Bank van de Post
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Bank van de Post
Bank van de Post lanceert spaarrekening met hoge getrouwheidspremie.
0,30% + 1,50%
0,30% + 1,50%
Re: Bank van de Post
https://www.spaargids.be/sparen/bank-va ... -1-50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ vaganzza
BPostbank, en niet meer .......
BPostbank, en niet meer .......
Belfius lanceert blijkbaar ook al een "nieuwe" spaarrekening.
Is dit omdat we een nieuw jaar ingegaan zijn dat de banken plots wakker worden?
Denken jullie dat er met ingang van het nieuwe jaar ook acties komen op tak-21 producten?
Is dit omdat we een nieuw jaar ingegaan zijn dat de banken plots wakker worden?
Denken jullie dat er met ingang van het nieuwe jaar ook acties komen op tak-21 producten?
Ze rekenen er nog op dat een groot deel van de bevolking enkel begin januari zijn intrest nakijkt. Dat is niet veel soeps dus moeten ze de mensen een nieuw rad voor de ogen draaien.
Nu vind ik de Bpost ritme wel een mooie copie van de KBC start2save ... Maar ik ga toch voor andere wegen.
Nu vind ik de Bpost ritme wel een mooie copie van de KBC start2save ... Maar ik ga toch voor andere wegen.
Mogen wij ook weten welke?Kartouch schreef: Nu vind ik de Bpost ritme wel een mooie copie van de KBC start2save ... Maar ik ga toch voor andere wegen.
Ja hoor. Ik zit al een aantal jaren in fondsen en blijf die weg verder bewandelen.
Kartouch schreef:Ja hoor. Ik zit al een aantal jaren in fondsen en blijf die weg verder bewandelen.
en binnenkort stijgt de rente, en keldert je obligatiegedeelte, en crasht tegelijker tijd de aandelenmarkt, en crasht je aandelengedeelte. Leuk 2015.
@Patrick1,
Een renteverhoging zit er niet direct in. Ik kies ook voor een groot gedeelte aandelen.
Een renteverhoging zit er niet direct in. Ik kies ook voor een groot gedeelte aandelen.
Toch grote verschillen tussen BPost en KBC Start2save!Kartouch schreef:Ze rekenen er nog op dat een groot deel van de bevolking enkel begin januari zijn intrest nakijkt. Dat is niet veel soeps dus moeten ze de mensen een nieuw rad voor de ogen draaien.
Grootste verschil KBC Start2save is alleen voor kleine maandelijkse bedragen, terwijl bij Bpost onbeperkt kan worden gestort of overgeschreven.
"Spaar wanneer je wil tot maximum 500€ per maand"
https://www.bpostbank.be/portal/Start.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.bpostbank.be/portal/Start.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen mogelijkheid tot online openen? Heb geen zin om in een postkantoor aan te schuiven, service en snelheid is zo goed als nihil...
Geen verborgen kosten? Zichtrekening?
Natuurlijk ... En dan valt de hemel ook nog op ons hoofd en zijn we er allemaal aan voor de moeite. Je kan altijd gaan doemdenken maar dan kan je beter geen geld hebben.patrick1 schreef:Kartouch schreef:Ja hoor. Ik zit al een aantal jaren in fondsen en blijf die weg verder bewandelen.
en binnenkort stijgt de rente, en keldert je obligatiegedeelte, en crasht tegelijker tijd de aandelenmarkt, en crasht je aandelengedeelte. Leuk 2015.
Aandelen en obligaties kunnen crashen
Banken kunnen failliet gaan zodanig dat de overheid het niet meer kan bijpassen
De euro wordt gedevalueerd
Het geld dat in je sok zit verlies je omdat je huis afbrandt
...
Moet je nog wat doemscenario hebben ?
Ik heb gisteren via hun site dezelfde vragen gesteld. nog geen antwoord gekregen.MeOnline schreef:Geen mogelijkheid tot online openen? Heb geen zin om in een postkantoor aan te schuiven, service en snelheid is zo goed als nihil...
de ritmo van bpostbank staat toch maar mooi in de top 3 hier op spaargids. Uiteraard zal dit na enkele maand zakken, maar de anderen ook.