Autoverzekeringen - prijsverschillen tussen verschillende makelaars
Autoverzekeringen - prijsverschillen tussen verschillende makelaars
Ik vroeg onlangs bij mijn vertrouwde makelaar een offerte voor een BA + kleine omnium Baloise voor mijn Golf 1.4 TGI en kreeg een prijs opgegeven van +/- 750 euro.Uit nieuwsgierigheid vroeg ik daarna eens een prijs aan via spaargids.be en kreeg een offerte van 582 euro (zelfde maatschappij / zelfde formule).Is het normaal dat er zo'n grote prijsverschillen zitten tussen de makelaars? Na voorlegging van de gunstige offerte kreeg ik overigens direct een nieuwe offerte van 602 euro ('maar' 20 euro duurder dus) . Onnodig te zeggen dat ik me toch bedrogen voel door mijn makelaar en overweeg over te stappen naar een andere....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Autoverzekeringen - prijsverschillen tussen verschillende makelaars
Omgekeerd komt ook voor...
Dat de offertes op spaargids tot XX% duurder zijn dan bij de plaatselijke verzekeringsboer en dat met hetzelfde verzekeringsproduct.
Dat de offertes op spaargids tot XX% duurder zijn dan bij de plaatselijke verzekeringsboer en dat met hetzelfde verzekeringsproduct.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik deed de simulatie ook op spaargids, en kreeg heel interessante aanbiedingen, nadeel is dat het via een makelaar in het Gentse zou gaan (voor mij toch niet bij de deur), Nu ga ik een dezer eens horen bij een makelaar hier in de buurt of ik deze voorwaarden ook daar kan krijgen (momenteel bij Argenta, maar ik zou flink kunnen besparen)
Een makelaar kan ook altijd met zijn kortingen spelen en doet dit meestal naargelang je al dan niet totaalklant bent.
Via de maatschappij uit kan je ook een extra korting bekomen als totaalklant...
Ben je al lang via Baloise verzekerd?
Via de maatschappij uit kan je ook een extra korting bekomen als totaalklant...
Ben je al lang via Baloise verzekerd?
Al meer dan 30 jaar
dat zou niet mogen, wie hier voorbeelden van heeft mag deze doorsturen naar mij kristof.depaepe [at] spaargids [punt] beSpruitekop schreef:Omgekeerd komt ook voor...
de makelaar van spaargids is ook maar een van de vele makelaars. Niemand kan toveren.
Makelaar kan met (standaard)kortingen spelen, en hij kan zelfs zijn telefoon nemen en onderhandelen om nog meer korting te krijgen a la tete du client
Makelaar kan met (standaard)kortingen spelen, en hij kan zelfs zijn telefoon nemen en onderhandelen om nog meer korting te krijgen a la tete du client
Ik heb een nieuwe offerte gekregen van mijn makelaar : prijsverlaging voor BA + kleine omnium van 750 naar 600 euro. Dit is 20 euro meer dan de offerte via spaargids. Ik ben toch van plan om te veranderen van makelaar omdat ik me onheus behandeld voel. Indien ik niet gereageerd had dan had ik 150 euro te veel betaald en dat pik ik niet.