Artikel in verband met aangifte online verkopen
Artikel in verband met aangifte online verkopen
Heeft er iemand dit artikel volledig ?
https://www.hln.be/geld/br-61-verkoopsi ... ~a114870a/
Bij voorbaat dank
https://www.hln.be/geld/br-61-verkoopsi ... ~a114870a/
Bij voorbaat dank
Re: Artikel in verband met aangifte online verkopen
PB gestuurd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt yaris , zoals steeds in België is het weer één grote klucht 

Ja het is weer niet te geloven. Hoeveel nieuwe ambtenaren gaan ze hier weer voor aantrekken en wat gaat dat niet kosten.
Oudere mensen die misschien 50 jaar of langer geleden wat antiek hebben verzameld en dat nu van de hand doen omdat ze het geld nodig hebben of naar een klein appartementje verhuizen.
Volwassenen die nu hun zolder opruimen en oude Dinky Toys Lego blokjes van de hand doen....
Een tip voor wie lid is van een bib: 2 dagen na het verschijnen van een artikel kan je dat lezen via “Mijn Bibliotheek”.
Weliswaar als plain text dus zonder grafieken, foto’s etc. 50-tal kranten en tijdschriften waaronder Humo, Feeling, Autogids, Sport Voetbalmagazine etc.
Userinterface is niet wow, maar het werkt en het is gratis.
Weliswaar als plain text dus zonder grafieken, foto’s etc. 50-tal kranten en tijdschriften waaronder Humo, Feeling, Autogids, Sport Voetbalmagazine etc.
OK, thx voor de tip.VTEC schreef: ↑21 mei 2024, 10:16 Een tip voor wie lid is van een bib: 2 dagen na het verschijnen van een artikel kan je dat lezen via “Mijn Bibliotheek”.
Thx , nuttige tipVTEC schreef: ↑21 mei 2024, 10:16 Een tip voor wie lid is van een bib: 2 dagen na het verschijnen van een artikel kan je dat lezen via “Mijn Bibliotheek”.
Bangmakerij.
Denk je nu echt dat er een aantal inspecteurs niets anders doen dan " verkoop kanalen " na te pluizen wie wat verkoopt.. Die hebben wel wat anders te doen denk ik.. Ze hebben nu al mankracht en moderne computers te kort.. Werken nog met zeer verouderd materiaal..
Ze willen gewoon dat je zelf die occasionele inkomsten aangeeft..
Denk je nu echt dat er een aantal inspecteurs niets anders doen dan " verkoop kanalen " na te pluizen wie wat verkoopt.. Die hebben wel wat anders te doen denk ik.. Ze hebben nu al mankracht en moderne computers te kort.. Werken nog met zeer verouderd materiaal..
Ze willen gewoon dat je zelf die occasionele inkomsten aangeeft..
De verkoopplatforms geven dit zelf ( verplicht ) door aan de belastingen , hoeven ze niets voor uit te pluizen.
Hoe dat de verdere verwerking uitgevoerd word weten ze waarschijnlijk zelf nog niet , zal veel afhangen van hoe ijverig jouw belastingscontroleur is en dat je " het die gaan we eens controleren lotje " hebt getrokken.
Hoe dat de verdere verwerking uitgevoerd word weten ze waarschijnlijk zelf nog niet , zal veel afhangen van hoe ijverig jouw belastingscontroleur is en dat je " het die gaan we eens controleren lotje " hebt getrokken.