Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

AT&T WarnerMedia Spin Off Roerende voorheffing

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
bm1991
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer bm1991
Verstuur privébericht

AT&T WarnerMedia Spin Off Roerende voorheffing

• Citeer

Bericht door bm1991 » 14 april 2022, 16:44

Hallo, Ik heb aandelen ontvangen door spin off van WarnerMedia van AT&T en heb op die nieuwe aandelen roerende voorheffing moeten betalen. Ik woon in België en ben klant bij Bolero. Ik heb een mailtje gestuurd naar Bolero erover en kreeg antwoord dat deze spin off niet alle voorwaarden van art. 264, eerste lid, 4° WIB. voldoet en daarom belast wordt.
Reden ervoor omdat de afgesplitste nieuwe bedrijf naast aandelen ook 13 miljard dollar aan AT&T betaald.

In USA is deze spin off belasting vrij, maar info over België is moeilijker te vinden. Ik vind het gewoon raar want ik als belegger krijg enkel de aandelen uitgekeerd en die 13 miljard dollar blijft in AT&T.

Zijn er nog mensen in de zelfde bootje of misschien bij andere belegging platformen waar ze geen roerende voorheffing moeten betalen?

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop
Verstuur privébericht Website

Re: AT&T WarnerMedia Spin Off Roerende voorheffing

• Citeer

Bericht door lop » 15 april 2022, 04:07

Zou normaal moeten vrijgesteld zijn als Belg voldoe je aan de 7 voorwaarden .
1. De verkrijger van het dividend moet een rijksinwoner zijn .
2. De aandelen van de uitkerende vennootschap moeten beursgenoteerd zijn.
3. Het dividend moet worden uitgekeerd onder de vorm van beursgenoteerde aandelen.
4. De uitgekeerde aandelen moeten in ruil voor de inbreng van een tak van werkzaamheid zijn ontvangen.
5. De inbreng van een tak van werkzaamheid en de uitgifte van de aandelen moeten het voorwerp uitmaken van één en dezelfde herstructureringsverrichting.
6. De verrichting moet plaatsvinden in een staat waarmee België een akkoord of overeenkomst tot voorkoming van dubbele belasting (DBV) heeft gesloten die de uitwisseling van inlichtingen met betrekking tot belastingaangelegenheden mogelijk maakt.
7. De verrichting moet als belastingneutraal of vrijgesteld worden beschouwd in de staat waar ze plaatsvindt.

Vraag eens aan Bolero welke van deze voorwaarden niet is vervuld in hun ogen .
Is toch raar dat het altijd dezelfde brokers zijn die problemen hebben .
In het algemeen is een spin off en split-offs meestal vrijgesteld .
split-ups zijn bijna altijd belastbaar ( nieuw bedrijf wordt aanzien als extra dividend )
Voorbeeldje VFC spin off van KTB = belastingvrij
Realty income heeft ONL afgesplitst = niet belastingvrij

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 15 april 2022, 15:20

Voor de spin off moet het om verbonden ondernemingen gaan. Mogelijk heeft discovery geen aandelen in AT&T en loopt het daarom verkeerd.
Hier gaat het eigenlijk ook om twee transacties:
1) de spin off
2) de merger van warner met discovery tot warner discovery.

Je kreeg ook nog 1.1$ cash dividend/aandeel. Is de ingehouden rv niet voor dat gedeelte?

bm1991
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer bm1991
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bm1991 » 15 april 2022, 17:59

Ik heb mail gestuurd naar bolero om te polsen aan welke voorwaarde juist niet voldaan is.
En ik heb ook mails gezonden naar volgende brokers om te polsen hoe zij deze spinoff beoordelen.

Saxo Bank, MeDirect, Lynx, DeGiro, Keytrade Bank

In verband met 1.11$ dividend dat is de nieuwe verlaagde dividend dat AT&T gaat betalen per jaar.
Die is verlaagd van 2.08$ naar 1.11$ door de afsplitsing.
Laatst gewijzigd door bm1991 op 16 april 2022, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 15 april 2022, 19:21

Tycoon schreef: ↑15 april 2022, 15:20 Voor de spin off moet het om verbonden ondernemingen gaan. Mogelijk heeft discovery geen aandelen in AT&T en loopt het daarom verkeerd.
Hier gaat het eigenlijk ook om twee transacties:
1) de spin off
2) de merger van warner met discovery tot warner discovery.

Je kreeg ook nog 1.1$ cash dividend/aandeel. Is de ingehouden rv niet voor dat gedeelte?
Klopt niet gaat maar over 1 transactie want warner media spinco heeft aandelen maar achterna gewisseld naar WDB
Welk cash dividend ? Dat is er niet ! Dit is het nieuw dividend van AT&T na de spin off .

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 15 april 2022, 20:21

Klopt ik was verkeerd. Die 0,27$/kwartaal is voor AT&T. Blijft dat alles in aandelen moet en die betaling aan AT&T is het probleem. Nu is er gedeeltelijk betaald voor die bedrijfstak. Was ook het geval met united in 2020 waardoor geen vrijstelling. Ik vind dat niet terug. Voor de vrijstelling mogen enkel aandelen en fractiewaarde van aandelen in cash betaald worden.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 16 april 2022, 04:14

Tycoon schreef: ↑15 april 2022, 20:21 Klopt ik was verkeerd. Die 0,27$/kwartaal is voor AT&T. Blijft dat alles in aandelen moet en die betaling aan AT&T is het probleem. Nu is er gedeeltelijk betaald voor die bedrijfstak. Was ook het geval met united in 2020 waardoor geen vrijstelling. Ik vind dat niet terug. Voor de vrijstelling mogen enkel aandelen en fractiewaarde van aandelen in cash betaald worden.
Was eerst een spin off dan kwam pas de fusie , dat AT&T daar geld heeft voor ontvangen akkoord maar een belegger bezat op dit moment al de spin off dus die kreeg niks extra hierdoor .
Hierdoor moet het normaal vrijgesteld zijn van Roerende voorheffingen .
Kun je normaal zien in de details van je rekening ook werden afgesplitst u kreeg de aandelen werden dan weer verkocht en je kreeg andere aandelen nu WDB dus .
Wat AT&T dus kreeg doet niks ter zake want als belegger bezat je op dit moment al de spin off .
Hoe moeilijk ze het kunnen maken ::)

Pacheco1810
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Pacheco1810
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pacheco1810 » 18 april 2022, 12:48

Ik zit met dezelfde issue. Pak roerende voorheffing betaald waar me dit niet terecht blijkt. Weliswaar enkel bij Bolero. Op de aandelen van AT&T die ik bij Saxo Bank bezit, heb ik tot nog toe geen roerende voorheffing betaald. En verwacht ook niet dat ik er nog ga moeten betalen.

Dus toch allemaal heel arbitrair, lijkt me. Ene broker rekent er aan, andere niet. Waarom dus de ene wel, en andere niet? Heb dus zelf ook aan Bolero gevraagd de beslissing om RV af te houden, te herbekijken. Of grondig te beargumenteren waarom die afhouding wel terecht is. Hoe meer mensen dit aankaarten, hoe beter.

Alleszins, als je een broker zoekt die in twijfelgevallen de zijde van de belegger kiest, moet je niet bij Bolero zijn.

bm1991
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer bm1991
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bm1991 » 19 april 2022, 16:35

Ik heb antwoord gekregen van Bolero en Keytrade Bank. Bij beide brokers vinden ze dat je op deze spin off roerende voorheffing moet betalen.

Degiro verwijst mij naar Belgische belasting dienst voor deze spin off omdat ze geen financieel advies mogen verschaffen.

Van Bolero kreeg ik deze antwoord:
Voor deze verrichting bestaat de vergoeding voor de inbreng uit meer dan alleen de aandelen van de verkrijgende vennootschap:
Er is ook een kopie van tekst die deze spin off omschrijft in engels. Ik kan die niet posten want het wordt aangezien als spam tekst. In het kort er wordt daar gezegd dat Spinco(WarnerMedia) zal aan AT&T aandelen en een speciale betaling van 13 miljard $ betalen. Ik denk dat die extra betaling voor problemen heeft gezorgd.

Van lynx en medirect heb ik nog geen antwoord gekregen.
Laatst gewijzigd door bm1991 op 19 april 2022, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

KVDS01
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer KVDS01
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KVDS01 » 20 april 2022, 22:09

lop schreef: ↑16 april 2022, 04:14
Tycoon schreef: ↑15 april 2022, 20:21 Klopt ik was verkeerd. Die 0,27$/kwartaal is voor AT&T. Blijft dat alles in aandelen moet en die betaling aan AT&T is het probleem. Nu is er gedeeltelijk betaald voor die bedrijfstak. Was ook het geval met united in 2020 waardoor geen vrijstelling. Ik vind dat niet terug. Voor de vrijstelling mogen enkel aandelen en fractiewaarde van aandelen in cash betaald worden.
Was eerst een spin off dan kwam pas de fusie , dat AT&T daar geld heeft voor ontvangen akkoord maar een belegger bezat op dit moment al de spin off dus die kreeg niks extra hierdoor .
Hierdoor moet het normaal vrijgesteld zijn van Roerende voorheffingen .
Kun je normaal zien in de details van je rekening ook werden afgesplitst u kreeg de aandelen werden dan weer verkocht en je kreeg andere aandelen nu WDB dus .
Wat AT&T dus kreeg doet niks ter zake want als belegger bezat je op dit moment al de spin off .
Hoe moeilijk ze het kunnen maken ::)
Bolero lijkt mij heiliger dan de paus te willen zijn.
Ik zit in dezelfde situatie, Bolero zegt dat ik bezwaar moet indienen indien ik niet akkoord ben bij Directie Directe Belastingen. Zo te zien per brief, ik vind geen email.

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 21 april 2022, 10:13

Die extra betaling is een probleem. De combinatie ook. Door die extra was de spin off niet belasting vrij en de merger wel. Daarnaast moet het ook als 1 transactie aanzien worden. Wat mogelijk een twijfel geval is. Nu lijkt het of at&'t eerst de aandelen krijgt en pas definitief de merger aandelen aan de beleggers geeft.

Bij united technologies zorgde die extra betaling ook voor problemen. Daar werd ook rv ingehouden op de spin-off.

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 22 april 2022, 07:01

AT&T Shareholders Who Sell Warner Bros. Stock Face Tax Complexities.

Andrew Bary
Thu, April 21, 2022, 8:36 PM·5 min read

Since the AT&T spinoff of its 71% stake in Warner Bros. Discovery to its shareholders on April 8, many AT&T investors have considered selling their Warner Bros. stock to buy more AT&T to get higher income. Calculating the cost basis of AT&T (ticker: T) and Warner Bros. Discovery (WBD) is a little tricky, and the right approach could be somewhat different than what Barron’s originally suggested immediately after the spinoff. The good news for any AT&T holders selling their Warner Bros. stock is that their cost basis is calculated based on when they bought AT&T shares, not the date of the spinoff.

https://finance.yahoo.com/m/93082b5a-51 ... -sell.html

Pacheco1810
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Pacheco1810
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pacheco1810 » 24 april 2022, 04:58

Tycoon schreef: ↑21 april 2022, 10:13 Die extra betaling is een probleem. De combinatie ook. Door die extra was de spin off niet belasting vrij en de merger wel. Daarnaast moet het ook als 1 transactie aanzien worden. Wat mogelijk een twijfel geval is. Nu lijkt het of at&'t eerst de aandelen krijgt en pas definitief de merger aandelen aan de beleggers geeft.

Bij united technologies zorgde die extra betaling ook voor problemen. Daar werd ook rv ingehouden op de spin-off.
Heb nog even mijn oude Binck-rekening geconsulteerd. Ik heb indertijd op die spin-off bij BinckBank dus ook geen roerende voorheffing betaald. Netjes aandelen ontvangen, geen kosten. Op de spin-off van Wabtec door GE heb ik er dan wel weer betaald.

De volledige reactie van Bolero-helpdesk (kan niet volledig posten door spam-alert):

"Dit gaat om spin off waarbij er niet aan alle voorwaarden tot vrijstelling voldaan is. Deze verrichting beantwoordt niet aan de voorwaarden van art. 264, eerste lid, 4° WIB. Voor deze verrichting bestaat de vergoeding voor de inbreng uit meer dan alleen de aandelen van de verkrijgende vennootschap.

Indien u van mening bent dat op deze verrichting geen roerende voorheffing verschuldigd was, dan kan men een bezwaarschrift indienen bij de fiscus. Onze betrokken diensten adviseren steeds om het bezwaar in te dienen bij de Gewestelijke Directie waaronder KBC Bank als vennootschap valt:

AOIF
Directie Directe Belastingen
Brussel II Vennootschappen
Kruidtuinlaan 50 (verdieping 19P) bus 340
1000 Brussel

Ik heb an sich geen problemen met belastingen, we krijgen er veel voor terug. Maar dit is niet billijk.
En idd, Bolero is heiliger dan de paus. En in twijfelgevallen kiezen ze duidelijk de kant van de fiscus.

rudipsycho
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer rudipsycho
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door rudipsycho » 6 mei 2022, 18:45

bm1991 schreef: ↑19 april 2022, 16:35 Ik heb antwoord gekregen van Bolero en Keytrade Bank. Bij beide brokers vinden ze dat je op deze spin off roerende voorheffing moet betalen.

Degiro verwijst mij naar Belgische belasting dienst voor deze spin off omdat ze geen financieel advies mogen verschaffen.

Van Bolero kreeg ik deze antwoord:
Voor deze verrichting bestaat de vergoeding voor de inbreng uit meer dan alleen de aandelen van de verkrijgende vennootschap:
Er is ook een kopie van tekst die deze spin off omschrijft in engels. Ik kan die niet posten want het wordt aangezien als spam tekst. In het kort er wordt daar gezegd dat Spinco(WarnerMedia) zal aan AT&T aandelen en een speciale betaling van 13 miljard $ betalen. Ik denk dat die extra betaling voor problemen heeft gezorgd.

Van lynx en medirect heb ik nog geen antwoord gekregen.
MeDirect heeft voor mijn aandelen AT&T belastingen ingehouden voor de spin off. Heb jij al antwoord gekregen van MeDirect?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy