Autobanden monteren die elders gekocht zijn
Autobanden monteren die elders gekocht zijn
Iemand weet van firma's die autobanden monteren die niet bij hun gekocht zijn? Regio Brugge - Gent.
Dit omdat ik bij Leclerc Auto een mooie promo gezien heb voor Michelin / Goodyear banden en deze stukken goedkoper zijn dan bij bandencentrales hier.
Dit omdat ik bij Leclerc Auto een mooie promo gezien heb voor Michelin / Goodyear banden en deze stukken goedkoper zijn dan bij bandencentrales hier.
Re: Autobanden monteren die elders gekocht zijn
Even rondbellen en vragen. Ik ben er zeker van dat ze begrip hebben voor jouw keuze om elders te kopen en die dan voor een kleine vergoeding willen plaatsen.
Die kleine vergoeding kan dan wel iets hoger uitvallen dan het verschil tussen bij hen kopen en elders aankopen. Met wat geluk rekenen ze ook nog wat voor de gewichtjes van het uitbalanceren, en voor het vet waarmee de band ingewreven wordt voor het plaatsen. Met wat geluk krijg je de lucht van de band op te pompen wel nog gratis.
Die kleine vergoeding kan dan wel iets hoger uitvallen dan het verschil tussen bij hen kopen en elders aankopen. Met wat geluk rekenen ze ook nog wat voor de gewichtjes van het uitbalanceren, en voor het vet waarmee de band ingewreven wordt voor het plaatsen. Met wat geluk krijg je de lucht van de band op te pompen wel nog gratis.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Deze schijnt wel goed te zijn volgens kennissen. Is in Zelzate.
https://www.facebook.com/bandencenter.zelzate
https://www.facebook.com/bandencenter.zelzate
Geen fan van, leven en laten leven.
Als je auto op onderhoud gaat, neem je toch ook niet zelf motorolie mee naar de garage? Of je eigen diepvriesbitterballen van Dunaldi naar de frituur? Ik hoop dat die bandencentrale dus lekker veel marge neemt op dat monteren, balanceren en hopelijk smeren ze je ook nog uitlijnen aan, want wat weet jij daarvan af?
En let bij dat online kopen van banden maar op dat ze je geen winkeldochters met een DOT-code van 2 jaar oud aansmeren voor een prijsje...
Als je auto op onderhoud gaat, neem je toch ook niet zelf motorolie mee naar de garage? Of je eigen diepvriesbitterballen van Dunaldi naar de frituur? Ik hoop dat die bandencentrale dus lekker veel marge neemt op dat monteren, balanceren en hopelijk smeren ze je ook nog uitlijnen aan, want wat weet jij daarvan af?
En let bij dat online kopen van banden maar op dat ze je geen winkeldochters met een DOT-code van 2 jaar oud aansmeren voor een prijsje...
Misschien bij het OCMW
Je doet trouwens wel je naam eer aan.

Wat voor zever is dat nu? Als je winterbanden -zomerbanden wisselt koop je toch ook niet steeds nieuwe? Vraag bij auto 5 bv.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, moet gewoon kunnen. Of je breidt er een verhaaltje aan.
'"Oh ik had deze set nog liggen van mijn partner zijn/ haar wagen."
Et voila.
Op de autoafbraak doen ze dat mss ook