Autisme/bipolair
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Autisme/bipolair
Heey allemaal even over mijn bericht van tijdje geleden.
Kan dit dat ik een manische periode van maanden heb? Maar dat dit niet bepaald te maken heeft met bipolair maar eerder met autisme.
Ik heb sommige kenmerken van manische episode:
Een manische episode is een duidelijk herkenbare periode met een verhoogde of prikkelbare stemming. Tijdens deze periode vertoon je minimaal 3 van de volgende verschijnselen:
Je hebt minder behoefte aan slaap. Vaak voel je je na een paar uurtjes in bed al helemaal uitgerust
Je bent spraakzamer dan gebruikelijk
Je onderneemt meer activiteiten
Je bent gemakkelijk afgeleid
Je voelt je rusteloos
Je houdt je bezig met voor jou aangename activiteiten die kunnen leiden tot pijnlijke situaties, zoals in één keer teveel geld uitgeven
Vetgedrukte heb ik sowieso de 2 eerste daaronder soms maar niet altijd die laatste heb ik helemaal niet ik heb zelfs een enorme besparingsdrang
Kan dit dat ik een manische periode van maanden heb? Maar dat dit niet bepaald te maken heeft met bipolair maar eerder met autisme.
Ik heb sommige kenmerken van manische episode:
Een manische episode is een duidelijk herkenbare periode met een verhoogde of prikkelbare stemming. Tijdens deze periode vertoon je minimaal 3 van de volgende verschijnselen:
Je hebt minder behoefte aan slaap. Vaak voel je je na een paar uurtjes in bed al helemaal uitgerust
Je bent spraakzamer dan gebruikelijk
Je onderneemt meer activiteiten
Je bent gemakkelijk afgeleid
Je voelt je rusteloos
Je houdt je bezig met voor jou aangename activiteiten die kunnen leiden tot pijnlijke situaties, zoals in één keer teveel geld uitgeven
Vetgedrukte heb ik sowieso de 2 eerste daaronder soms maar niet altijd die laatste heb ik helemaal niet ik heb zelfs een enorme besparingsdrang
-
vjkvkjajeoifgajol
- Newbie

- Contacteer:
Re: Autisme/bipolair
Goed bezig om medisch advies te zoeken op een forum.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb graag een beeld van wat ik moet denken dan dat ik op voorhand al moet kijken naar dingen die het niet kunnen zijn.
Ik heb sowieso psycholoog etc. dus zit daar niet mee in.
Ik heb sowieso psycholoog etc. dus zit daar niet mee in.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Thanks das ook een hulp 
Om dezelfde redenen als andere medische topics gaat het hier op slot. Spaargids is geen medisch forum.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!