Banken geven telkens beter voorstel hypoth. lening
TIP
Banken geven telkens beter voorstel hypoth. lening
Beste,
ik heb ondertussen enkele afspraken gehad bij banken om voorstellen uit te werken ivm hypothecaire lening + SSV.
Telkens ik bij de volgende bank kom, gaan zij juist onder het beste eerder verkregen tarief.
Heeft iemand een tip om ineens iedereen tegen elkaar uit te spelen?
Ik kan immers geen vakantie blijven vragen om alle banken terug af te bellen en terug langs te gaan... + je moet nu eenmaal ergens tekenen na je aankoop!
Momenteel 20j vast aan 2,72% (Q 100)
Gr,
BLE
ik heb ondertussen enkele afspraken gehad bij banken om voorstellen uit te werken ivm hypothecaire lening + SSV.
Telkens ik bij de volgende bank kom, gaan zij juist onder het beste eerder verkregen tarief.
Heeft iemand een tip om ineens iedereen tegen elkaar uit te spelen?
Ik kan immers geen vakantie blijven vragen om alle banken terug af te bellen en terug langs te gaan... + je moet nu eenmaal ergens tekenen na je aankoop!
Momenteel 20j vast aan 2,72% (Q 100)
Gr,
BLE
Re: Banken geven telkens beter voorstel hypoth. lening
De voorwaarden buiten beschouwing gelaten lijkt me dat een correct voorstel.
Mogelijks staat de rente ooit nog lager dan nu maar je moet ergens vrede mee nemen.
Ik heb wel hoofdzakelijk (met mijn huisbank) per e-mail gecommuniceerd zodat ik niet telkens hoef langs te gaan. Kreeg vlot antwoord, maar heb al gemerkt dat andere banken niet graag per e-mail communiceren dus dan moet je telkens een afspraak maken. En met de huidige wachttijden... . Zou tekenen.
Mogelijks staat de rente ooit nog lager dan nu maar je moet ergens vrede mee nemen.
Ik heb wel hoofdzakelijk (met mijn huisbank) per e-mail gecommuniceerd zodat ik niet telkens hoef langs te gaan. Kreeg vlot antwoord, maar heb al gemerkt dat andere banken niet graag per e-mail communiceren dus dan moet je telkens een afspraak maken. En met de huidige wachttijden... . Zou tekenen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
Je kunt altijd een mailtje sturen naar de banken om te melden dat je een beter voorstel hebt gekregen, en dat je graag zou willen weten of zij hier nog onder kunnen.
Zet in je e-mail dat je binnen de 2 à 5 werkdagen een reactie (hangt af van hoelang je nog hebt en hoeveel tijd je hen wil geven). Krijg je geen antwoord binnen die termijn, dan kunnen zij er niet onder.
Zet in je e-mail dat je binnen de 2 à 5 werkdagen een reactie (hangt af van hoelang je nog hebt en hoeveel tijd je hen wil geven). Krijg je geen antwoord binnen die termijn, dan kunnen zij er niet onder.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Inderdaad. Wij zijn langsgegaan tot 2 keer toe bij sommige banken en daarna via email verder gewerkt. Dit ging vrij vlot. Soms wil een bank rentevoeten liever niet via mail doorgeven, maar den liepen we na het werk gewoon even binnen en lag de uitprint klaar, dus na een rondje schoppen, kan email wel denk ik. Je merkt vrij snel wie nog wil meedingen naar jouw klantschap.
Waar is de tijd dat wij gepensioneerden van vandaag, moesten lenen aan meer dan 18 % rente.
Ik denk niet dat je nog veel lager gaat vinden, je hebt goed onderhandeld.
Ik denk niet dat je nog veel lager gaat vinden, je hebt goed onderhandeld.
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Beste gepensioneerde,
Hoeveel kreeg je toen op een spaarboekje in de tijd van die 18%?
Hoeveel pensioen krijg je nu en op welke leeftijd mocht/kon je stoppen met werken?
Veel respect voor gepensioneerden en wat ze tijdens hun leven gedaan hebben, maar tijden veranderen en of het vroeger allemaal beter was dat weet ik niet, maar wie nu leeft moet in het nu denken en nu is de rente laag en hoe lager je kan bedingen hoe meer voordeel je jezelf doet en denk maar niet dat de banken er armer van worden.
Ik hoop dat u nog van een lang en gezond pensioen mag genieten, ik hoop voor mezelf ooit hetzelfde al weet ik niet of ik ooit die pensioenleeftijd zal halen we hebben trouwens geen idee op welke leeftijd het ooit aan ons zal zijn om van het pensioen te genieten er zijn nog veel regeringen vooraleer het aan ons 30ers is. Dus kunnen de regels nog dikwijls veranderen.
Hoeveel kreeg je toen op een spaarboekje in de tijd van die 18%?
Hoeveel pensioen krijg je nu en op welke leeftijd mocht/kon je stoppen met werken?
Veel respect voor gepensioneerden en wat ze tijdens hun leven gedaan hebben, maar tijden veranderen en of het vroeger allemaal beter was dat weet ik niet, maar wie nu leeft moet in het nu denken en nu is de rente laag en hoe lager je kan bedingen hoe meer voordeel je jezelf doet en denk maar niet dat de banken er armer van worden.
Ik hoop dat u nog van een lang en gezond pensioen mag genieten, ik hoop voor mezelf ooit hetzelfde al weet ik niet of ik ooit die pensioenleeftijd zal halen we hebben trouwens geen idee op welke leeftijd het ooit aan ons zal zijn om van het pensioen te genieten er zijn nog veel regeringen vooraleer het aan ons 30ers is. Dus kunnen de regels nog dikwijls veranderen.