AV Groenkracht
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: AV Groenkracht
Alhoewel als je op volgende site kijkt lijken deze kleine molens wel aardig wat op te leveren.
Ps: Nederlandse site, wat de regelgeving betreft zit er dus 'n afwijking op.
Ps: Nederlandse site, wat de regelgeving betreft zit er dus 'n afwijking op.
Wanneer je niet meer dan 180 euro interest hebt bij groenkracht per persoon hoef je het formulier van de 4% toch niet terug te sturen of zie ik dat verkeerd ?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel 'aandelen' je hebt en wat het dividend zal bedragen ...6% ? om zo aan of boven de 180 te raken.
OK, maar om het even duidelijk te stellen.JulusCesar schreef:Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel 'aandelen' je hebt en wat het dividend zal bedragen ...6% ? om zo aan of boven de 180 te raken.
Ik heb bij 6% max 180 euro interest bij Groenkracht dus dan moet ik het formulier niet opsturen.
Of is dat niet juist ?
Juist. Je mag het opsturen, maar dat maakt toch niet veel uit.
Er zijn zat boeren zoals eerder hier in dit topic aangehaald die staan te springen om hun grond te verhuren om er een windmolen op te plaatsen, ze worden er immers dik voor betaald. Verder zal de regering toch op één of andere manier de opgelegde norm tegen 2020 moeten halen en dat zal niet lukken met zonne-energie, dus wat zijn de alternatieven? Bio-energie? Waterkrachtenergie? Dacht het niet. Op grootschalige basis is het tot dusver (in België) alleen maar mogelijk om groene energie met windmolens te produceren, dus zal de regering in mijn ogen dit alleen maar verder gaan ondersteunen, althans zeker tot 2020 en daarna zien we wel weer.ted schreef:Windmolens krijgen meer en meer tegenwind (ik kon het niet laten) van de lokale bevolking.
En zelf al mogen ze, voor mijn part, windmolen zetten in de buurt; zullen er altijd anderen ertegen zijn.
En dus zal er "smartgeld" betaald
De "vrije" plaatsen zijn stilaan opgebruikt.
Er zijn kleine (lokale) CV die de ook op de markt komen.
Weet er iemand welk dividend je dit jaar bij Groenkracht krijgt?
Ik dacht dat het donderdag werd beslist, op aandeelhoudersvergadering!
6% de rest gaat zoals voorzien naar de reserve. Ze gaan de toekomst met vertrouwen tegemoet.