Argenta nieuw algemeen reglement - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta nieuw algemeen reglement - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Vanaf 29/11 wijzigt het reglement: https://www.argenta.be/portalserver/arg ... bepalingen
Heeft iemand hier al eens gekeken wat de belangrijkste wijzigingen/nieuwigheden zijn?
Heeft iemand hier al eens gekeken wat de belangrijkste wijzigingen/nieuwigheden zijn?
Re: Argenta nieuw algemeen reglement - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Gij zijt ni goed zeker, wie gaat er in uw plaats 145 blz. uitpluizen tussen oud en nieuw reglement.
Doe jij dat maar lekker zelf..
Doe jij dat maar lekker zelf..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lol. De Ludo slaat deze ochtend zijne koffie over, denk ik. Die is ineens wakker.
Iedere bank waarmee ik werk wijzigt op dit moment zijn Algemeen reglement. Het gaat vooral over de flitsbetalingen en de nieuwe elektronische mogelijkheden tot betalen edm.
Het is zoals met apps op je smartphone. De standaard actie is altijd op 'JA' of 'Akkoord' klikken.
Iedere bank waarmee ik werk wijzigt op dit moment zijn Algemeen reglement. Het gaat vooral over de flitsbetalingen en de nieuwe elektronische mogelijkheden tot betalen edm.
Het is zoals met apps op je smartphone. De standaard actie is altijd op 'JA' of 'Akkoord' klikken.
Inderdaad, goe wakker en sloten koffie om de stress weg te werken.
Fortis hanteert het systeem om niet het hele reglement opnieuw voor uwe neus of uw strot te duwen, maar laat je alleen weten welke wijzigingen er van toepassing zijn. Is iets professioneler.
Fortis hanteert het systeem om niet het hele reglement opnieuw voor uwe neus of uw strot te duwen, maar laat je alleen weten welke wijzigingen er van toepassing zijn. Is iets professioneler.
Ja Fransen zijn lui.
De klant wordt ook lui.
En naderhand kan men dan beginnen klagen.
Proost met een tas koffie.
Estate Guru believer.
Krijg je zonder boe of ba het nieuwe reglement ? Het was voor Argenta toch maar een kleintje om bv strepen in de kantlijn aan te brengen op de plaatsen waar de tekst veranderd is ? Dat moet ook mogelijk zijn door automatische vergelijking van 2 bestanden. IBM deed dat in haar handleidingen reeds in de jaren '70 ('revision marks').
Hoe bedoel je?
Ik geef ludo gelijk, het kan toch niet zo moeilijk zijn een een versie te maken die enkel de verschillen aanduidt ?
Er zou nochtans zo'n versie moeten zijn ... ??
"Op 29-11-2018 wijzigt het Algemeen Reglement der Verrichtingen. U kunt het gewijzigde reglement en een overzicht van de voornaamste wijzigingen vanaf 25-09-2018 opvragen bij uw kantoorhouder of via de website. "
Bron: mijn argenta - mijn berichten
Ik zie niet direct een “overzicht van de voornaamste wijzigingen” op de website, kijk ik erover? Of zijn ze zo gewoon dat ze hun klanten alles kunnen wijsmaken...