort reis ik wél naar een land waar ik op zijn minst een bepaald bedrag "verplicht te betalen in US dollars" zal nodig hebben om onze visa ter plaatse te betalen.
Ik zal mij informeren bij mijn kantoor en hou jullie op de hoogte van de afloop.
alle reactie's in een topic lezen kan geen kwaad.Louise schreef:Begrijp mij niet verkeerd : ik heb niet gezegd dat ik dit reeds geprobeerd heb.fdgroote schreef: Tiens, dit is de eerste keer dat ik hoor dat je USD (of andere valuta) kan afhalen bij Argenta ...
Met het bestellen van vreemde valuta heb ik nog geen ervaring bij Argenta, maar ik was wél in de veronderstelling dat dit kón.
Hopelijk heb ik mij dus niet vergist met mijn keuze voor Argenta....![]()
Ik probeer tijdens vakanties zoveel mogelijk mijn vreemde valuta ter plaatse aan een ATM af te halen, of in een wisselkantoor op de luchthaven.
Sinds ik klant ben bij Argenta, ben ik nog niet in dat geval geweest, maar binnenkort reis ik wél naar een land waar ik op zijn minst een bepaald bedrag "verplicht te betalen in US dollars" zal nodig hebben om onze visa ter plaatse te betalen.
Ik zal mij informeren bij mijn kantoor en hou jullie op de hoogte van de afloop.
dollars bij Argenta vergeet het maar.
Zoals in dit topic reeds aangehaald, zal het van de kantoorhouder afhangen of hijzelf bereid is die dollars bij een andere bank, via zijn persoonlijke rekening bij die bank , te gaan aankopen en ze U zo door te verkopen.burcht1 schreef: alle reactie's in een topic lezen kan geen kwaad.
dollars bij Argenta vergeet het maar.