Bank met beste online bankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bank met beste online bankieren
Bedankt. Ik ga dat samen met VDK eens bekijken. Ik was tot voor enkele jaren geleden klant bij Argenta, was de laatste jaren ook op afspraak maar wel soepeler en op zijn minst VEEL vriendelijker dan nu bij foertis.tuinder666 schreef: ↑11 augustus 2025, 14:51bij Argenta. Ik weet wel kantoren die nog op bepaalde dagen zonder afspraak werken.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Bank met beste online bankieren
Je kan eventueel je fortis rekening laten omzetten naar hun gratis pakket van hello bank. Dit kan kosteloos. Je rekeningnummers blijven allemaal behouden ook.
Dan kan je daar nog de rekening aanhouden indien gewenst.
Dan kan je daar nog de rekening aanhouden indien gewenst.