Argenta tov. andere banken : bankgarantie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Argenta tov. andere banken : bankgarantie
Telefoontje was van een medewerker en hij voegde er meteen aan toe om nog eens een afspraak te maken om "elkaar nog wat beter te leren kennen", zie (uiteindelijk) om nog wat extra te beleggen in hun eigen samengestelde aandeelportfolio's waar ik reeds enkele jaren geleden had geïnvesteerd. Ik had geld verzet naar het Bolero platform. Buiten het pensioensparen sinds 2011 heb ik voor de rest niets meer staan bij hun.
Zou die persoon vragen niet meer te snuisteren in wat u met uw centjes doet.bryanv schreef: ↑21 maart 2022, 11:39 Telefoontje was van een medewerker en hij voegde er meteen aan toe om nog eens een afspraak te maken om "elkaar nog wat beter te leren kennen", zie (uiteindelijk) om nog wat extra te beleggen in hun eigen samengestelde aandeelportfolio's waar ik reeds enkele jaren geleden had geïnvesteerd. Ik had geld verzet naar het Bolero platform. Buiten het pensioensparen sinds 2011 heb ik voor de rest niets meer staan bij hun.
Dat u advies wil dat u hem zelf wel zal contacteren.
Helpt het vriendelijk vragen niet dien klacht in bij de hoofdzetel.
Estate Guru believer.
Die bankbediende moet ook proberen zijn wedde te verdienen (of hij nu al dan niet een das draagt, doet niets terzake).platin schreef: ↑22 maart 2022, 17:42Zou die persoon vragen niet meer te snuisteren in wat u met uw centjes doet.bryanv schreef: ↑21 maart 2022, 11:39 Telefoontje was van een medewerker en hij voegde er meteen aan toe om nog eens een afspraak te maken om "elkaar nog wat beter te leren kennen", zie (uiteindelijk) om nog wat extra te beleggen in hun eigen samengestelde aandeelportfolio's waar ik reeds enkele jaren geleden had geïnvesteerd. Ik had geld verzet naar het Bolero platform. Buiten het pensioensparen sinds 2011 heb ik voor de rest niets meer staan bij hun.
Dat u advies wil dat u hem zelf wel zal contacteren.
Helpt het vriendelijk vragen niet dien klacht in bij de hoofdzetel.
Indien je niets wil, moet je doodgewoon niets doen.
Klacht indienen bij de hoofdzetel? Op welke basis?
Er zijn geen medewerkers bij een bank die zitten te snuisteren in de transacties van klanten. De banken (alle banken, niet alleen Argenta) hebben daar computers, software en (zelflerende) computermodellen voor. Bepaalde klanten komen dan op lijstjes en daar gaan medewerkers van de hoofdzetel van de bank of van de kantoren mee aan de slag. Je wordt gebeld of gecontacteerd via email. Of er verschijnen gericht banners wanneer je aanlogt op interbankieren of de bank-app.
Ja, je krijgt nog een mens aan de lijn. In de toekomst wordt dit een chat-robot, of je het graag hebt of niet. Het is de toekomst. En de bank die er niet aan meedoet, die zet zichzelf buiten spel.
Ja, je krijgt nog een mens aan de lijn. In de toekomst wordt dit een chat-robot, of je het graag hebt of niet. Het is de toekomst. En de bank die er niet aan meedoet, die zet zichzelf buiten spel.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou het niet erg vinden als mijn bank mij contacteert daarover.bryanv schreef: ↑21 maart 2022, 11:39 Telefoontje was van een medewerker en hij voegde er meteen aan toe om nog eens een afspraak te maken om "elkaar nog wat beter te leren kennen", zie (uiteindelijk) om nog wat extra te beleggen in hun eigen samengestelde aandeelportfolio's waar ik reeds enkele jaren geleden had geïnvesteerd. Ik had geld verzet naar het Bolero platform. Buiten het pensioensparen sinds 2011 heb ik voor de rest niets meer staan bij hun.
Ik zou hun dan wel duidelijk maken dat ik enkel geïnteresseert ben in een "afspraak" als ze ook daadwerkelijk iets interessants te bieden hebben.