BA + kleine omnium
BA + kleine omnium
Hallo, Ik had graag een BA verzekering met kleine omnium afgelsoten. Na wat simulaties her en der kwam argenta der als beste uit. ING was goedkoper, maar bood voor deze auto geen kleine omnium aan... Volgende vragen:
* is er bij de argenta kleine omnium een vrijstelling voor als ik een barst in mijn voorruit heb? Vond ik vrij onduidelijk...
* is andere maatschappij evt interessanter?
(mijn gegevens: heb sinds 2000 mijn rijbewijs, maar ben nooit 'hoofdbestuurder' geweest, is dus de eerste verzekering op mijn naam... Ik rijd +- 25.000 a 30.000km/jaar en ben nog nooit betrokken geweest bij ongeval.)
* is er bij de argenta kleine omnium een vrijstelling voor als ik een barst in mijn voorruit heb? Vond ik vrij onduidelijk...
* is andere maatschappij evt interessanter?
(mijn gegevens: heb sinds 2000 mijn rijbewijs, maar ben nooit 'hoofdbestuurder' geweest, is dus de eerste verzekering op mijn naam... Ik rijd +- 25.000 a 30.000km/jaar en ben nog nooit betrokken geweest bij ongeval.)
-
sofienemie
- Full Member

- Contacteer:
Re: BA + kleine omnium
Beste,
Neen geen franchise bij glasbreuk. Hieronder copy uit de algemene voorwaarden bij Argenta;
Artikel 15: Brand
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld.
Artikel 16: Diefstal
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld doch wordt niet toegepast bij diefstal van het omschreven voertuig.
Ook bij vervanging van de sloten in geval van diefstal van de sleutel(s) wordt deze vrijstelling niet toegepast.
Artikel 17: Stoffelijke schade
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld. De vrijstelling is niet van toepassing voor de schade veroorzaakt door natuurkrachten en door onvoorziene aanraking met dieren.
Artikel 18: Glasbreuk
Er is geen vrijstelling van toepassing op de waarborg “glasbreuk”.
Ik ben er zelf tevreden klant.
Neen geen franchise bij glasbreuk. Hieronder copy uit de algemene voorwaarden bij Argenta;
Artikel 15: Brand
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld.
Artikel 16: Diefstal
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld doch wordt niet toegepast bij diefstal van het omschreven voertuig.
Ook bij vervanging van de sloten in geval van diefstal van de sleutel(s) wordt deze vrijstelling niet toegepast.
Artikel 17: Stoffelijke schade
Het bedrag van de vrijstelling wordt in de Bijzondere Voorwaarden vermeld. De vrijstelling is niet van toepassing voor de schade veroorzaakt door natuurkrachten en door onvoorziene aanraking met dieren.
Artikel 18: Glasbreuk
Er is geen vrijstelling van toepassing op de waarborg “glasbreuk”.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb je de verzekering al moeten aanspreken?sofienemie schreef:
-
sofienemie
- Full Member

- Contacteer:
jawel, wel voor iets klein...
maar ken andere verhalen van veel andere grote verzekeringsmaatschapijen...
overal loopt het wel eens niet soepel zeker?
maar ken andere verhalen van veel andere grote verzekeringsmaatschapijen...
overal loopt het wel eens niet soepel zeker?