Bank v/d Post - laatste verwerking overschrijvingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bank v/d Post - laatste verwerking overschrijvingen
Hallo,
Weet iemand wat het laatste verwerkingstijdstip is van de Bank v/d Post voor vertrekkende overschrijvingen ?
Mvg.
Weet iemand wat het laatste verwerkingstijdstip is van de Bank v/d Post voor vertrekkende overschrijvingen ?
Mvg.
Re: Bank v/d Post - laatste verwerking overschrijvingen
Een gok: denk 23u.
online.bpostbank.be/scripts/contact/CR/contact.aspx
online.bpostbank.be/scripts/contact/CR/contact.aspx
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waar is die gok op gebaseerd? Lijkt me straf dat een bank overschrijvingen zou verwerken buiten de kantooruren.
Argenta sluit af om 23u.
Overschrijvingen voor 23u ingebracht worden nog dezelfde dag verwerkt.
Na 23u is het met valutadatum de volgende werkdag.
Goed idee is om een lijstje te hebben met de tijdstippen van verwerking voor overschrijving per bank.....
Overschrijvingen voor 23u ingebracht worden nog dezelfde dag verwerkt.
Na 23u is het met valutadatum de volgende werkdag.
Goed idee is om een lijstje te hebben met de tijdstippen van verwerking voor overschrijving per bank.....
@yaris. Is totaal niet onlogisch. Verwerking van overschrijvingen is iets dat perfect buiten de kantooruren kan lopen. Het computersysteem heeft dan geen werk voor de frontoffice en kan de hele nacht batch-verwerkingen doen. Dit heeft alles te maken met belasting van het computersysteem.
Voor mij geen lijstje. Ik werk steeds met de memo datum.
Voor mij geen lijstje. Ik werk steeds met de memo datum.
Dat idee had ik ook al enige tijd en zie hier het topic:simy.o schreef:Goed idee is om een lijstje te hebben met de tijdstippen van verwerking voor overschrijving per bank.....
laatste-verwerking-van-de-dag-per-bank-t11958.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Er ontbreken er wel nog...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Hallo iedereen, het is in elk geval na 17h30 want de gisteren op dat ogenblik ingebrachte overschrijving is vanmorgen al bij de andere bank. Het laatste tijdstip heeft niets meer te maken met de kantooruren. Het kan best 23:00 uur zijn zoals bij Argenta, daar draait de laatste verwerking ook heel laat.