AXA I-plus welcome...toch niet zo straf
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
AXA I-plus welcome...toch niet zo straf
Vond het op zich wel interessant en was toch van plan rond 15000 over te zetten van mijn rabo spaarrekening...
Tot ik zag dat de 2,20 + 50% een half jaar geldig is...om dan terug te vallen naar het belachelijk lage 1,35 + 40%...op jaarbasis is dit dus veel lager dan de meeste degelijke spaarrekeningen. (iets van een 1.775 + 0.45 dus...)
Toch maar niet dan...dan gaan voor de bank met de homo eparnicus campagne...
Tot ik zag dat de 2,20 + 50% een half jaar geldig is...om dan terug te vallen naar het belachelijk lage 1,35 + 40%...op jaarbasis is dit dus veel lager dan de meeste degelijke spaarrekeningen. (iets van een 1.775 + 0.45 dus...)
Toch maar niet dan...dan gaan voor de bank met de homo eparnicus campagne...
Re: AXA I-plus welcome...toch niet zo straf
Getrouwheidspremie 0,5% blijft 12 maanden geldig, dus je valt terug op 1,35 + 0,5 na 6 maanden voor geld dat je nu plaatst en 12 maanden laat staan
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe dan ook, de I-plus van AXA is en blijft boerenbedrog (zelfs al hou je de 0.50 getrouwheidspremie na 6 maanden) . Hoge rentes, maar talloze voorwaarden ...
De andere spaarrekeningen van AXA bengelen aan het einde van de spaarrekeninglijst, ze proberen gewoon mooi in de statistieken te eindigen door een rekeningske uit te vinden waar er talloze voorwaardes aan gekoppeld zijn en waar je na 6 maanden sowieso terugvalt op een veel lagere basisrente.
De andere spaarrekeningen van AXA bengelen aan het einde van de spaarrekeninglijst, ze proberen gewoon mooi in de statistieken te eindigen door een rekeningske uit te vinden waar er talloze voorwaardes aan gekoppeld zijn en waar je na 6 maanden sowieso terugvalt op een veel lagere basisrente.
ik heb in mei 2009 ingetekend aan 2.75% + 0.75%.
eerste 6 maand zijn gewaarborgd en getrouwheidspremie ook voor een jaar.
Nu kom ik op 1.35% + 0.75%.
Klopt mijn berekening als ik zeg dat, zolang de 1.35% blijft, ik in mei volgend jaar aan een gemiddelde uitkom van een basisintrest van 2.05% + 0.75% getrouwheid.
Samen toch 2.80%.
grtjs
eerste 6 maand zijn gewaarborgd en getrouwheidspremie ook voor een jaar.
Nu kom ik op 1.35% + 0.75%.
Klopt mijn berekening als ik zeg dat, zolang de 1.35% blijft, ik in mei volgend jaar aan een gemiddelde uitkom van een basisintrest van 2.05% + 0.75% getrouwheid.
Samen toch 2.80%.
grtjs