Autoverzekeringen vergelijken
Autoverzekeringen vergelijken
Momenteel zijn wij met beide wagens verzekerd bij AXA.
Tot nog toe totaal geen klachten over hun service/afhandelingen, uit ervaring weet ik dat ze voor mij goedkoper zitten dan AG Insurance & KBC.
Eerder deze week hebben wij een nieuwe wagen gekocht.
Ondertussen heb ik al prijs gekregen van AXA & AG Insurance, AXA ligt terug op kop.
Maar zopas eens de simulatie gedaan bij ING en zij zijn een stuk goedkoper dan AXA.
Iemand ervaring bij ING?
Nog tips van andere verzekeringsmaatschappijen?
Wij rijden beiden van de wagen, beiden ongeval vrij sedert aflevering rijbewijs (2004 & 2006) en doen +- 12000km op een jaar.
alvast dank
Tot nog toe totaal geen klachten over hun service/afhandelingen, uit ervaring weet ik dat ze voor mij goedkoper zitten dan AG Insurance & KBC.
Eerder deze week hebben wij een nieuwe wagen gekocht.
Ondertussen heb ik al prijs gekregen van AXA & AG Insurance, AXA ligt terug op kop.
Maar zopas eens de simulatie gedaan bij ING en zij zijn een stuk goedkoper dan AXA.
Iemand ervaring bij ING?
Nog tips van andere verzekeringsmaatschappijen?
Wij rijden beiden van de wagen, beiden ongeval vrij sedert aflevering rijbewijs (2004 & 2006) en doen +- 12000km op een jaar.
alvast dank
Re: Autoverzekeringen vergelijken
ing-gematcht-t1715.html?hilit=ing#p34722" onclick="window.open(this.href);return false;
ING staat al jaren in het koppeloton wat betreft goedkoopste maatschappijen.Of ze correct zijn in hun afhandelingen weet ik niet.
Tegenwoordig kun je op tal van sites simulaties doen over autoverzekeringen.ING,Argenta,Corona,Touring,enz.Doe ze allemaal eens en neem deze mee naar een grotere,bekendere (betere?)maatschappij.Meestal passen zij hun prijzen dan ook aan.
ING staat al jaren in het koppeloton wat betreft goedkoopste maatschappijen.Of ze correct zijn in hun afhandelingen weet ik niet.
Tegenwoordig kun je op tal van sites simulaties doen over autoverzekeringen.ING,Argenta,Corona,Touring,enz.Doe ze allemaal eens en neem deze mee naar een grotere,bekendere (betere?)maatschappij.Meestal passen zij hun prijzen dan ook aan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@Davy, heb je ervaring met verzekeraars die hun premie aanpassen als je kan voorleggen dat een ander goedkoper is?
Kzou het alleszins willen proberen, al 8jaar klant bij AXA, nog nooit verzekering nodig gehad.
Verschil tussen AXA en ING is 331,66€, da's al de moeite hé...
Voor mijn huidige situatie is de goedkoopste ING en de duurste AG Insurance.
Zijn er forum leden die ervaring hebben met ING verzekeringen?
Tevreden erover?
Kzou het alleszins willen proberen, al 8jaar klant bij AXA, nog nooit verzekering nodig gehad.
Verschil tussen AXA en ING is 331,66€, da's al de moeite hé...
Voor mijn huidige situatie is de goedkoopste ING en de duurste AG Insurance.
Zijn er forum leden die ervaring hebben met ING verzekeringen?
Tevreden erover?
331 euro verschil is al wel heeeeeeeeeeel veel,. Zoveel kost mijn gewone Ba verzekering maar voor mijn mondeo 1,8. diesel.
Ja.ThijsVDB schreef:@Davy, heb je ervaring met verzekeraars die hun premie aanpassen als je kan voorleggen dat een ander goedkoper is?
Houden zo.ThijsVDB schreef:Kzou het alleszins willen proberen, al 8jaar klant bij AXA, nog nooit verzekering nodig gehad.
@ThijsVDB.
Op een gegeven moment vragen ze de tijdens de simulatie bij ING "Vervangt deze verzekering een lopende verzekering bij een andere maatschappij?"Als je deze aanvinkt krijg je een fikse korting.Dit kan het grote prijsverschil met AXA deels verklaren.
Doe de simulatie 2 keer.Met en zonder overname verzekering.Dan ken je deze korting.Argenta werkt trouwens ook zo.
Op een gegeven moment vragen ze de tijdens de simulatie bij ING "Vervangt deze verzekering een lopende verzekering bij een andere maatschappij?"Als je deze aanvinkt krijg je een fikse korting.Dit kan het grote prijsverschil met AXA deels verklaren.
Doe de simulatie 2 keer.Met en zonder overname verzekering.Dan ken je deze korting.Argenta werkt trouwens ook zo.
Het gaat om een BA & Omnium op een nieuwe wagen,ludo schreef:331 euro verschil is al wel heeeeeeeeeeel veel,. Zoveel kost mijn gewone Ba verzekering maar voor mijn mondeo 1,8. diesel.
heb mijn rijbewijs sedert 2004 en sedert dien nog nooit een schadegeval gehad.
Ze mogen toch wel een extra'tje doen vind ik dan...
Heb dat nu net eens gedaan.Davy V schreef:@ThijsVDB.
BA + Omnium (vervangen van verzekering) komt uit op 1053,46€
BA + Omnium (niet vervangen van verzekering) komt uit op 1396,53€
Je hebt dus gelijk, in het tweede geval dan is de verzekering aan zo goed als zelfde tarief als bij AXA.
Hoe dan ook, ik ga eens langs bij ING zelf en leg zeker & vast de simulatie voor aan mijn AXA verzekeraar (makelaar).
Zit met mijn autoverzekering bij AG insurance. Was verleden jaar ook van plan om te veranderen naar aanleiding van een offerte van argenta die zo'n 30% goedkoper was.
Toen ik contact opnam met mijn makelaar zei ie direct dat ik van mijn factuur ( die ik reeds had ontvangen ) zoveel mocht aftrekken.
Hij ging zelfs nog lager als ik mijn brandverzekering bij hen plaatste ( niet gedaan )
Deze maand terug mijn autoverzekering in de bus gekregen en de korting is mooi verrekend.
Zo zie je nogmaals welke winstmarge ze hebben.
De meeste criminelen zitten bij de bank iemand die gewoon betaald en gewoon braaf bij hun vertrouwde maatschappij blijft is weer den ezel !
Toen ik contact opnam met mijn makelaar zei ie direct dat ik van mijn factuur ( die ik reeds had ontvangen ) zoveel mocht aftrekken.
Hij ging zelfs nog lager als ik mijn brandverzekering bij hen plaatste ( niet gedaan )
Deze maand terug mijn autoverzekering in de bus gekregen en de korting is mooi verrekend.
Zo zie je nogmaals welke winstmarge ze hebben.
De meeste criminelen zitten bij de bank iemand die gewoon betaald en gewoon braaf bij hun vertrouwde maatschappij blijft is weer den ezel !
ThijsVDB schreef:Het gaat om een BA & Omnium op een nieuwe wagen,ludo schreef:331 euro verschil is al wel heeeeeeeeeeel veel,. Zoveel kost mijn gewone Ba verzekering maar voor mijn mondeo 1,8. diesel.
heb mijn rijbewijs sedert 2004 en sedert dien nog nooit een schadegeval gehad.
Ze mogen toch wel een extra'tje doen vind ik dan...
Hoe kun je dan weten dat de service bij AXA goed is zoals je zei in uw eerste post.
De kwaliteit van een verzekering blijkt pas wanneer je ze nodig hebt.
@Lukske
Daarin heb je eigenlijk wel gelijk.
Het is gewoon ook zo datk de verzekeraar/makelaar persoonlijk ken,
alsk goede raad vraag kan/kon ik altijd terecht bij hem en heb ook gezien wat hij kunnen regelen heeft na de inbraak bij mijn ouders thuis (daar ook verzekerd door hem).
Daarin heb je eigenlijk wel gelijk.
Het is gewoon ook zo datk de verzekeraar/makelaar persoonlijk ken,
alsk goede raad vraag kan/kon ik altijd terecht bij hem en heb ook gezien wat hij kunnen regelen heeft na de inbraak bij mijn ouders thuis (daar ook verzekerd door hem).
Twee bedenkingen.
Ik ben al meer dan 25 jaar bij AXA verzekerd, vroeger heette het Royale Belge. Voor hun bonus malus zakken ze niet lager dan 0, andere maatschappijen gaan tot - 2. Maar, reusachtig voordeel bij AXA, je kan twee jokers behalen, bij vele andere maatschappijen is dit beperkt tot amper 1 joker, en de prijs van hun bonus malus 0, is vergelijkbaar qua prijs, met een - 2 van andere maatschappijen.
Bij aankoop van een nieuwe auto heb ik prijs gevraagd bij verschillende makelaars van AXA, en de prijs is niet overal gelijk, dit kan komen, een gokje, dat de ene makelaar betere voorwaarden kan afdwingen, minder commissie neemt, een grotere portefeuille heeft.
Zoals met alles in het leven, vergelijken loont !
Ik ben al meer dan 25 jaar bij AXA verzekerd, vroeger heette het Royale Belge. Voor hun bonus malus zakken ze niet lager dan 0, andere maatschappijen gaan tot - 2. Maar, reusachtig voordeel bij AXA, je kan twee jokers behalen, bij vele andere maatschappijen is dit beperkt tot amper 1 joker, en de prijs van hun bonus malus 0, is vergelijkbaar qua prijs, met een - 2 van andere maatschappijen.
Bij aankoop van een nieuwe auto heb ik prijs gevraagd bij verschillende makelaars van AXA, en de prijs is niet overal gelijk, dit kan komen, een gokje, dat de ene makelaar betere voorwaarden kan afdwingen, minder commissie neemt, een grotere portefeuille heeft.
Zoals met alles in het leven, vergelijken loont !
Probeer eens nateus of allianz. bij nateus bonus malus 0 voor altijd en bij allianz ook twee jokers.
zowel met axa als ag geen goeie ervaringen. KBC en ING zijn banken, dat zegt genoeg.
Generali heeft ook twee jokers, dvv ook, ag laagste graad voor altijd. Dat van axa is dus zeker niets speciaals.
Trouwens, bij axa kan je al buiten liggen na één schadegeval, ookal ben je 10 jaar klant. (bij ag ook trouwens)
zowel met axa als ag geen goeie ervaringen. KBC en ING zijn banken, dat zegt genoeg.
Generali heeft ook twee jokers, dvv ook, ag laagste graad voor altijd. Dat van axa is dus zeker niets speciaals.
Trouwens, bij axa kan je al buiten liggen na één schadegeval, ookal ben je 10 jaar klant. (bij ag ook trouwens)
Mercator tot BM -2.Als je auto,brand en familiale hebt,heb je recht op een gezinsplan waardoor je geen franchise moeten laten vallen bij schade.De tarieven zijn ook vrij scherp bij ons.Maar ik doe elk jaar simulaties(die ik ook toon aan mijn makelaar),ouders en schoonouders zijn ook bij dezelfde makelaar verzekerd.Het ene is het andere waard. 
Lees ook hier:
axa-de-schaamte-voorbij-t10789.html" onclick="window.open(this.href);return false;
axa-de-schaamte-voorbij-t10789.html" onclick="window.open(this.href);return false;